Μπράβο συντρόφια, συγχαρητήρια! Κατορθώσατε το ακατόρθωτο. Σπάσατε στα δύο το ΑντιΣΥΡΙΖΑ μέτωπο στο συνδικαλιστικό ΕΚΑΒ. Το μισό το έχει η ΝΔ κι εσείς προσχωρήσατε στο άλλο μισό! Διορατική μεταπολιτική!
Ωρα ειναι να δουμε και τους 27, 31 και 38 να απονειμουν τιμιτικη ταριφα(συγνωμη πλακετα ηθελα να πω ) στον 22 για τον αγωνα του στην υποβαθμιση του εκαβ σε εταιρεια μεταφορων.
Ο 22 απορεί γιατί δεν εφαρμόζεται καθολικά ο νόμος για τις δευτερογενής διακομιδές από τη Διοίκηση του ΕΚΑΒ και τον Υπουργό, αλλά αφήνουν λασκα τα πράγματα και στους εργαζόμενους την διακριτική ευχέρεια για την εφαρμογή του ή όχι κατά περιοχές. Εκεί απευθύνσου στη διοίκηση και τον υπουργό.
Να δώσουμε στον 27, στον 31 και στον 38 (μίζα) συγνώμη πλακέτα ήθελα να πω, για την συνδρομή και συμμετοχή τους στο ξεπούλημα της δημόσιας υγείας και του ΕΣΥ.
Οι 27,31 και 38 δεν χρειαζονται καμια πλακετα γιατι δεν ξεπουλησαν ΤΙΠΟΤΕ που να αφορα την υπηρεσια τους. Ψαξε αλλου για ενοχους και απονομες και για να σε βοηθησω προς νοσοκομεια μερια.
Τι δημοκρατία στο ΕΚΑΒ! Προτείνει μια ομάδα εργαζομένων είτε συνδικαλιστων να φύγουν οι δευτερογενής διακομιδές από το ΕΚΑΒ και υπάρχει άλλη πρόταση που λέει προσλήψεις στο ΕΚΑΒ και δημιουργία παράλληλης δομής για τις δευτερογενής και αντί επιχειρηματολογώντας να γίνει αναλυτικά η προσέγγιση στο ζήτημα αρχίζουν να βρίζουν χυδαία και πεζοδρομιακα όσους διαφωνούν με την ιδέα τους. Λες και τους παίρνεις το πιάτο από μπροστά τους. Δημοκράτες του κωλου. Συγνώμη που τόλμησαν να εκφέρουν άποψη.
Που ακριβώς τα λένε αυτά και με ποιον τρόπο; Με τους "πατσαβομούρηδες"; Τα "συνδικαλιστικά" επιχειρήματα στην ανθρωποφαγία; Με τη λογική δε με νοιάζει ποιος θα κάνει τις Δευτερογενείς, την ουσιαστική στήριξη στον Ιδιωτικό Τομέα και την απαξίωση του Δημόσιου χαρακτήρα της Υγείας; Με την απομόνωση του ΕΚΑΒ από το υπόλοιπο συνδικαλιστικό κίνημα; Με τις αποφάσεις των παράνομων Δ.Σ. στα Σωματεία, γιατί δεν ακολουθούν ούτε με μια τελεία των Καταστατικών τους; Με την μουγκαμάρα που ανέπτυξαν από το 2019, στηρίζοντας ουσιαστικά τη Νέα Δημοκρατία; Με τις πλακέτες που απένειμαν; Θες κι άλλα;
Για ' σενα, τον απο πανω σου και μερικους ακομα-ευτυχως λιγους-διοργανωνεται σεμιναριο απο το Εκαβ με θεμα μαθετε την ακροστοιχιδα των αρχικων της υπηρεσιας που σας πληρωνει και ειναι υποχρεωτικο. Οποιος δεν παρεβρεθει θα προταθει για την δεξαμενη κινητικοτητας σε υπηρεσιες δευτερευουσας σημασιας.
