Σε ετοιμότητα το ΕΚΑΒ για την κακοκαιρία «Μπάρμπαρα»
Ο Πρόεδρος του ΕΚΑΒ Νίκος Παπαευσταθίου θέτει τους υγειονομικούς σχηματισμούς σε μέγιστη επιχειρησιακή ετοιμότητα
Ενόψει του κύματος κακοκαιρίας το οποίο σύμφωνα με τις προβλέψεις της ΕΜΥ αναμένεται στη χώρα μας τις επόμενες ώρες και σε συνέχεια έκτακτης σύσκεψης του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ, Νίκος Παπαευσταθίου έχει θέσει σε μέγιστη επιχειρησιακή ετοιμότητα όλους τους υγειονομικούς σχηματισμούς.
Η ανακοίνωση που εξέδωσε ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ:
Προς την κατεύθυνση αυτή οι υγειονομικές δομές παρακαλούνται να προβούν στα ακόλουθα:
1) Να θέσουν σε μέγιστη Επιχειρησιακή Ετοιμότητα το προσωπικό των Υγειονομικών Σχηματισμών αρμοδιότητας τους και ειδικότερα τα στελέχη Διοίκησης και όσους εμπλέκονται στη διαχείριση εκτάκτων καταστάσεων.
2) Να δώσουν εντολή ώστε να διενεργούνται συνεχείς τεχνικοί έλεγχοι σε όλες τις κρίσιμες υποδομές των Υγειονομικών Σχηματισμών (ηλεκτρικό ρεύμα, ύδρευση, έλεγχος Η/Ζ, έλεγχος φρεατίων απορροής υδάτων, έλεγχος εγκαταστάσεων αερίων, κτλ..).
3) Οι Διοικήσεις να είναι σε συνεχή επικοινωνία με στελέχη της Περιφέρειας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης προκειμένου να διασφαλίζουν ανοιχτούς τους δρόμους πρόσβασης προς τους Υγειονομικούς Σχηματισμούς και να μεριμνήσουν για ρήξη άλατος σε σκάλες και στους εξωτερικούς χώρους προκειμένου να μην υπάρξει πρόβλημα και ατύχημα κατά την πρόσβαση στους Υγειονομικούς Σχηματισμούς.
4) Οι Διοικήσεις να είναι σε συνεχή επικοινωνία με τους Διευθυντές των Παραρτημάτων ΕΚΑΒ & τους Υπευθύνους των Τομέων ΕΚΑΒ όσο και με τους επικεφαλής των Αστυνομικών και Πυροσβεστικών Αρχών της περιοχής τους για την αντιμετώπιση οποιοδήποτε προβλήματος παρουσιαστεί.
Τέλος υπενθυμίζεται η υποχρέωση της ΑΜΕΣΗΣ ενημέρωσης 24ώρες το 24ωρο του ΚΕΠΥ – ΕΚΑΒ στα τηλέφωνα: 2106828350, 2132143188, 2132143189 και 2132143260

Αυτός που χρωστάει 1000δες ρεπό στους εργαζόμενους επειδή δεν βγαίνει τό πρόγραμμα, έχει την υπηρεσιακή ευθύνη να θέτει οργανισμούς σε ετοιμότητα. Για τέτοιο επίπεδο μιλάμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έλεγες τα ίδια και επί συριζα που πάλι χιλιάδες ρεπό χρωσταγαν στους εργαζόμενους.
ΔιαγραφήΤότε κότα ,σήμερα κόκορας από τα Lidl ;
Τα ίδια έλεγα, εσύ δεν τα έβλεπες. Τότε αντιπολίτευση τώρα κυβέρνηση από τα lidl.
ΔιαγραφήΜα εξάλλου γι΄ αυτό έγινε αλλαγή της κυβέρνησης, αυτά ηταν τα προβλήματα που θα έλυνε ο πολλά υποσχόμενος επιδόματα και επιδοματάκια Βασίλης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυρίως θα άλλαζε εκείνο το προτασάκι που επιτρέπει προσλήψεις χωρίς άδεια και δεν θα επέτρεπε πυροσβέστες, ΟΤΑ και άλλα περίεργα να κινούν ασθενοφόρα.
Φάνηκε η ετοιμότητα σήμερα. Ας είναι καλά το φιλότιμο κάποιων. Όσοι δεν προσήλθαν σήμερα στην υπηρεσία να τιμωρηθούν και οι επικουρικοί να απολυθούν . Δεν επιτρέπεται με 5 πόντους να βρίσκουν δικαιολογίες για να κάθονται και άλλοι να πηγαίνουν στα ιδιωτικά για δουλειά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιέζονται πολύ οι επικουρικοί στην Αθήνα.Απο την μια να σου λέει το εκαβ έλα για βάρδια και ο ιδιώτης που πας καπάκι μετά το εκαβ να σε θέλει ξεκούραστο να του κάνεις δέκα περιστατικά.Αναγκαζονται οι άνθρωποι να λουφαρουν στο εκαβ για.να κάνουν το χαμαλικι του ιδιώτη ξεκούραστοι.
ΔιαγραφήΤέτοια κατάντια στο εκαβ