....

....

ΕΚΑΒ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΕΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ



 

Συνεχίζει το κτίσιμο του κομματικού κράτους στο ΕΚΑΒ η διοίκηση, κάνοντας δεκτά όλα τα αιτήματα και τις προτάσεις των κομματικών παραγόντων και συνδικαλιστών!
Επίσης, συστήνεται και ο τρόπος συνέχισης της καταβολής του επιδόματος ανθυγιεινής εργασίας, σε αυτούς που αναλαμβάνουν υπεύθυνοι! 


6 σχόλια:

  1. Αναμένουμε την υπενθύμιση στην διοίκηση με αναρτήσεις από τον Κουκουρίκο, όπως το συνήθιζε άλλωστε τα προηγούμενα χρόνια συνεχώς, για την ορθή εφαρμογή του νόμου, για την καταβολή του ανθυγιεινού, όπως την ορίζει το γενικό λογιστήριο του κράτους ή άλλως, την καταγγελία της απόφασης αυτής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ρε, περίμενε να πάρει πρώτα εντολή από αυτόν που κρύβεται από πίσω του και μετά!
      Τα καλά πρωτοπαλλήκαρα έτσι κάνουν...

      Διαγραφή
  2. Φαίνεται η ότι εκδικητική λύσσα της "αριστείας" δεν λέει να κοπάσει!
    Απ' την άλλη πάλι άμα θέλεις να κρατήσεις τη θέση σου στην εποχή της "αριστείας", πρέπει να υποκύπτεις σε συνδικαλιστικές, και όχι μόνον, πιέσεις.
    Όλοι δίνουν τις εξετάσεις τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπάρχει κάποιος από όλα αυτά τα ονόματα που δεν φαινεται σε κανένα πρόγραμμα εργασίας για πάνω από τρία χρόνια ;Και σήμερα να το παίζει ότι τον διώκουν ;Υπάρχουν άτομα από αυτά τα ονόματα που ευθύνονται για σκληρές ποινές εναντίον των υπολοίπων ; Αφήστε τα σχόλια αν δεν ξέρετε γιατί εμείς εδώ τα ζήσαμε και τα ξέρουμε καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ που τα ξέρεις όλα ποια ονοματάκια επί ΝΔ δεν υπήρχαν επί χρόνια σε κανένα πρόγραμμα; πόσα πληρώματα παριστάνουν τους διοικητικούς και παραμένουν στις θεσουλες τους; υπάλληλος που τοποθετήθηκε πρόσφατα σε γραφείο πόσα χρόνια δούλεψε σε ασθενοφόρο; εεε;;;

      Διαγραφή
    2. Είσαι και εσύ από αυτούς που κάρφωναν συναδέλφους και ενοχλείσαι ; Μήπως και εσύ δεν φαινόσουν σε κανένα πρόγραμμα ; Μήπως είσαι από αυτούς που δεν πάταγε στη δουλειά και έπαιρνες διπλά εξαιρέσιμα από τα κορόιδα που δούλευαν ; Σε χαλάει αν κάποιος είναι κόπρος και μπει να δουλέψει ; Αν έχεις ονόματα κάποιων που δεν φαίνονται πουθενά να το καταγγείλεις. Εσύ ποιους στηρίζεις ;Αυτούς που δουλεύουν ή αυτούς που ανήκουν στο κόμμα σου και είναι άφαντοι ;

      Διαγραφή

Από το Blogger.