Νοσοκομείο Σερρών: “Συγγενείς ασθενών δεν έρχονται να πάρουν τους συγγενείς τους που έγιναν καλά”
Συγγενείς ασθενών που γιατρεύτηκαν από τον κορωνοϊό και είναι καλά στην υγεία τους, οι συγγενείς τους δεν έρχονται να τους πάρουν.
Αυτό τονίζει με δήλωσή του, ο υπεύθυνος covid του νοσοκομείου Σερρών Θεόφιλος Καλλινικίδης.
Όπως λέει ο κύριος Καλλινικίδης, οι συγγενείς ζητούν τη μεταφορά των συγγενών τους να γίνει με ασθενοφόρα.
Η κατάσταση στο Νοσοκομείο Σερρών σήμερα Τρίτη 15 Δεκεμβρίου

Χαρακτηριστικό το σχόλιο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.facebook.com/tileepiloges
Maria Panoy
Το ασθενοφόρο του νοσοκομείου κάνει 5 μέρες να πάει ανθρώπους που δεν μπορούν να επιστρέψουν στο σπίτι τους με αυτοκίνητο ντροπή 120 ευρώ δώσαμε στο λευκό τάξη από Θεσσαλονίκη και έρθε σε μία ώρα στο νοσοκομείο Σερρών και τον μετέφερε στο σπίτι και μάς κορόιδευαν από το νοσοκομείο ενώ ό άνθρωπος ήταν τυφλός με σπασμένο γοφο και έκανε και αιμοκάθαρση δεν άφηναν ένα σύνοδο να του δίνει λίγο νερό ενώ δίπλα είχε νοσηλεύτρια που πληρώνετε κοιτούσε ένα παπου 87 χρόνον ενώ ό πατέρας μου ήταν 65 και ρώτησα την προϊσταμένη αυτή επιτρέπεται να είναι μέσα και μού λέει έχει κάνει τεστ Ναι και την λέω να κάνει και ή μητέρα μου για να είναι μέσα γιατί ο πατέρας μου ήταν στα τελευταία του λίγο να τον βλέπει Όχι δεν γίνετε μου λέει ό πατέρας μού ήταν 15 μέρες μέσα στο νοσοκομείο Σερρών έβγαλε πληγές στο στόμα γιατί ούτε νερό του δίνανε αν δεν έχεις χρήμα δεν πας πουθενά
Η άρνηση πολλών νοσοκομείων να αναλάβουν τα εξιτήρια τους και να προσλάβουν πληρώματα για τα ασθενοφόρα τους οδηγεί σε αυτή τη κατάσταση. Το μεγάλο κενό θα φανεί μετά το τέλος της κρίσης covid. Αν ενδιαφερόταν τα νοσοκομεία πραγματικά για τα εξιτήρια και την ταλαιπωρία του κόσμου θα είχαν αρπάξει την ευκαιρία και θα προσλαμβάναν τώρα που βρέχει επικουρικό προσωπικό. Βέβαια κάποιοι καλοθελητές μέσα από το ΕΚΑΒ συμβάλουν στην εικόνα ότι τα δευτερογενή είναι δήθεν δουλειά του ΕΚΑΒ με όλες τις συνέπειες που ξέρουμε. Απόλυτη συνεργασία και ψέματα για ασθενείς που είναι αρνητικοί και πασάρονται ως περιστατικά covid για να φύγουν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και ωωω... έκπληξη ενώ σου έχει διαβιβαστεί η κλίση για covid, έχεις ντυθεί με τα απαραίτητα ΜΑΠ εμφανίζετε ο τραυματιοφορέας του νοσοκομείου χωρίς γαντάκια και χωρίς μέτρα λέγοντας ότι είναι αρνητικός εδώ και μέρες! Αλλά αυτοί είστε... που λέει και ο Κουτσούμπας. Το ΕΚΑΒ δεν αρκεί για τα επείγοντα και η συνεργασία για τα δευτερογενή πάει σύννεφο υπονεομεύοντας τον πρόεδρο του οργανισμού που έδωσε εντολή να αναλάβουν τα νοσοκομεία τα δευτερογενή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ποιος είναι ο πρόεδρος του οργανισμού που έδωσε εντολή να αναλάβουν τα νοσοκομεία τα δευτερογενή; Άκου, έδωσε εντολή... μήπως να ξεκαβαλικέψουμε λίγο;
ΔιαγραφήΤυφλός, με σπασμένο γοφό, 65 ετών και φτωχός, αναγκάστηκε η οικογένειά του να πληρώσει 120 € για να πάει Λευκό Ταξί από Θεσσαλονίκη στο Νοσοκομείο των Σερρών, για να τον πάει στο σπίτι του στις Σέρρες. Κι ο άλλος μιλάει για fake covid εξιτήρια..
ΔιαγραφήΑυτός ο ιός έχει δώσει τη χαριστική βολή στη λογική.
Άν είχε αναλάβει το νοσοκομείο τα εξιτηριάκια του θα ήταν ο άνθρωπος στο σπίτι σε χρόνο 0. Αλλά το ζητούμενο για κάποιους είναι να τα κάνει το ΕΚΑΒ και όχι πως θα εξυπηρετηθεί ο κόσμος. Πράγματι κάποιοι δεν είναι σε θέση να κρίνουν ότι το ΕΚΑΒ παρέχει επείγουσα προνοσοκομειακή φροντίδα και τα εξιτήρια είναι το μόνο που μπορούν να πατήσουν για να υπάρξουν απέναντι στις σοβαρές φωνές. Ο πρόεδρος είναι επικεφαλής του ΕΚΑΒ-Εθνικού Κέντρου Επιχειρήσεων Υγείας, αν δεν το καταλάβατε. Να γίνει κατανοητό ότι κάποιοι πληρώνονται από το ΕΚΑΒ και δουλεύουν για τα νοσοκομεία, χρειάζεται μια στοιχειώδη λογική για αυτό.
ΔιαγραφήΑυτά να τα πεις στον Άδωνη που ψήφισες, που κατήργησε τις θέσεις των οδηγών στα νοσοκομεία. Και έφερε όλο το εκαβ σε αυτό τον διχασμό.
ΔιαγραφήΟ Άδωνις ειναι φίλος μας και δεν του λέμε κουβέντα, άχνα!
ΔιαγραφήΜόνο φωτογραφίες!
Ο ανθρωπισμός της ΠΟΠΕΚΑΒ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα εξιτήρια του covid-19 που γινονται από το ΕΚΑΒ, αποτελούν μέρος της εκπαίδευσης και υποχρέωση των πιστοποιημένων διασωστών, για όσους δεν κατάλαβαν τόσο καιρό! Συμβάλλουμε στην άμεση αντιμετώπιση του υγειονομικού και χωροταξικού προβλήματος των νοσοκομείων. Τί όχι;;
ΑπάντησηΔιαγραφή