Μόνο επείγοντα περιστατικά απο το ΕΚΑΒ Χίου
Το υποστελεχωμένο ΕΚΑΒ Χίου, «χτύπησε» η πανδημία του κορωνοϊού με αποτέλεσμα για την εβδομάδα που διανύουμε να υπάρχει μόνο ένα ασθενοφόρο ανά βάρδια, που θα εξυπηρετεί τα επείγοντα περιστατικά.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο των εργαζομένων στο ΕΚΑΒ Χίου Φώτη Βύρα, δυο εργαζόμενοι βρίσκονται σε καραντίνα, λόγω covid, ενώ ένας ακόμη θα υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση λόγω προβλήματος υγείας.
Ο κ. Βύρας ζήτησε την κατανόηση των πολιτών, υπογραμμίζοντας ότι κάποιες μέρες την εβδομάδα γίνονται προσπάθειες για διπλό ασθενοφόρο έτσι ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες.
Ο ίδιος αναφέρθηκε και στη συνάντηση με τον υπουργό Μετανάστευσης και βουλευτή Χίου Νότη Μηταράκη, υπογραμμίζοντας ότι η υπόσχεση που έλαβαν ήταν για μόνιμες θέσεις στη Χίο, στην προκήρυξη που ετοιμάζεται .
«Ακόμη και η υπόσχεση να τηρηθεί θα χρειαστεί μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι να έρθουν οι διασώστες», τόνισε ο εκπρόσωπος των εργαζομένων ΕΚΑΒ Χίου.
Μόνο επείγοντα περιστατικά από το ΕΚΑΒ Χίου. Μπράβο συνάδελφοι, να γίνει μόνιμος τρόπος λειτουργίας όπως πρέπει, να περιχαρακωθεί ο τομέας στο νησί της Χίου στο επείγον. Τα δευτερογενή μπορούν να τα αντιμετωπίζουν τα νοσοκομεία με δικό τους προσωπικό. Προς θεού μην ενδώσετε σε απειλές για ιδιώτες και απολύσεις από το ΕΚΑΒ. Από το επείγον είμαστε στη δουλειά και όχι από τα εξιτήρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να κάνεις επείγοντα,πρέπει να ξέρεις και στην πράξη να αντιμετωπίζεις επείγοντα περιστατικά,όχι μόνο στα λόγια.
ΔιαγραφήΕδώ θέλουμε δήθεν μόνο επείγοντα για να κάνουμε ένα σήμα τη βάρδια και να ξαπλάρουμε τις υπόλοιπες ώρες.
Τα εξιτήρια άς τα αναλάβουν ιδιώτες που μπορεί να είμαστε συγγενείς και φίλοι
Τι εννοείς μεγάλε; τι ξάπλα; κατηγορείς κανέναν; Η λογική σου είναι εκτός πραγματικότητας και πάω στοίχημα ότι δεν είσαι πλήρωμα. Αν υπάρχει ένα επείγον σήμα, ναι θα κάνει ένα. Αν υπάρχουν 12 θα κάνει 12, την υπόλοιπη ώρα τα πληρώματα είναι σε αναμονή και δεν δίνουν λογαριασμό σε τι στάση θα περιμένουν το επόμενο επείγον. Πολλά μας τα είπατε με την ξάπλα.
Διαγραφή12 σήματα δεν βγάζει όλο τον χειμώνα στο νησί, οπότε χαλαρώστε και αλλάξτε πλευρό. Το καλοκαίρι είναι μπροστά μας, τα καρντάσια ετοιμάζονται να κατέβουν, όλα καλά. Εξιτήρια μόνο να μη γίνονται, δεν θα χαλάσουμε τον ύπνο μας για τους ασθενείς των νοσοκομείων.
