Κορωνοϊός: Πρώτη αεροδιακομιδή ασθενών με C-130 (Photos)
Η πρώτη αεροδιακομιδή ασθενών με κορωνοϊό με αεροσκάφος C-130 αναμένεται να γίνει τις επόμενες.
To αεροσκάφος C-130 αναχώρησε το πρωί από το αεροδρόμιο της Ελευσίνας με προορισμό την Καβάλα, από όπου θα παραλάβει τρεις ασθενείς που νοσηλεύονται με κορωνοϊό στο Νοσοκομείο της Δράμας και θα τους μεταφέρει στην Αθήνα.
Το στρατιωτικό μεταγωγικό αεροσκάφος έχει τη δυνατότητα μεταφοράς τριών ασθενών, κάθε ένας από τους οποίους πρέπει να συνοδεύεται από τον γιατρό του, ο οποίος θα έχει την ευθύνη μέχρι ο ασθενής να εισαχθεί σε νοσοκομείο της Αττικής.
Οι ασθενείς είναι από 75 έως 76 ετών και θα διακομιστούν στα Νοσοκομεία «Ευαγγελισμός», «Σωτηρία» και «Αττικόν». Την επιχείρηση αεροδιακομιδής συντονίζουν ο πρόεδρος του ΈΚΑΒ, Νίκος Παπαευσταθίου και ο διευθυντής ιατρικών υπηρεσιών του Κέντρου, Πύρρος Δημήτρης.
Πρόκειται για την πρώτη αεροδιακομιδή στην ηπειρωτική χώρα και κατά τη διάρκεια του δεύτερου κύματος της επιδημίας. Η διακομιδή κρίθηκε αναγκαία, επειδή δεν υπάρχει διαθέσιμο κρεβάτι ΜΕΘ.


Τι ακριβώς συντονίζουν οι αστραπόγιαννοι; Μήπως το να φοράνε οι συνάδελφοι μάσκα όταν τους φωτογραφίζει ο "ρεπόρτερ" της διοίκησης; Και μην μας πούνε ότι οι κάψουλες είναι άδειες, το βλέπουμε. αλλά προηγουνται οι ανάγκες του θεάματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΚ
Οι κάψουλες συνήθως είναι άδειες μέχρι να μπει μέσα ο ασθενής.Σε ενοχλεί που προβάλλεται και το τμήμα αεροδιακομιδών που οι άνθρωποι διακινδυνεύουν σε κάθε πτήση γιατί είσαι και είστε μίζεροι. Η ειρωνία για συναδέρφιυς που ετοιμάζονται να φέρουν διασωληνωμένους συνανθρώπους μας χάρισμα σου κομματόσκυλο .Ανάθεμα αν πήρες ποτέ επείγον περιστατικό
ΔιαγραφήΗ ειρωνία είναι για τους ατσαλάκωτους αλλά μάλλον έχεις πρόβλημα κατανόησης ακόμα και απλών σχολίων.
ΔιαγραφήΟι ατσαλάκωτοι στην συγκεκριμένη περίπτωση έχουν όνομα. Γράφτε τα ονοματάκια που το παίζετε αντράκια.Οι ιπτάμενοι του εκαβ δεν έχουν θέση στα πικρόχολα σχόλια σας για να τσουβαλιάζονται και αυτοί με αυτούς που έχετε εσείς άχτι.
ΔιαγραφήΆννα - να - ένα - μήλο.