Αυτοί είναι οι ΕΚΑΒίτες. Δεν είναι μόνο αυτοί που ψηφίζονται, είναι κι αυτοί που ψηφίζουν, η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος. Συνδικαλισμός στο ΕΚΑΒ δεν υπήρχε ποτέ. Τελευταία, φάνηκε άλλωστε και στον COVID, αλλά και στις αλλεπάλληλες υποβαθμίσεις που έγιναν και γίνονται. Όλη η ιστορία ήταν πάντα να έχει κανείς λίγους βαστάζους ικανούς για κάθε μπαγασιά, (ένας τέτοιος ήταν κι Καλαμπόκας, απλά .."τού φυγε μια φορά" και έφαγε έναν άνθρωπο), να πουλήσουν παραμύθι προστασίας σε κανα γιατρό ή νοσηλεύτρια, για εύνοια, έτσι ώστε να παριστάνουν τους μάγκες στα πηγαδάκια. Κάποιοι προσπαθούν να κάνουν κλίκα "μόνιμων" .. "συνδικαλιστών", προμοτάροντας ο ένας τον άλλον, άσχετα από κόμματα. Και φυσικά, τελευταίο αλλά όχι ασήμαντο, να παραμυθιάζουν τους εκάστοτε πιτσιρικάδες ότι κάτι είναι τάχα ή κάτι ήταν κάποτε, όταν ήταν το κόμμα τους στα πράγματα.
Η ύπαρξη και η πολιτική επικράτηση καθεστωτικών συνδικαλιστών, είναι αποτέλεσμα του τελειωτικού εκφασισμού των χαμηλότερων ταξικά κομματιών της κοινωνίας. Ο αμόρφωτος συνδικάλας, ξέρει πως σκέφτονται οι αμόρφωτοι φουκαράδες και ξέρει πως θα τους πασάρει τα ρεπώ, "τα εκτός έδρας", τις καθημερινές "διευκολύνσεις" για γεύμα πολυτελείας. Ακόμα και την "καλημέρα" τους, την πουλάνε. Έτσι, πετώντας ψίχουλα, εκμεταλλευόμενοι την κατάστασή τους, τους δένουν στο άρμα τους και τους έχουν "σκλάβους" στο διηνεκές, κάνοντάε τους να αισθάνονται και υποχρεωμένοι σ' αυτούς!
Ε ρε μορφωμένοι που υπάρχουν στο εκαβ ! Που είσαστε κρυμμένοι εσείς μπουμπούκια ;Σε τίποτα αεροδρόμια, γραφεία,εκπαιδεύσεις ; Να Αμόρφωτοι οι εκαβιτες αλλά ευτυχώς δεν είναι σαν και εσάς εξυπνακηδες καθηγητές του Πανεπιστημίου της φακής.
Όλοι οι αγωνιστές σε αυτό το ψηφοδέλτιο. Αυτοί που αγωνίστηκαν με λύσσα κατά του ΣΥΡΙΖΑ κι αυτοί που αγωνίστηκαν να κρύψουν πόσο συμφεροντολόγες, απολίτικες κότες ήταν.
Και γιατί δεν έκαναν οι ΣΥΡΙΖΑιοι μόνοι τους ένα ψηφοδέλτιο καθαρό και με σαφή πολιτική θέση, κάτι ομπρελικής φόρμουλας δηλαδή, αλλά αντίθετα προτίμησαν την ανάμιξη με ΠΑΣΟΚους;
Ποιοι συριζαιοι, υπαρχουν ακομα αυτοι; Παλιοι γυμνοσαλιαγκες του θασοκ ειναι που μολις βουλιαξε πηγαν στο συριζα που μολιςβουλιαξε...ψαχνουν που θα κολλησουν παλι. Ξεφτιλα.
Το καθαρό ψηφοδέλτιο ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΑΒ θα έπαιρνε 15% - 20%. Το ερωτήματα όμως είναι άλλα. Γιατί δεν κατέβηκε ένα καθαρό ψηφοδέλτιο ΠΑΣΚΕ ΕΚΑΒ για να εδραιωθεί η δεύτερη θέση; ή Γιατί δεν κατέβηκε ένα ευρύτερο αντιδεξιό ψηφοδέλτιο (ΣΥΡΙΖΑ & ΠΑΣΚΕ ΕΚΑΒ) για να ανταγωνιστεί την πρωτιά της ΔΑΚΕ ; Το αποτέλεσμα τώρα είναι προδιαγεγραμμένο. 65% έως 70% - 30% έως 35%.