ΔιαγραφήΌπως είπες των νοσοκομείων, μέχρι εκεί, επείγον και άμα σ αρέσει. Δεν δίνουν λογαριασμό οι διασώστες τι θα κάνουν στο ενδιάμεσο των επειγόντων. Δεν ζήτησε κανείς οι διοικητικοί και οι ασυρματιστές και οι συντονιστές να σηκωθούν από τις καρέκλες και να στέκουνε όρθιοι. Έχει επείγον, πηγαίνουμε. Δεν έχει δεν σε αφορά φίλε μου. Χιλιάδες περιστατικά κάθε χρόνο τα κάνουν διασώστες, χωνέψτε το και μη δημιουργείτε εντυπώσεις με ξάπλες ύπνους και άλλα.
ΔιαγραφήΝαι βρε. Όνειρα γλυκά!
ΔιαγραφήΜπράβο συνάδελφοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤους παππούδες, τους άνεργους, του χαμηλοσυνταξιούχους, τους επισφαλώς εργαζομενους
αφήστε τους στο έλεος των Ιδιωτών.
Αφήστε τους να τους πετάνε τα μαύρα νανάκια στο δρόμο σαν τα σκυλιά, στα πεζοδρόμια.
Γιατί εκεί θα αναγκαστούν να πάνε.
Γιατί είναι γνωστό ότι αυτή η Κυβέρνηση με τα τσιράκια της που τα βραβεύει κιόλας, δεν κάνει προσλήψεις, θέλοντας να διαλύσει την Δημόσια Υγεία.
Άρα τα Νοσοκομεία που να βρουν δικό τους προσωπικό;
Στα γαριδάκια;
Μπράβο λοιπόν συνάδελφοι.
Έπιασαν τόπο και οι βραβεύσεις και οι πλακέτες!
...τα μαύρα βανάκια....
Διαγραφή(προφανώς)
Να πω ότι δεν το είπα; Αφού το είπα ότι ο μπαμπούλας των ιδιωτών θα παίξει και στη Χίο.
ΔιαγραφήΣυνάδελφοι στη Χίο. Στον τομέα μας, το ΕΚΑΒ δεν κάνει εξιτήρια και ω! θαύμα, ιδιώτης δεν εμφανίστηκε. Το νοσοκομείο αναγκάστηκε με συνοπτικές διαδικασίες να αναλάβει τα εξιτήρια. Μη μασάτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφοι, το τελευταίο διάστημα βλέπουμε να ξεδιπλώνονται οι σχεδιασμοί της κυβέρνησης της ΝΔ εν μέσω πανδημίας, σε όλα τα Νοσοκομεία της χώρας σχεδιάζεται να επιβληθεί αλλαγή του νομικού καθεστώτος από ΝΠΔΔ σε ΝΠΙΔ και την ιδιωτικοποίηση της υγείας, με αλλαγές συμβάσεων εργασίας, με μη πρόσληψη μόνιμου προσωπικού, αλλά μόνο επικουρικού, συμβάσεις αορίστου χρόνου ώστε να μην υπάρχει μονιμότητα και εξασφαλισμένος εργασιακός βίος των εργαζομένων, στο ΕΚΑΒ οι συνδικαλιστές μας βραβεύουν και βραβεύονται από τα στελέχη της με πλακέτες αντί να προετοιμάζονται για παν ενδεχόμενο ώστε να αποτρέψουν τους σχεδιασμούς της, αντιθέτως πιστεύουν ότι όλα αυτά δεν θα επηρεάσου και δεν θα αγγίξουν το ΕΚΑΒ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσοι έχουν μείνει ακόμα στην υγεία που εμπιστεύονται αυτή την κυβέρνηση;
Φανταστείτε υπουργικό συμβούλιο:
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπουργός: Προτείνω ιδιωτικές εταιρίες να αναλάβουν το έργο του ΕΚΑΒ. Να προχωρήσουμε σε απολύσεις των μονίμων και κατάργηση του ΕΚΑΒ.