ΔιαγραφήΑπό πότε έχει να γίνει εκδήλωση ενδιαφέροντος για τις αεροδιακομιδές;
ΔιαγραφήΥπερκόπωση θα πάθουν απ' τον πολύ συντονισμό, λίγο κράτει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αστραπόγιαννοι ψοφάνε για δόξα, έστω και μέσα στο θανατικό! Τόσο πολύ που μοιάζει πια με λόξα ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΚ
Έχεις δίκιο. Σαν τον προηγούμενο πρόεδρο του Εκαβ που αρθρογραφεί σχεδόν κάθε μέρα στο tvxs μέσα στο θανατικό για λίγη κομματική δόξα.Λες να είναι λόξα ;
ΔιαγραφήΚαλά, στην Ελευσινα για να μπεις σε ψάχνουν μέχρι τρίτης γενεάς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ, πως μπηκε ο ρεπόρτερ;
Εκτός αν ηταν κάποιος καθεστωτικός κι η αυστηρή διοίκηση που απαγορευει με έγγραφα τις δηλώσεις χωρίς άδεια, ήταν εδώ μιλημένη. Αν υποψιαστώ... τρέμε Μαθιόπουλε, έχεις έχουμε και φωτορεπορτάζ
Η μικρή Λουλού
εμπρός γενναίοι μου, κι αν αποθάνετε, θα δοξαστούμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήανώνυμος
Ότι είπε ο πρώην σε άρθρα του στην πρώτη φάση, όλα εμφανίστηκαν στη δεύτερη, κοινή λογική και σε συνδυασμό με την κυβερνητική απραγία, έβγαζες συμπέρασμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την μπαταρισμένη κάψουλα είπε από την εποχή του Μεταξά και ω του θαύματος να οι δωρεές και να τρεις τρεις μαζί στο c130!
Για την Μόρια είπε, αλλά πήρε φωτιά και έτσι έγινε μεταφορά πληθυσμού στην ενδοχώρα, αλλιώς θα κλατάριζε το νοσοκομείο και το τοπικό ΕΚΑΒ!
Είπε επίσης ο πρώην και για τα κολπάκια με τον κ Βασιλάκη και τα αεροπλανάκια του , που πήγανε τελικά μέσω Χαρδαλιά! Τέσσερα αεροπλάνα νοίκιασε ο HARD NICK με πρόφαση τις αεροδιακομιδές και ω του θάυματος δεν χωράει η κάψουλα από την πόρτα. Το χρήμα όμως ρέει και το εκαβάκι μούγκα στη στρούγκα. Εκείνο το επιδοματάκι του Κικίλια αργεί ακόμη, ηρωικέ αναλώσιμε που ψοφάς για προβολή; (της Υπηρεσίας).
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΖ
Μιας και δεν βάζετε το ονοματάκι σας, τι θα λέγατε για ένα κουίζ με όσους το βάζουν φαρδιά πλατιά ανα διήμερο; Θα θέλατε μια συνολική παρουσίαση των άρθρων 10 μηνών (τα Άπαντα)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορεί σε 150 άρθρα, δηλαδή σε 100.000 λέξεις, όλο και κάποια στραβή θα βρείτε, για να μιλήσετε επιτέλους και για το περιεχόμενο αντί για τα πονηρά του κίνητρα. Κοίτα τι λέει κι όχι ποιός το λέει!
ανώνυμος
Όσο ήταν όμως ούτε άρθρα έγραφε, ούτε συνεντεύξεις έδινε, ούτε "πληρωμένα" ρεπορτάζ σε δημοσιογράφους που έχουν προνομιακή πληροφόρηση και έγκαιρες-έγκυρες διαρροές. Μάλλον κάτι άλλα που έγραφε, σας τσούζουν ακόμη...
ΑπάντησηΔιαγραφήο νοσταλγός
Πεθαίνουν χιλιάδες αβοήθητοι και πήρε τρεις (3!) για την στοργική πρωτεύουσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου είστε ωρέ μακεδονομάχοι;
Εδώ δεν είναι κανένα πέναλτι του ΠΑΟΚ, είναι χιλιάδες οι νεκροί και εσείς γλύφεται τον καράφλα. Είστε τελείως οφσάιντ...
ανώνυμος
Οι συντονισταράδες ιατροί του ΕΚΑΒ, οι επειγοντολόγοι και καταστροφολόγοι δεν θα έπρεπε να είναι στις ΜΕΘ της Θεσσαλονίκης να διασωληνώνουν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ.ΔΕΞΙΟΣ