....

....

Μ. Μανταίου, Διευθύντρια 10ης κλινικής «Σωτηρία»: Ελπίζω ο κ. Κοντοζαμάνης να έχει κρυφτεί από τη ντροπή του

https://im1.7job.gr/sites/default/files/imagecache/1200x675/article/2020/14/314280-5053622.jpg 

«Οι μάσκες υψηλής προστασίας είναι λίγες, υλικά λείπουν ή έρχονται με το σταγονόμετρο. Έχουν έρθει ελάχιστοι γιατροί και κάποιοι ανεκπαίδευτοι νοσηλευτές με διετείς συμβάσεις. Δεν γίνονται μόνιμες προσλήψεις γιατί αυτή η κυβέρνηση έχει συγκεκριμένο πολιτικό προσανατολισμό», τόνισε η πνευμονολόγος Μερόπη Μανταίου, διευθύντρια της 10ης κλινικής στο «Σωτηρία».

Η Μερόπη Μανταίου, μιλώντας Στο Κόκκινο και την Τζούλυ Τσίγκα, αντέκρουσε τους κυβερνητικούς ισχυρισμούς περί αποτελεσματικής ενίσχυσης των νοσοκομείων σε ανθρώπινο δυναμικό.

«Το «Σωτηρία» μέχρι στιγμής έχει δεχτεί το μεγαλύτερο φορτίο, γέμισαν πρώτα οι δικές μας ΜΕΘ και οι θάλαμοι. Δεχτήκαμε εδώ τον μισό όγκο των νοσηλευόμενων στην επικράτεια.
Τώρα έχουμε περίπου 30 διασωληνωμένους και περίπου 120 νοσηλευόμενους. Ο κ. Κοντοζαμάνης μπορεί και να έρθει να βάλει μια μάσκα από αυτές που μας έφεραν και δεν είναι υψηλής προστασίας, και να μπει σε έναν θάλαμο με περιστατικό covid19.

»Οι μόνιμοι γιατροί του νοσοκομείου είμαστε μεταξύ 55 και 60 ετών και ήδη ανήκουμε σε ευπαθείς ομάδες δουλεύοντας τόσα χρόνια στα νοσοκομεία.

»Όσο για την 7ήμερη καραντίνα των υγειονομικών που έχουν ύποπτα συμπτώματα προφανώς δεν είναι ασφαλής. Όπως δεν είναι ασφαλές να μετράμε κρούσματα χωρίς να γίνονται μαζικά τεστ στον πληθυσμό».

tvxs.gr

2 σχόλια:

  1. Είναι μερικοί που κι όταν τους φτύσεις, προσπαθούν να σε πείσουν ότι ψιχαλίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ και δυο τρεις μέρες, αν κάποιος παρακολουθήσει την ειδησεογραφία σε όλα τα site και των εφημερίδων, θα δει καταγγελίες ιατρικών συλλόγων, νοσηλευτών, ακόμα και διευθυντών κλινικών, για την έλλειψη υλικών και προσωπικού, όλων των βαθμίδων!
    Μόνο στο ΕΚΑΒ δεν κουνιέται φύλο, αντίθετα έχουν πανηγύρια για κάτι ψιλά που θα πάρουν!
    Για την προστασία της ζωής των συναδέλφων, άχνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.