Παραιτήθηκε η Όλγα Τρέμη από την ΕΡΤ
Σε «διαζύγιο» οδηγείται η σχέση της ΕΡΤ με την Όλγα Τρέμη.
Αν
και προς το παρόν δεν έχει οριστικοποιηθεί το τέλος της συνεργασίας
τους, έγκυρες «πηγές» υποστηρίζουν ότι η Όλγα Τρέμη αποχωρεί από την ΕΡΤ
όπου είχε αναλάβει την παρουσίαση της εκπομπής «10».
Σύμφωνα μάλιστα με τις ίδιες «πηγές» η διοίκηση της ΕΡΤ περιμένει και γραπτώς την παραίτησή της, αλλά όπως όλα δείχνουν το «διαζύγιο» είναι οριστικό…!

newsit.gr
Πήγε σήμερα ο Τσίπρας με τον Πολάκη στο νοσοκομείο Αττικόν και δεν το έχετε ανεβάσει ακόμα και μας βάζετε σαν είδηση την παραίτηση της Τρέμη ; Θα σας καταγγείλω στα αρμόδια όργανα του κόμματος.Μήπως το γυρίσατε προς τον Βελόπουλο; Ικανοί είστε και για αυτό
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράψε με το όνομά σου, να γλεντήσουμε και λίγο!!!
ΔιαγραφήΠες μας και για την ανακοίνωση από την ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΑΒ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως την βλέπεις και την εκτιμάς;
Γλείφει καθόλου ή όχι;
Για πες...
Αν γλείφει λίγο;
ΔιαγραφήΣε λίγο θα τον διαγράψει το ΚΙΝΑΛ και ο Γιαννάκος για δεξιά απόκλιση.
Στο επικρατείας του Μαθιόπουλου τον βλέπω
ΦΤ
TO ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ σύστημα τρέμη; παραιτήσεις στο OPEN, τώρα στην ΕΡΤ, κριτικές φωνές στη δ/νση του MEGA.
ΑπάντησηΔιαγραφήανακοινωσούλες να ρωτάνε τον κυρ Νίκο το μαέστρο όχι μόνο οι συνδικαλιστές αλλά και οι διοικητές (ιωάννινα)
Κάτι τρέχει και το σύστημα Μωυσής ψιλο-τρέμη!
ZZ
Μερικοί τύποι δεν αντέχουν χωρίς μπαλαμούτι με το γραφείο Προέδρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι αυτό έπρεπε να έχει μείνει ο Μίλτος, για να πάνε από σύνδρομο στέρησης.
unknown
Μάλλον της τα ζαλίσανε γιατί ούτε και την στοιχειώδη αντικειμενικότητα δεν αντέχουν! Ούτε για τα προσχήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί να ξεφτιλίζεται όταν την περιμένουν τόσες δουλειές;
Δεν είναι θέμα πολιτικής ή ιδεολογίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι θέμα προσωπικών συμφωνιών που πασαλείβονται με κάμποση πολιτική μαρμελάδα για να μην φανούν
Gmyt