....

....

Έκκληση από το ΕΚΑΒ Αργολίδας - Μην καλείται άσκοπα ασθενοφόρο εάν δεν είναι άμεση ανάγκη

Κάποιοι είναι εκεί έξω για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους.... Μην καλείται άσκοπα ασθενοφόρο εάν δεν είναι άμεση ανάγκη....

Πρέπει να προσέχουμε.... για να το έχουμε.... (οταν πραγματικά το χρειαστούμε)

Καλή βάρδια σε όλα τα πληρώματα του ΕΚΑΒ που δίνουν τον δικό τους αγώνα κάτω από αντίξοες συνθήκες....!!!!

Βασίλης Οψιμούλης
Υπεύθυνος ΕΚΑΒ Αργολίδας

15 σχόλια:

  1. στις 3 γραμμές να μην κάνει κι ένα βασικό γραμματικό λάθος; αλλά τι περιμένεις από χαμάληδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ρε Μπαμπινιώτη πας χαράμι στο Εκαβ εσύ.
      Πώς το έπιασες ρε θηρίο το λάθος ;

      Διαγραφή
  2. Η ορθογραφια σας πειραξε και οχι οτι η καθε διοικηση (αριστερη-δεξια-παρτουζας κλπ) βαφτιζει τους τσατσους της υπευθυνους τομεων;
    Αυτη η θεση δεν υπαρχει καν στον οργανισμο και δεν αναγνωριζεται ουτε μισθολογικα στο δημοσιο.
    Για να μην μιλησουμε για τα ρουφιανοκριτηρια επιλογης αυτων που την αναλαμβανουν.
    Υπαλληλοι-πληρωματα ΔΕ 5,6 και 7 ετων να κανουν τους υπευθυνους σε υπαλληλους-πληρωματα 25 και ανω ετων και να μην μιλαει κανενας.
    Ηλιθιοι που τους τοθετει κομματικα η εκαστοτε διοικηση δηθεν για την καλυτερη λειτουργια της και οι οποιοι τρεχουνε σαν τα σκυλακια της αδιαφορωντας για τους ιδιους τους τους συναδελφους που ειναι κι αυτοι πληρωματα.
    Παραιτηθειτε ρε ξεφτιλες ολοι ανα την Ελλαδα.
    Δεν ειναι η δουλεια σας η διοικηση , πληρωματα εισαστε κι αυτο θα παραμεινετε μεχρι να πατε σπιτια σας.
    Η δύναμη ελκύει πάντα ανθρώπους με χαμηλή ηθική.
    Albert Einstein

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κριτήρια για θέση υπευθύνου δεν υπάρχουν. Μόνο τυπικό προσόν είναι να έχεις παρακολουθήσει και να έχεις πιστοποίηση στη δια βίου μάθησης σχολή ΠΕΤΑΕΙ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ. Μπορεί η επόμενη διοίκηση να σε κρατήσει αν στη πρώτη ερώτηση απαντήσεις σωστά.

      Διαγραφή
    2. Εδώ και χρόνια σε τομείς μπαίνει ένας υπεύθυνος για να ρυθμίζει τις ανάγκες σε υλικά,εξοπλισμό,τα καύσιμα,να κανονίζει για τα ασθενοφόρα,βλάβες και σέρβις και σχεδόν όλοι κάνουν και κατάρτιση προγράμματος.Οτι πολλοί όλα αυτά τα χρόνια δεν κάνουν,έχουν προστριβές με τους υπόλοιπους δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται κάποιος υπεύθυνος.
      Άλλοι κοιτάνε να κάνουν την βάρδια,να παίρνουν το εκτός έδρας και μετά σπίτι ή στην δεύτερη δουλειά και τα βάζουν με τον κάθε υπεύθυνο έτσι για να λένε.Εχετε μπλέξει τα μπούτια σας με τα κομματικά,τα προσωπικά,τα συμφέροντα στο πρόγραμμα και στα εκτός με το αν χρειάζεται ένας υπεύθυνος σε τομέα για να έχει επαφή με το παράρτημα και να λύνει θέματα του τομέα.Το αν υπάρχουν ικανοί συνάδελφοι να αναλάβουν τέτοια αρμοδιότητα ,ναι υπάρχουν δεν μπορεί να είναι όλοι ανίκανοι στο Έκαβ.Αλλα ρε μάγκες πως γίνεται με κάθε κόμμα όταν μπαίνει κάποιος υπεύθυνος τομέα ,αυτή την ρουφιανοθεση όπως λέτε να τον γλύφουν οι 8 στους δέκα για κανένα ρεπό,μια αργία,ένα ταξίδι ;
      Αυτοί που φωνάζουν σήμερα,χθες περνούσαν ζάχαρη και το αντίστροφο.
      Δεν φταίνε μόνο οι υπεύθυνοι και οι διοικήσεις άλλοι φταίνε περισσότερο.Εννοειται εμείς και αυτοί που είναι 5 χρόνια και αυτοί που είναι 25 και 30.Οταν σε συμφέρει ας είναι και δόκιμος ο
      υπεύθυνος μια χαρά είναι αρκεί να βολευομαστε.

