“Βασίλεψαν” και το διασκέδασαν με την ψυχή τους οι διασώστες του ΕΚΑΒ Θεσσαλίας στη Λάρισα – Δείτε φωτογραφίες Βίντεο
Τον ετήσιο χορό και την κοπή πίτας πραγματοποίησαν το βράδυ της Παρασκευής στο κέντρο διασκεδάσεως “Χίλια Χείλια” ο Σύλλογος Εργαζομένων του ΕΚΑΒ Θεσσαλίας.
Κατά τη διάρκεια της βραδιάς βραβεύτηκαν οι αποχωρήσαντες εργαζόμενοι, καθώς και παιδιά εργαζομένων στο ΕΚΑΒ που πέτυχαν στις Πανελλήνιες Εξετάσεις κατά τα έτη 2020 – 2021 – 2022.
Δείτε φωτογραφίες:
Φωτογραφίες: onlarissa.gr
ΕΚΑΒ Θεσσαλίας Σύλλογος Εργαζομένων κοπή πίτας ετήσιος χορός απονομές βραβεύσεις Λάρισα










































Αχ αυτός ο γουλογιαννης προορίζετε για βουλευτικός της ΝΔ. Να τον χαίρεστε προβατάκια της Θεσσαλίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά ρε γιδοβοσκε εσύ,μια πρωτοχρονιάτικη πίτα κόπηκε πρέπει να γράψεις και εσύ την μ@λ@κια σου ;
ΔιαγραφήΛίγα λόγια για τούς γιδιβοσκους... υπάρχουν παντού...3η...π
ΔιαγραφήΌπως είθισται, ετσι και εδώ βλέπουμε στη φωτογραφία, τα μέλη του ΔΣ στο σωματείο, να κόβουν την πίτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεπερασμένα... και ααααα.... και ού... ΔΕΝ μου λέει τίποτα πια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί βλέπουμε στη φωτό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπουμε έναν πρώην ΠΑΣΟΚο που διετέλεσε διευθυντής του ΕΚΑΒ από το 1994 ως το 2000 και νυν διευθυντή ΜΕΘ, ο οποίος όλα τα προηγούμενα έτη έβλεπε ΕΚΑΒίτες και άλλαζε δρόμο και από τις προηγούμενες περιφερειακές εκλογές εκλέχτηκε με το ψηφοδέλτιο του νυν περιφερειάρχη Θεσσαλίας, αλλάζοντας πολιτικό χώρο. Έκτοτε αγάπησε ξανά τους ΕΚΑΒίτες και είπε να βοηθήσει στο κόψιμο της πίτας και να βραβεύσει συνταξιούχους, τί κάνουν τα ψηφαλάκια!
Τα στερνά τιμούν τα πρώτα;
Ο παραδίπλα κουστουμάκιας ειναι ο ισόβιος συνδικαλιστής της ΔΑΚΕ στην ΑΔΕΔΥ προερχόμενος από την Παιδεία, φίλος του Γιάννη.
Η κυρία δίπλα στον κουστουμάκια προφανώς θα είναι μια νέα υποψήφια στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ και μάλλον θα της είπαν ότι εκεί έχει πολλούς ψηφοφόρους της ΝΔ και έτσι πήγε να την δούνε και να την παρουσιάσει ο Γιάννης στον στρατό του.
Έτσι λοιπόν με παρόντα τα στελέχη του κόμματος της ΝΔ, έκοψε την πίτα της η ΔΑΚΕ ΕΚΑΒ Λάρισας.
To the point...
ΔιαγραφήΠάμε στο μενού της μπλε ομάδας. Τι βλέπουμε εδώ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτο πιάτο "Το κιτρινοξανθουλί της Δακίτισας"
"Σαλάτα του γιδοβοσκού."
Κυρίως πιάτο "Ο γραβατωμένος χλιμίτζουρας"
Και για επιδόρπιο "Φωλιές γλυφόν".
Πολύ βαρετό . Πολύ παλιακό. Δεν περνάει το πάσο.