Με νέο ασθενοφόρο ενισχύθηκε το Νοσοκομείο Νάουσας
Με γνώμονα τις ανάγκες του τοπικού πληθυσμού και στα πλαίσια της συνεχούς εξέλιξης παροχής υπηρεσιών υγείας, η διοίκηση του Νοσοκομείου Νάουσας ανακοίνωσε τη σύναψη σύμβασης με επιπλέον ασθενοφόρο.
Με εξειδικευμένο πλήρωμα, το οποίο προστίθενται στη φαρέτρα του, για τις δευτερογενείς μεταφορές (εξιτήρια) των ασθενών όταν χρειάζεται. Μια σημαντική εξέλιξη που θα βοηθήσει στην καθημερινότητα των πολιτών, τόσο εντός πόλης, όσο και στα γύρω χωριά.

Μιλάμε για ιδιωτικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεπούλημα των πάντων.
Μετά θέλετε καλύτερους όρους εργασίας, προσλήψεις κλπ.
Αντίδραση μηδέν.
Όταν δεν κοιτάς το σπίτι που καίγεται δίπλα σου, ετοιμάσου να δεις να καίγεται και το δικό σου.
Ο συνδικαλισμός στα χειρότερα του.
Αλήθεια....
Οι λαλιστατοι συνδικαλιστές εκεί στην Ημαθία κάνουν μόκο και το περνάνε στο ντουκου.
Άραγε κάνουν μαύρη εργασία στα ιδιωτικά?
Τροφή για σκέψη...
Το ερωτημα σου να το απευθυνεις στα νοσοκομεια, οχι στο Εκαβ.
ΔιαγραφήΑυτα αφορουν τα εξιτηρια και τα ραντεβου και οχι το εκαβ.
Γιατί ρε φίλε εμείς στην Ημαθία δεν μπορούμε να δουλέψουμε μαύρα σε ιδιωτικά ;
ΔιαγραφήΠρέπει να καταγγέλλουμε συνέχεια ;
Κάνουμε τα εξιτήριο με ιδιωτικά για να πάει ο κόσμος σπίτι του για να μπορούμε σαν εκαβ να κάνουμε τα επείγοντα.
Δεν ξέρεις τι επειγοντολογοι γίναμε τόσα χρόνια με τις αποχές από τις δευτερογενεις .Ρωτηστε και τον Φίλιππο και τον Μιχάλη εδώ πάνω.Απο ανακοπή σε τροχαίο και μετά και δύο τρία εμφράγματα για να μην χαλαρώνουμε.
Αυτη ειναι η δουλεια σου βλακα που πουλας και πνευμα τα επειγοντα.
ΔιαγραφήΗ δουλειά ενός συνδικαλιστη είναι να προστατεύει τα συμφέροντα των εργαζομένων.
ΔιαγραφήΌχι να μετατρέπεται στο σκυλί που φυλάει τη στάνη.
If you know what I mean of course.