Απίστευτο! Ο Λοβέρδος παίρνει “ραβασάκι” από βουλευτή της ΝΔ και επιτίθεται στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ !… (vid)

Όλο και πιο κοντά ο ΚΕ του ΚΙΝΑΛ με τους βουλευτές της ΝΔ! Ένα άκρως
ενδεικτικό – και προφητικό; …- περιστατικό κατέγραψε η κάμερα της Βουλής
στη διάρκεια της σημερινής Ολομέλειας.
Όταν ο Ανδρέας Λοβέρδος πήρε τον λόγο ως κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΙΝΑΛ, ο βουλευτής της ΝΔ Στράτος Σιμόπουλος έφυγε από το έδρανό του και παρέδωσε ένα ραβασάκι
Ένα ενδιαφέρον περιστατικό κατέγραψε ο τηλεοπτικός σταθμός της Βουλής λίγη ώρα μετά την ομιλία του Αλέξη Τσίπρα κατά τη συζήτηση για το πόρισμα της προανακριτικής για τον Δημήτρη Παπαγγελόπουλο και τη Novartis.
Συγκεκριμένα, όταν ο Ανδρέας Λοβέρδος πήρε τον λόγο ως
κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΙΝΑΛ, ο βουλευτής της ΝΔ Στράτος
Σιμόπουλος έφυγε από το έδρανό του και παρέδωσε ένα ραβασάκι.
Το ραβασάκι δεν έμεινε «ανεκμετάλλευτο» από τον Ανδρ. Λοβέρδο, καθώς φαίνεται να κλείνει την ομιλία με επίθεση στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ενώ ρίχνει κλεφτές ματιές στο “γαλάζιο” ραβασάκι
Πηγή: avgi.gr
thefaq.grΌταν ο Ανδρέας Λοβέρδος πήρε τον λόγο ως κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΙΝΑΛ, ο βουλευτής της ΝΔ Στράτος Σιμόπουλος έφυγε από το έδρανό του και παρέδωσε ένα ραβασάκι
Ένα ενδιαφέρον περιστατικό κατέγραψε ο τηλεοπτικός σταθμός της Βουλής λίγη ώρα μετά την ομιλία του Αλέξη Τσίπρα κατά τη συζήτηση για το πόρισμα της προανακριτικής για τον Δημήτρη Παπαγγελόπουλο και τη Novartis.
Το ραβασάκι δεν έμεινε «ανεκμετάλλευτο» από τον Ανδρ. Λοβέρδο, καθώς φαίνεται να κλείνει την ομιλία με επίθεση στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ενώ ρίχνει κλεφτές ματιές στο “γαλάζιο” ραβασάκι
Μη ξεφύγει από τις γραμμές της ακροδεξιάς πτέρυγας της ΝΔ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧέρι-χέρι, με τα ορφανά του Καρατζαφέρη!
ΑπάντησηΔιαγραφή(Σ' εκείνο το χρονοντούλαπο της Ιστορίας, έμεινε τίποτα μέσα άραγε; Ε, Αλέξη;)