Θλιβερές συμμαχίες,
ΑπάντησηΔιαγραφήθλιβερό τυχοδιωκτικό ψηφοδέλτιο.
Μπράβο συντρόφια, συγχαρητήρια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατορθώσατε το ακατόρθωτο.
Σπάσατε στα δύο το ΑντιΣΥΡΙΖΑ μέτωπο στο συνδικαλιστικό ΕΚΑΒ.
Το μισό το έχει η ΝΔ κι εσείς προσχωρήσατε στο άλλο μισό!
Διορατική μεταπολιτική!
Σαπίλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι πασοκογενείς συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ στο ΕΚΑΒ επέστρεψαν στην πατρογονική τους εστία. Θα ήταν συγκινητικό αν δεν ήταν τόσο γελοίο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτροπή όμως.
Ναι γιατί μόνο οι δεξιοί έχουν την ευλογία από το Θεό να κάνουν ότι θέλουν σ αυτή τη ζωή.
ΔιαγραφήΤα περισσότερα νούμερα του ψηφοδελτίου δεν κάνουν διαφορά από τους δεξιούς, οπότε ένα και το αυτό. Τους ξέρουμε όλους σαν κάλπικη δεκάρα.
ΔιαγραφήΩρα ειναι να δουμε και τους 27, 31 και 38 να απονειμουν τιμιτικη ταριφα(συγνωμη πλακετα ηθελα να πω ) στον 22 για τον αγωνα του στην υποβαθμιση του εκαβ σε εταιρεια μεταφορων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ 22 απορεί γιατί δεν εφαρμόζεται καθολικά ο νόμος για τις δευτερογενής διακομιδές από τη Διοίκηση του ΕΚΑΒ και τον Υπουργό, αλλά αφήνουν λασκα τα πράγματα και στους εργαζόμενους την διακριτική ευχέρεια για την εφαρμογή του ή όχι κατά περιοχές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί απευθύνσου στη διοίκηση και τον υπουργό.
Να δώσουμε στον 27, στον 31 και στον 38 (μίζα) συγνώμη πλακέτα ήθελα να πω, για την συνδρομή και συμμετοχή τους στο ξεπούλημα της δημόσιας υγείας και του ΕΣΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι 27,31 και 38 δεν χρειαζονται καμια πλακετα γιατι δεν ξεπουλησαν ΤΙΠΟΤΕ που να αφορα την υπηρεσια τους.
ΔιαγραφήΨαξε αλλου για ενοχους και απονομες και για να σε βοηθησω προς νοσοκομεια μερια.
Μήπως αυτό με τη μίζα να το ανακαλέσεις η να πάρει θέση για το σχόλιο σου ο διαχειριστής του blog?
ΔιαγραφήΜήπως θα έπρεπε να σε είχε απασχολήσει και το πρότερο σχόλιο περί ταρίφας, έτσι για να μην είσαι μονόπατος;
ΔιαγραφήΕλέπω κι έναν ζαντόν και παλαλόν
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι τενεκέν πολιτικόν!
Χαχαχαχα! Αυτός να πάει, ν' αρχίσουν όλοι οι υπόλοιποι τα ψυχοφάρμακα.
ΔιαγραφήΑπ' τα παράθυρα θα πηδάνε,
Διαγραφήσαν το χορό του Ζαλόγγου,
με πρώτο τον Νικολάκη.
Το μαρτύριο της σταγόνας.
ΔιαγραφήΣειρά του 19 να αρχίσει να μοιράζει πλακέτες, παρέα με τον Χρηστάρα τον Σεραίο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆφησες απέξω το 22, γιατί, δεν αξίζει αυτός να απονείμει;
ΔιαγραφήΒρε κι ου Θουμας ο Σαραφιδς στου ψηφοδελτιου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυ ουδηγος του διευθυντή κι προεδρους του σουματειου θέλει κι ψήφους ;
Οι κολαούζοι του Τάκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι δημοκρατία στο ΕΚΑΒ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροτείνει μια ομάδα εργαζομένων είτε συνδικαλιστων να φύγουν οι δευτερογενής διακομιδές από το ΕΚΑΒ και υπάρχει άλλη πρόταση που λέει προσλήψεις στο ΕΚΑΒ και δημιουργία παράλληλης δομής για τις δευτερογενής και αντί επιχειρηματολογώντας να γίνει αναλυτικά η προσέγγιση στο ζήτημα αρχίζουν να βρίζουν χυδαία και πεζοδρομιακα όσους διαφωνούν με την ιδέα τους.