      Διαγραφή
    3. Φυσικα και χρειαζεται καποιος υπευθυνος μονο που δεν πρεπει να ειναι πληρωμα που αναλαμβανει διοικητικες αρμοδιοτητες αλλα διοικητικος υπαλληλος.
      Ετσι θα σταματησουν ολα αυτα που αναφερεις-ερετε.
      Albert Einstein

      Διαγραφή
    4. Υπάρχουν διοικητικοί υπάλληλοι σε τομείς με 5,10,15 άτομα και δεν το ξέραμε ;
      Είναι κακό να γίνονται και τα πληρώματα υπεύθυνοι ή θέλουμε να είμαστε πάντα κάτω από γιατρούς,νοσηλευτές και διοικητικούς ακόμα και για ένα τομέα;
      Πόσο πιο ικανοί είναι οι γιατροί και οι υπόλοιποι ;Να μην πω καμμιά βαριά κουβέντα

      Διαγραφή
    5. Συγκρατησου λιγο ρε επαναστατη.
      Εσυ γιατι εχεις προσληφθει στο ΕΚΑΒ για πληρωμα η για διοικητικος;
      Ναι ειναι κακο να κανεις τον υπευθυνο, δεν σου μαθανε στο χωριο σου το η παπας-παπας η ζευγας-ζευγας;
      Αντε πονηρε ξερολα που θελεις να κανεις και διοικηση γιατι οι υπολοιποι ειναι λιγοι.
      Αν θελεις να γινεις διοικητικος μιας κι εχεις και τις ικανοτητες και τις γνωσεις να κανεις αιτησεις σε διαγωνισμους για θεσεις διοικητικων κι οχι να παριστανεις τον διοικητικο-πληρωμα με βυσμα.
      Αν υπηρχε αναγνωρισμενα αυτη η θεση θα πληρωνοσουν κιολας.
      Και τις βαριες κουβεντες κρατα τες για την παρεα σου και το σπιτι σου για να μην σε παρει και σε σηκωσει κανενας διαολος

      Διαγραφή
    6. Θα αναφερθώ στη περίπτωση ΕΚΑΒ 2. Οι περιφερειακοί τομείς πλην Θεσσαλονίκης, όλοι μαζί χρειάζονται το πολύ 1 άτομο για όλους μαζί. Πρόγραμμα, καύσιμα , εκτός έδρας και ψιλοδουλιτσες τρις κάνει άνετα ένα άτομο που θέλει πραγματικά να δουλέψει. Να ένα καλό πεδίο ιδιωτικοποίησης .

      Διαγραφή
    7. Για τον σκληρό που θα μας πάρει ο διάολος.
      Μάλλον είσαι κανένα γιουσουφακι των γιατρών και σε χαλάει που κάποιοι θέλουν να μην είναι τα δουλικά τους.
      Μια κότα είσαι ,πίσω από κάποια φούστα γιατρού κρυμμένος και σίγουρα ανίκανος ακόμα και για θέση υπεύθυνου τομέα αν υπήρχε να την πάρεις.
      Για το τέλος άσχετε ο διοικητικός αναλαμβάνει την διοικητική μέριμνα και το επιχειρησιακό κομμάτι τομέα ποτέ.
      Αλλά εσύ τόσα ξέρεις τόσα λες.Αντε κανένα ταξίδι να πάρεις το 45αρι και να κάθεσαι μπροστά συνοδηγός με τους Φρέντο καπουτσίνο να μην σε αγχωνει ο ασθενής.
      Και όταν θα με πάρει ο διάολος μην ξεχάσεις να έρχεσαι με την όπισθεν.

      Διαγραφή
    8. Τον κακο σου τον καιρο λαμιογλειφτη.
      Και μονο η ανυπαρκτη θεση σου στο οργανογραμμα δειχνει ποσο τσατσος ΕΙΣΑΙ.
      Εγω για πληρωμα προσληφθηκα και αυτο κανω παλιογρασο.
      Οσο για τον καφε τον πινω στην καμπινα οταν δεν εχω σημα και σιγουρα δεν ειναι φρεντο καπουτσινο που πινετε οι αδελφες σαν κι εσενα στα γραφεια σας η μαλλον στα γραφεια που κατασκευασαν γι αυτα αυτοι που τους κανεις-ετε πιπες.

      Διαγραφή
    9. Ενω ο θιγμενος μαλακας τα 45αρια τα παιρνει για να κανει τον παρατρεχαμενο ε;
      Ρε ουστ σφουγγοκωλαριε της διοικησης.

      Διαγραφή
    10. Ποια είναι η διοίκηση της παρτούζας, ρε παιδιά;
      Τι επεισόδια χάσαμε;
      Γιατί μείναμε απ' έξω;

      Διαγραφή
  3. Εαν είσαι καλός στο μπαρμπούτι και στο ψάρεμα τότε δικαιούσαι μια θέση υπεύθυνου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θυμωσες τον μεγαλυτερο τσατσορουφιανο της πελοποννησου μ' αυτα που λες και θα τους τρεχει αυριο στον τομεα.
    Μην κανεις τετοια συναδελφε, τι φταινε τα παιδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.