Οι Pομά τα έβαλαν με τους Χαρδαλιά-Τσιόδρα
-Γιατί μας βάλατε σε καραντίνα!
Μάλιστα μετά την ολοκλήρωση της αυτοψίας, κάποιοι Ρομά φωνάζοντας στο Νίκο Χαρδαλιά, ζητούσαν να μάθουν το λόγο που μπήκε ο οικισμός σε καραντίνα (!!!), με τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων να τονίζει χαρακτηριστικά: «Να μείνετε σπίτι και να μην κάνετε τίποτα άλλο»
Οι εικόνες από το larissanet.gr
Τσιόδρας στη Νέα Σμύρνη – Ένταση και αναβρασμός στη συνοικία (ΦΩΤΟ – ΒΙΝΤΕΟ)























ΚΥΡΙΕ GEORGE ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΕΣΥ ΜΕ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ ; ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΜΕΑ ΕΚΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΣΑΝΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΩΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΟΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟΥΣ ; ΕΙΣΑΙ ΥΕΡ ΤΗΣ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑΣ Ή ΟΧΙ ; ΝΑ ΛΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΘΕΙΣ.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΣΙΣ ΚΑΙ ΣΕΛΦΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν προσγειωθείς, τα λέμε πάλι!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν θα έβλεπες αναδημοσίευση γίνεται και μάλιστα από τοπικό ΜΜΕ!
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΡΙΖΑ.ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΣΙΧΑΘΕΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΣΑΙΤ ΜΟΝΟ ΕΚΑΒΣΦΗΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.ΣΦΗΚΑΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΚΑΙ ΒΑΛΕ.ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΕΚΑΒ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΦΟΥ ΤΑ 9 ΣΤΑ ΔΕΚΑ ΑΝΕΒΑΣΜΑΤΑ ,ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΕΚΑΒ
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα έχουν σχέση με την υγεία λόγω του κορωναϊού!
ΑπάντησηΔιαγραφήεκτός κι αν το ΕΚΑΒ, δεν έχει σχέση με την υγεία...
Αλλά αν είναι να σε κρατήσουμε ως αναγνώστη της σελίδας, σου υπόσχομαι να τους πείσω και να βάλουμε στήλη με συνταγές για πίτες, φαγητών και γλυκών, τι λες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ ΟΝΤΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ. ΤΩΡΑ ΜΕΙΝΑΤΕ ΚΑΜΙΑ 20ΑΡΙΑ ΚΛΑΙΟΥΣΕΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΘΥΓΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ 5-6 ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΡΟΛΛΑΡΟΥΜΕ.ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.ΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΣΑΙΤ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΙΔΕΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό έλλειπε, να είμαστε ίδιοι με άλλο σχετικό site!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα χρειαζόμασταν...
Θα σε ειδοποιήσω πότε θα φτάσει τα 3.500.000 επισκέψεις, 31.500 θέλει ακόμα
Άμα μπαίνεις εσύ 200 φορές την μέρα δεν χρειάζεται να μπει άλλος.500 εκατομμυρια επισκέψεις θα φτάσει το σαιτ.
ΑπάντησηΔιαγραφή