....

....

Με νέο ασθενοφόρο ενισχύθηκε το Νοσοκομείο Νάουσας

 

Με γνώμονα τις ανάγκες του τοπικού πληθυσμού και στα πλαίσια της συνεχούς εξέλιξης παροχής υπηρεσιών υγείας, η διοίκηση του Νοσοκομείου Νάουσας ανακοίνωσε τη σύναψη σύμβασης με επιπλέον ασθενοφόρο. 

Με εξειδικευμένο πλήρωμα, το οποίο προστίθενται στη φαρέτρα του, για τις δευτερογενείς μεταφορές (εξιτήρια) των ασθενών όταν χρειάζεται. Μια σημαντική εξέλιξη που θα βοηθήσει στην καθημερινότητα των πολιτών, τόσο εντός πόλης, όσο και στα γύρω χωριά.



5 σχόλια:

  1. Μιλάμε για ιδιωτικό.
    Ξεπούλημα των πάντων.
    Μετά θέλετε καλύτερους όρους εργασίας, προσλήψεις κλπ.
    Αντίδραση μηδέν.
    Όταν δεν κοιτάς το σπίτι που καίγεται δίπλα σου, ετοιμάσου να δεις να καίγεται και το δικό σου.
    Ο συνδικαλισμός στα χειρότερα του.
    Αλήθεια....
    Οι λαλιστατοι συνδικαλιστές εκεί στην Ημαθία κάνουν μόκο και το περνάνε στο ντουκου.
    Άραγε κάνουν μαύρη εργασία στα ιδιωτικά?
    Τροφή για σκέψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ερωτημα σου να το απευθυνεις στα νοσοκομεια, οχι στο Εκαβ.
      Αυτα αφορουν τα εξιτηρια και τα ραντεβου και οχι το εκαβ.

      Διαγραφή
    2. Γιατί ρε φίλε εμείς στην Ημαθία δεν μπορούμε να δουλέψουμε μαύρα σε ιδιωτικά ;
      Πρέπει να καταγγέλλουμε συνέχεια ;
      Κάνουμε τα εξιτήριο με ιδιωτικά για να πάει ο κόσμος σπίτι του για να μπορούμε σαν εκαβ να κάνουμε τα επείγοντα.
      Δεν ξέρεις τι επειγοντολογοι γίναμε τόσα χρόνια με τις αποχές από τις δευτερογενεις .Ρωτηστε και τον Φίλιππο και τον Μιχάλη εδώ πάνω.Απο ανακοπή σε τροχαίο και μετά και δύο τρία εμφράγματα για να μην χαλαρώνουμε.

      Διαγραφή
    3. Αυτη ειναι η δουλεια σου βλακα που πουλας και πνευμα τα επειγοντα.

      Διαγραφή
    4. Η δουλειά ενός συνδικαλιστη είναι να προστατεύει τα συμφέροντα των εργαζομένων.
      Όχι να μετατρέπεται στο σκυλί που φυλάει τη στάνη.
      If you know what I mean of course.

      Διαγραφή

Από το Blogger.