Μητσοτάκης: Αυτό δεν γίνεται υπουργέ μου.
Υπουργός: Μα γιατί.
Μητσοτάκης: Οι εκαβιτες κάνουν τα εξιτήρια και δεν μπορούμε να φέρουμε τους ιδιώτες.
Υπουργός: Καλά λέτε Πρωθυπουργέ, αυτή τη παράμετρο δεν τη σκέφτηκα, μας την έφεραν οι εκαβιτες τόσα χρόνια που κάνουν τα εξιτήρια και τώρα βρεθήκαμε με τη πλάτη στο τοίχο να μην μπορούμε να ιδιωτικοποιήσουμε το ΕΚΑΒ.
Φανταστικές ιστορίες και υποθέσεις, έναντι πραγματικών γεγονότων και κυβερνητικών αποφάσεων της κυβέρνησης Μητσοτάκη και του υπουργού υγείας Θάνου Πλεύρη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλήθεια, τα επείγοντα περιστατικά που τα πηγαίνει το ΕΚΑΒ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα νοσοκομεία τι περιστατικά να αντιμετωπίζονται άραγε;
Αυτά γιατί να τα ιδιωτικοποιήσουν ενώ αντιμετωπίζουν τα επείγοντα;
Φίλε μου ο έρωτας για τα εξιτήρια δεν σε αφήνει να δεις το επιχειρησιακό κομμάτι. Ας πούμε ότι σου κάνουμε το χατίρι και ιδιωτικοποιούμε το ΕΚΑΒ. Το πρόβλημα είναι ότι ακόμα και ένας ιδιωτικός φορέας δεν μπορεί να εμπλέκεται ταυτόχρονα σε επείγον και εξιτήριο σε μια περιοχή που συνολικά υπάρχουν 3 ασθενοφόρα στη βάρδια, για όλο το νομό. Πρέπει το αντικείμενο επείγον και μη επείγον να είναι μεταξύ τους εντελώς στεγανό. Κατανοητό; Για αυτό η πλειοψηφία των συναδέλφων υποστηρίζει ότι τα νοσοκομεία μπορούν να αναλάβουν τα εξιτήρια χωρίς να μπουν ιδιώτες στο παιχνίδι.
ΔιαγραφήΟ οργανισμός του ΕΚΑΒ δεν διαχωρίζει αυτά τα δυο κομμάτια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι αυτό και θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι θα πρέπει να λειτουργεί παράλληλα με τα επείγοντα και δομή χρονίων εντός του ΕΚΑΒ.
Ο έρωτας με την δημόσια και δωρεάν παροχή υγείας στους ασφαλισμένους, ναι, δεν με αφήνει να δω κατι άλλο.
Παράλληλα με τα επείγοντα ως ξεχωριστό τμήμα; Ναι αλλά με βαριές πειθαρχικές και ποινικές κυρώσεις σε όποιον το παραβιάσει και ειδικά αν υπάρξει κόστος για επείγον περιστατικό. Με νόμο αυτό και αυστηρό έλεγχο. Να δούμε πρώτα όμως πως διασφαλίζουμε ότι τα ασθενοφόρα των επειγόντων σε ένα νομό με 150.000 δεν θα κάνουν ούτε ένα εξιτήριο και θα το αντέξουν αυτό οι βουλευτές και και οι πρόθυμοι του ΕΚΑΒ σε τηλεφωνάκια