Λες και τους παίρνεις το πιάτο από μπροστά τους.
Δημοκράτες του κωλου.
Συγνώμη που τόλμησαν να εκφέρουν άποψη.
Που ακριβώς τα λένε αυτά και με ποιον τρόπο;
ΔιαγραφήΜε τους "πατσαβομούρηδες";
Τα "συνδικαλιστικά" επιχειρήματα στην ανθρωποφαγία;
Με τη λογική δε με νοιάζει ποιος θα κάνει τις Δευτερογενείς, την ουσιαστική στήριξη στον Ιδιωτικό Τομέα και την απαξίωση του Δημόσιου χαρακτήρα της Υγείας;
Με την απομόνωση του ΕΚΑΒ από το υπόλοιπο συνδικαλιστικό κίνημα;
Με τις αποφάσεις των παράνομων Δ.Σ. στα Σωματεία, γιατί δεν ακολουθούν ούτε με μια τελεία των Καταστατικών τους;
Με την μουγκαμάρα που ανέπτυξαν από το 2019, στηρίζοντας ουσιαστικά τη Νέα Δημοκρατία;
Με τις πλακέτες που απένειμαν;
Θες κι άλλα;
Για ' σενα, τον απο πανω σου και μερικους ακομα-ευτυχως λιγους-διοργανωνεται σεμιναριο απο το Εκαβ με θεμα μαθετε την ακροστοιχιδα των αρχικων της υπηρεσιας που σας πληρωνει και ειναι υποχρεωτικο.
ΔιαγραφήΟποιος δεν παρεβρεθει θα προταθει για την δεξαμενη κινητικοτητας σε υπηρεσιες δευτερευουσας σημασιας.
Του... πανεπιστημίου και εσύ που έχεις δίψα να μεταδώσεις τις γνώσεις σου στους αγράμματους του ΕΚΑΒ;
ΔιαγραφήΚιν ΑΛΗΤΕΣ πάλι επί το έργο. Ντροπή και μόνο ντροπή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί είναι οι ΕΚΑΒίτες. Δεν είναι μόνο αυτοί που ψηφίζονται, είναι κι αυτοί που ψηφίζουν, η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνδικαλισμός στο ΕΚΑΒ δεν υπήρχε ποτέ. Τελευταία, φάνηκε άλλωστε και στον COVID, αλλά και στις αλλεπάλληλες υποβαθμίσεις που έγιναν και γίνονται.
Όλη η ιστορία ήταν πάντα να έχει κανείς λίγους βαστάζους ικανούς για κάθε μπαγασιά, (ένας τέτοιος ήταν κι Καλαμπόκας, απλά .."τού φυγε μια φορά" και έφαγε έναν άνθρωπο), να πουλήσουν παραμύθι προστασίας σε κανα γιατρό ή νοσηλεύτρια, για εύνοια, έτσι ώστε να παριστάνουν τους μάγκες στα πηγαδάκια. Κάποιοι προσπαθούν να κάνουν κλίκα "μόνιμων" .. "συνδικαλιστών", προμοτάροντας ο ένας τον άλλον, άσχετα από κόμματα.
Και φυσικά, τελευταίο αλλά όχι ασήμαντο, να παραμυθιάζουν τους εκάστοτε πιτσιρικάδες ότι κάτι είναι τάχα ή κάτι ήταν κάποτε, όταν ήταν το κόμμα τους στα πράγματα.
Η ύπαρξη και η πολιτική επικράτηση καθεστωτικών συνδικαλιστών, είναι αποτέλεσμα του τελειωτικού εκφασισμού των χαμηλότερων ταξικά κομματιών της κοινωνίας. Ο αμόρφωτος συνδικάλας, ξέρει πως σκέφτονται οι αμόρφωτοι φουκαράδες και ξέρει πως θα τους πασάρει τα ρεπώ, "τα εκτός έδρας", τις καθημερινές "διευκολύνσεις" για γεύμα πολυτελείας.
