Σε επαγρύπνηση το ΕΚΑΒ λόγω της κακοκαιρίας
Άπαντες είναι σε ετοιμότητα
«Συναγερμός» έχει σημάνει σε όλο το ΕΚΑΒ λόγω της κακοκαιρίας «Ελπίς» με τον πρόεδρο του Κέντρου Νίκο Παπαευσταθίου να έχει θέσει τους πάντες σε ετοιμότητα.
Αφού πραγματοποιήθηκε σύσκεψη, αποφασίστηκε ότι θα είναι σε πλήρη ετοιμότητα όλα τα κέντρα του ΕΚΑΒ τα οποία βρίσκονται στις περιοχές που θα πλήξει η κακοκαιρία.
Επίσης με σχετικό έγγραφο που κοινοποιήθηκε προς όλους τους συναρμόδιους φορείς (διοικητές Υγειονομικών Περιφερειών, υπουργείο Υγείας και Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας), ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ ζητεί να γίνουν άμεσα οι ακόλουθες ενέργειες:
– να τεθούν σε μέγιστη επιχειρησιακή ετοιμότητα το προσωπικό όλων των υγειονομικών σχηματισμών του Συστήματος Υγείας και ειδικότερα όσοι εμπλέκονται στη διαχείριση εκτάκτων καταστάσεων,
– να διενεργούνται τακτικοί τεχνικοί έλεγχοι σε όλες τις κρίσιμες υγειονομικές υποδομές (π.χ. ηλεκτρικό ρεύμα, ύδρευση, ηλεκτρολογικός εξοπλισμός, κ.λπ.),
– να υπάρχει συνεχής επικοινωνία της κεντρικής διοίκησης με τις περιφέρειες και τις τοπικές αυτοδιοικήσεις ώστε να παραμείνουν ανοικτοί οι οδοί πρόσβασης σε νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας και,
– να υπάρχει διαρκής επικοινωνία όλων των εμπλεκόμενων φορέων για την άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση οποιουδήποτε προβλήματος.
Μήνυμα και από το 112
Συνεχίζει να επελαύνει σε όλη τη χώρα η κακοκαιρία «Ελπίς» με πολικές θερμοκρασίες και χιόνια, ενώ αύριο αναμένεται να μπει στο…στόχαστρο και η Αττική αφού αναμένεται νέο κύμα.
Γι αυτόν τον λόγο η Πολιτική Προστασία προειδοποίησε τους πολίτες μέσω του 112 για επικίνδυνες χιονοπτώσεις τις επόμενες δύο μέρες, ζητώντας τους να μη μετακινούνται άσκοπα.

Μάτι δεν κλείνουν στο ΕΚΑΒ λόγω της κακοκαιρίας, ειδικά οι υψηλά ιστάμενοι είναι σε επαγρύπνηση και με το τηλέφωνο στο χέρι για να εξυπηρετήσουν. Οι πάντες σε ετοιμότητα άσχετα που έχει περιοχές χωρίς ασθενοφόρα σε αμέτρητα 24ωρα, η ετοιμότητα από μόνη της είναι κάτι βρε παιδί μου. Μιλάμε για υπερσχέδιο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι καλά που δεν μας είπε ότι το υπηρεσιακό τηλέφωνο θα είναι συνεχώς ανοιχτό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτοιμότητα, χωρίς... ετοιμότητας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σχέδιο είναι πονηρό, σε συνεργασία με τους κομματικούς συνδικαλες, μπαίνουμε σε ετοιμότητα για να διεκδικήσουμε... ετοιμότητας!
Είμαι σε ετοιμότητα για τρίτη σπανακόπιτα και μη μου τα ζαλίζετε με πιάνει νευρικότητα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦάε καμία λουκανικόπιτα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι λουκανόπιτα έφαγα αλλά τι να το κάνεις πληρώματα χρειάζονται και πούθε να τα βγάνεις...
Διαγραφή