ΔιαγραφήΑνοιχτά αυτιά χρειαζόμαστε όλοι μας και χωρίς σκοπιμότητες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ πέφτουν τηλέφωνα για διακομιδές του στυλ εδώ και τώρα και φέρνουν ρεπατζίδες μονά πληρώματα άρον άρον για να κάνουν τα χατίρια των κλινικαρχών, εσύ πιστεύεις ότι θα στρώσει η δουλειά με τα εξιτήρια; Ούτε μια στο εκατομμύριο! Μικρός τομέας στη Β Ελλάδα, απόγευμα 15 εξιτήρια, Θεσσαλονίκη 17, σου φαίνεται λογικό; δεν υπήρχε κατάχρηση στα εξιτήρια; δεν υπήρχε δάκτυλος από μέσα από το ΕΚΑΒ; όταν σταμάτησαν, λόγο της κινητοποίησης και της συμμετοχής όλων των συναδέλφων, αναγκάστηκαν να βρουν την άκρη σε μια βδομάδα μέσα. Τώρα κάνουν 15 εξιτήρια; Όχι βέβαια, τα διαχειρίζονται ορθολογικά. Κατάλαβες γιατί πρέπει τα νοσοκομεία να τα αναλάβουν τα δευτερογενή; Και εκεί θέσεις εργασίας και εκεί δημόσιος χαρακτήρας. Σημείωσε ότι στη περίοδο που το ΕΚΑΒ έκανε τα εξιτήρια, υπήρξαν μέρες που τα επείγοντα ήταν πάρα πολλά με αποτέλεσμα τα εξιτήρια να μείνουν μέσα και τρις ημέρες, απόδειξη ότι δεν υπάρχει ορθολογική αντιμετώπιση. Κάποια στιγμή που άρχισε η Θεσσαλονίκη να ελέγχει τα διακομιστήρια για να τα φιλτράρει, πιάστηκε στα πράσα δικός μας που δασκάλευε τα νοσοκομεία να συμπληρώνουν πλούσιο διακομιστήριο, για να μην μπορεί να το κόψει ο ιατρός του ΕΚΑΒ που το ελέγχει. Σου λέει κάτι αυτό; Γιατί βάζει πάνω τα εξιτήρια από τα επείγοντα; Δεν ξέρει ότι ο τομέας έχει 3 ασθενοφόρα και ο αριθμός είναι οριακός για τα επείγοντα; Να ο λόγος το ΕΚΑΒ σαν υπηρεσία δεν πρέπει να έχει καμία απολύτως εμπλοκή με τα δευτερογενή.
Διαγραφή15 εξιτήρια στον μικρό Τομέα και επίθεση από κογιότ. Και ο γιατρός υπέγραψε μαϊμού εξιτήριο για να πάει το 80 χρονο παλικάρι με κάταγμα ισχίου στο σπίτι με ασθενοφόρο. Τέτοια γινόταν. Ενώ τώρα... απλά δεν υπάρχουν εξιτήρια, τα νίκησε ο ορθολογισμός.
ΔιαγραφήΌταν θα πάρει εξιτήριο κάποιος δικός σου,θα περιμένεις φαντάζομαι να επιστρέψει με το ασθενοφόρο - φάντασμα του Νοσοκομείου.
Δεν μιλάμε για τον 80 χρονο, μιλάμε για την κυρία που την πηγαίνεις σπίτι αλλά σου λέει άφησε με εδώ έξω, δεν θα μπει το φορείο μέσα στο σπίτι. Μιλάμε για την επανεξέταση που πηγαίνει λαϊκή αλλά την άλλη μέρα καλεί και λέει έχω ραντεβού με ορθοπεδικό. Κατάλαβες ή δεν θέλεις να καταλάβεις. Ίσως στον τομέα σου να δουλεύει ορθολογικά και επιμένω στη λέξη, αλλά εδώ όχι και για αυτό θα συνεχίσει το νοσοκομείο να τα κάνει εφ όρου ζωής. Τέλος πάντων κάνε τον αγώνα σου για τα εξιτήρια και γω τον δικό μου, έτσι είναι η ζωή. Ο δικός μου που θα χρειαστεί εξιτήριο θα πάει με το ασθενοφόρο του νοσοκομείου και θα το κάνουν χορεύοντας και τραγουδώντας, όπως θα πάω εγώ στον δικό τους στο επείγον περιστατικό.
Διαγραφή