Σε κινητοποιήσεις το επικουρικό προσωπικό του ΕΚΑΒ - Απλήρωτοι επί τρεις μήνες

Απλήρωτοι επί δύο μήνες για τον τακτικό μισθό και επί τρεις μήνες για τις υπερωρίες και τα εξαιρέσιμα παραμένουν οι επικουρικοί διασώστες του ΕΚΑΒ που προσλήφθηκαν για να καλύψουν τις ανάγκες από την επιδημία. Απαντώντας στην αδιαφορία της κυβέρνησης, οι εργαζόμενοι προχωρούν σε επίσχεση εργασίας από την ερχόμενη Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου.
Όπως λένε οι ίδιοι, έχουν φτάσει σε πολύ κρίσιμη οικονομική κατάσταση, αφού σωρρεύονται απλήρωτα ενοίκια, δάνεια, λογαριασμοί κλπ., την ώρα που δεν παίρνουν καμία απάντηση από την κυβέρνηση για την καταβολή των δεδουλευμένων.
Στην επιστολή τους προς τον υπουργό και υφυπουργό Υγείας, Βασίλη Κικίλια και Βασίλη Κοντοζαμάνη αντίστοιχα, επισημαίνουν:
«Εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για την μη καταβολή δεδουλευμένων αποδοχών της τακτικής μισθοδοσίας Ιουλίου κ Αυγούστου 2020 καθώς και των υπερωριών και εξαιρεσίμων Ιουνίου, Ιουλίου και Αυγούστου 2020 παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις μας, στο επικουρικό προσωπικό του ΕΚΑΒ που προσλήφθηκε για την ανταπόκριση στις ανάγκες της επιδημίας COVID-19.
«Εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για την μη καταβολή δεδουλευμένων αποδοχών της τακτικής μισθοδοσίας Ιουλίου κ Αυγούστου 2020 καθώς και των υπερωριών και εξαιρεσίμων Ιουνίου, Ιουλίου και Αυγούστου 2020 παρά τις επανειλημμένες παρεμβάσεις μας, στο επικουρικό προσωπικό του ΕΚΑΒ που προσλήφθηκε για την ανταπόκριση στις ανάγκες της επιδημίας COVID-19.
Ως εκ τούτου σας ενημερώνουμε ότι το προσωπικό ασκώντας νόμιμο δικαίωμα επισχέσεως θα απέχει από την εργασία του από την Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 και μέχρι την ολοσχερή εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών.
Σας καλούμε να ενεργήσετε για την άμεση τακτοποίηση του ζητήματος που αφορά την κάλυψη των στοιχειωδών βασικών αναγκών των εργαζομένων.».
tvxs.gr
Ο μοναδικός ιστότοπος που ανέδειξε το πρόβλημα των επικουρικών συναδέλφων μας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι υπόλοιποι, είναι ακόμα μπουκωμένοι από την πετσολιστα...
Πως να κατέβει τόσο φαΐ, θέλει χρόνο!
http://www.ekabnews.gr/2020/09/blog-post_59.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαλλον εννοεις ο μοναδικος στις 10 Σεπτεμβριου και εχεις δικιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αλλοι το εδειξαν στις 8 αλλα δικαιολογουνται γιατι δημοσιευουν πρωτα τα νεα της υπηρεσιας και μετα του κομματος.
Για το tvxs.gr και τα μεγάλα ειδησεογραφικά site, μιλάω εξυπνοπούλι, τα υπόλοιπα περισσεύουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΠΟΠΕΚΑΒ που εκτελεί καθήκοντα Γρ. Τύπου του ΕΚΑΒ, δεν θα βγάλει καμιά Ανακοίνωση, ή έχει συνδικαλιστική άδεια ο Πρόεδρός της και δεν μπορεί να βγει στα κανάλια;
ΑπάντησηΔιαγραφή