ΔιαγραφήΑκόμα και την "καλημέρα" τους, την πουλάνε.
Έτσι, πετώντας ψίχουλα, εκμεταλλευόμενοι την κατάστασή τους, τους δένουν στο άρμα τους και τους έχουν "σκλάβους" στο διηνεκές, κάνοντάε τους να αισθάνονται και υποχρεωμένοι σ' αυτούς!
Ακριβώς. Μ' αυτή την έννοια ο λαϊκός καθημερινός φασισμός κυριαρχεί στις μέρες κυριολεκτικά.
ΔιαγραφήΣε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες τον εκμεταλλεύονται ήδη.
Ε ρε μορφωμένοι που υπάρχουν στο εκαβ !
ΔιαγραφήΠου είσαστε κρυμμένοι εσείς μπουμπούκια ;Σε τίποτα αεροδρόμια, γραφεία,εκπαιδεύσεις ; Να Αμόρφωτοι οι εκαβιτες αλλά ευτυχώς δεν είναι σαν και εσάς εξυπνακηδες καθηγητές του Πανεπιστημίου της φακής.
Θέλεις να στο σπάσουμε σε ταληράκια, γιατί με την Κοινή Ελληνική δεν τα πας καλά,ε;
ΔιαγραφήΌλοι οι αγωνιστές σε αυτό το ψηφοδέλτιο. Αυτοί που αγωνίστηκαν με λύσσα κατά του ΣΥΡΙΖΑ κι αυτοί που αγωνίστηκαν να κρύψουν πόσο συμφεροντολόγες, απολίτικες κότες ήταν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μισοί από αυτούς είναι υποψήφιοι με δεξιές παρατάξεις στους ΟΤΑ. Ποιος ακούει τον Πολακη μετά. χαχαψαα
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζεις ότι τον νοιάζει;
ΔιαγραφήΚολαούζους θέλει από πίσω του μόνο.
Το ψηφοδέλτιο είναι καλό. Υπάρχει όμως μεγάλο κενό στην Αθήνα και μικρότερο στην Κρήτη. Δεσμεύσεις που αντέχουν στον χρόνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι γιατί δεν έκαναν οι ΣΥΡΙΖΑιοι μόνοι τους ένα ψηφοδέλτιο καθαρό και με σαφή πολιτική θέση, κάτι ομπρελικής φόρμουλας δηλαδή, αλλά αντίθετα προτίμησαν την ανάμιξη με ΠΑΣΟΚους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπούρδες. Ρώτα τους.
ΔιαγραφήΠοιοι συριζαιοι, υπαρχουν ακομα αυτοι;
ΔιαγραφήΠαλιοι γυμνοσαλιαγκες του θασοκ ειναι που μολις βουλιαξε πηγαν στο συριζα που μολιςβουλιαξε...ψαχνουν που θα κολλησουν παλι.
Ξεφτιλα.
Το καθαρό ψηφοδέλτιο ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΑΒ θα έπαιρνε 15% - 20%. Το ερωτήματα όμως είναι άλλα. Γιατί δεν κατέβηκε ένα καθαρό ψηφοδέλτιο ΠΑΣΚΕ ΕΚΑΒ για να εδραιωθεί η δεύτερη θέση; ή Γιατί δεν κατέβηκε ένα ευρύτερο αντιδεξιό ψηφοδέλτιο (ΣΥΡΙΖΑ & ΠΑΣΚΕ ΕΚΑΒ) για να ανταγωνιστεί την πρωτιά της ΔΑΚΕ ; Το αποτέλεσμα τώρα είναι προδιαγεγραμμένο. 65% έως 70% - 30% έως 35%.
ΔιαγραφήΟι του θασοκ που μόλις βούλιαξε και πήγαν στη ΝΔ είναι αστέρες και διαμάντια δηλαδή;
ΔιαγραφήΠάρτε την ομπρέλα σας και σ΄ άλλη παραλία.
ΑπάντησηΔιαγραφή