Επίσκεψη κλιμακίου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στο ΕΚΑΒ με τον Τομεάρχη Υγείας και τη Γραμματέα της Κ.Ε
Στο πλαίσιο της πολιτικής εξόρμησης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και των δράσεων της Νομαρχιακής Υγείας του Κόμματος σε Δομές Υγείας, πραγματοποιήθηκε σήμερα 13/2 επίσκεψη κλιμακίου στο ΕΚΑΒ, όπου συναντήθηκε με τον Πρόεδρό του Νικόλαο Παπαευσταθίου, εκπροσώπους των εργαζόμενων, διοικητικούς υπαλλήλους, τεχνικούς και διασώστες – πληρώματα ασθενοφόρου.
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ τάσσεται αναφανδόν και προγραμματικά υπέρ ενός δημόσιου Εθνικού Συστήματος Υγείας, στο πλαίσιο του οποίου το ΕΚΑΒ διαδραματίζει εξέχοντα και κρίσιμο ρόλο στην επείγουσα προνοσοκομειακή φροντίδα.
Ως εκ τούτου, η αντιπροσωπεία τόνισε την αναγκαιότητα για άμεση αύξηση της δημόσιας χρηματοδότησής του βάσει των πραγματικών αναγκών, επικαιροποίηση του Οργανισμού του και κάλυψη όλων των κενών οργανικών θέσεων. Ιδίως εν όψει της εφαρμογής του προσφάτως ψηφισθέντος νόμου περί Εθνικού Συστήματος Τραύματος, η ανάγκη για ένα ισχυρό και αποτελεσματικό ΕΚΑΒ παρίσταται ως αδήριτη. Υπογραμμίστηκε, επίσης, η θέση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για αύξηση των αμοιβών, σταθερές θέσεις εργασίας, με ίσα δικαιώματα και παροχές για όλους τους εργαζόμενους του ΕΚΑΒ.
Στο κλιμάκιο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, συμμετείχαν ο Τομεάρχης Υγείας και Βουλευτής Αχαΐας Ανδρέας Παναγιωτόπουλος, η Γραμματέας της Κ.Ε. Ράνια Σβίγκου, τα μέλη της Κ.Ε., Τ. Διαμαντοπούλου, Α. Παπάζογλου και Θ. Κωνσταντίνου, o Συντονιστής της Ν.Ε. Υγείας Δ. Χαραμπόπουλος, ο Συντονιστής της Ο.Μ. ΕΚΑΒ Δ. Αλβανός, και το μέλος του Τμήματος Υγείας Γ. Αντύπας.

Φορμόλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυλογως πήγαν μόνο στον τελευταίο οπαδό του κ ΠΟΛΑΚΗ στο ΕΚΑΒ, στον κ Νικόλαο Παπαευσταθίου ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδρέας Ξ.
Ε τώρα που δεν ξαναβλεπει εξουσία ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι θαυμαστής του Πολακη πια.
ΔιαγραφήΟ Θόδωρος δεν είχε πάει με τον Στέφανο κασελακη; Πότε έκανε πάλι κωλοτουμπα και γύρισε στον ΣΥΡΙΖΑ; Αυτόν δεν τον πιάνει κανένας .Πως και δεν το έχουν καταλάβει να τον ρίξουν ένα σουτ από όλα τα κόμματα της αριστεράς.
Να κοιτάς τα χάλια σου. Εμμονή με τον Θόδωρο, άλλαξε κασέτα.
ΔιαγραφήΕίχε πάει με τον Κασελακη ναι η όχι ;
ΔιαγραφήΕυτυχώς που είναι όλοι τους εμβολιασμένοι απο τον Πολάκη και δεν κινδυνεύουν με τόση πολυκοσμία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡάνια Σ Ψευτογκά
Καλέ, εδώ ήταν περισσότεροι οι επισκέπτες απ' ότι οι επισκεπτόμενοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό μάλλον αποτελεί ρεκόρ Γκίνες αφιλόξενης συμπεριφοράς.
Πόπη
Ένα κάποιο συνωστισμό διέκρινα.
ΑπάντησηΔιαγραφήdr Αγροφύλαξ
Από πού μπήκαν στο κτίριο; Απ'το garage;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παραπάνω άρθρο για το τέρμα στα σενάρια για την επαναφορά δώρου στο δημόσιο δεν έχει κανέναν σχόλιο. Όπου αναφέρεται η λέξη ΣΥΡΙΖΑ, εκτός έδρας κατευθείαν η δαγκάνα τα αρπάζει και ξεκινούν οι υπερασπιστές....τον σχολιασμό
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν τους νοιάζουν τα επαγγελματικά δικαιώματα ούτε καμία διεκδίκηση αναβάθμιση του κλάδου. Τα εκτός έδρας να είναι καλά και μη δούμε κανένα συριζαιο πουθενά. Ο Άδωνις να ναι καλά και οι υπόλοιποι ρουσφετολογοι του ΕΚΑΒ
ΔιαγραφήΥπάρχουν εργαζόμενοι που τους παίρνουν στα σοβαρά ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνεμομαζώματα, διαολοσκορπίσματα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου ειναι ο Φάνης ρε παιδιά; Μήπως ακόμη στήνει την πίτα του καουμπόη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα είναι παρατρεχαμενος του καπετάν γιωργη .. αν αλλάξουν τα πράγματα θα τρέχει πίσω από το κασκόλ του Μίλτου …🤪
ΔιαγραφήΠου είσαι Φάνη ; Ο λαός σε αναζητά …
ΔιαγραφήΤο κασκόλ του Μίλτου δεν θα το ξαναδεί το Εκαβ,στον Ανδρουλάκη ετοιμάζεται να δηλώσει πίστη.Μεχρι τότε στα γραφεία των προέδρων όπως κάνει τόσα χρόνια
ΔιαγραφήΚαλά ο Θόδωρος δεν κάλεσε κανέναν; αααα ντροπή τόσοι επαναστάτες βοριοι νότιοι κλπ και κάνεις ,;ααααα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκείνη η στελεχάρα από την αρτα που ήτανε ; Απουσίες πολλές διακρίνω …
ΑπάντησηΔιαγραφή😂με πήραν τα ζουμιά .. που πήγε το στέλεχος ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν τους Άδωνι, Μάκη και Θανασάκη που να βρούνε τα άλλα κόμματα!
ΑπάντησηΔιαγραφή