....

....

Με χιλιάδες οχήματα έχει ενισχυθεί ο στόλος της αστυνομίας

 

 



Πόσα ασθενοφόρα είπαμε πήρε το ΕΚΑΒ;

twitter.com 

1 σχόλιο:

Από το Blogger.