....

....

Επίσκεψη κλιμακίου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στο ΕΚΑΒ με τον Τομεάρχη Υγείας και τη Γραμματέα της Κ.Ε

Στο πλαίσιο της πολιτικής εξόρμησης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και των δράσεων της Νομαρχιακής Υγείας του Κόμματος σε Δομές Υγείας, πραγματοποιήθηκε σήμερα 13/2 επίσκεψη κλιμακίου στο ΕΚΑΒ, όπου συναντήθηκε με τον Πρόεδρό του Νικόλαο Παπαευσταθίου, εκπροσώπους των εργαζόμενων, διοικητικούς υπαλλήλους, τεχνικούς και διασώστες – πληρώματα ασθενοφόρου.

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ τάσσεται αναφανδόν και προγραμματικά υπέρ ενός δημόσιου Εθνικού Συστήματος Υγείας, στο πλαίσιο του οποίου το ΕΚΑΒ διαδραματίζει εξέχοντα και κρίσιμο ρόλο στην επείγουσα προνοσοκομειακή φροντίδα.

Ως εκ τούτου, η αντιπροσωπεία τόνισε την αναγκαιότητα για άμεση αύξηση της δημόσιας χρηματοδότησής του βάσει των πραγματικών αναγκών, επικαιροποίηση του Οργανισμού του και κάλυψη όλων των κενών οργανικών θέσεων. Ιδίως εν όψει της εφαρμογής του προσφάτως ψηφισθέντος νόμου περί Εθνικού Συστήματος Τραύματος, η ανάγκη για ένα ισχυρό και αποτελεσματικό ΕΚΑΒ παρίσταται ως αδήριτη. Υπογραμμίστηκε, επίσης, η θέση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για αύξηση των αμοιβών, σταθερές θέσεις εργασίας, με ίσα δικαιώματα και παροχές για όλους τους εργαζόμενους του ΕΚΑΒ.

Στο κλιμάκιο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, συμμετείχαν ο Τομεάρχης Υγείας και Βουλευτής Αχαΐας Ανδρέας Παναγιωτόπουλος, η Γραμματέας της Κ.Ε. Ράνια Σβίγκου, τα μέλη της Κ.Ε., Τ. Διαμαντοπούλου, Α. Παπάζογλου και Θ. Κωνσταντίνου, o Συντονιστής της Ν.Ε. Υγείας Δ. Χαραμπόπουλος, ο Συντονιστής της Ο.Μ. ΕΚΑΒ Δ. Αλβανός, και το μέλος του Τμήματος Υγείας Γ. Αντύπας.

kalimera-ellada.gr

21 σχόλια:

  1. Ευλογως πήγαν μόνο στον τελευταίο οπαδό του κ ΠΟΛΑΚΗ στο ΕΚΑΒ, στον κ Νικόλαο Παπαευσταθίου ...
    Ανδρέας Ξ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τώρα που δεν ξαναβλεπει εξουσία ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι θαυμαστής του Πολακη πια.
      Ο Θόδωρος δεν είχε πάει με τον Στέφανο κασελακη; Πότε έκανε πάλι κωλοτουμπα και γύρισε στον ΣΥΡΙΖΑ; Αυτόν δεν τον πιάνει κανένας .Πως και δεν το έχουν καταλάβει να τον ρίξουν ένα σουτ από όλα τα κόμματα της αριστεράς.

      Διαγραφή
    2. Να κοιτάς τα χάλια σου. Εμμονή με τον Θόδωρο, άλλαξε κασέτα.

      Διαγραφή
    3. Είχε πάει με τον Κασελακη ναι η όχι ;

      Διαγραφή
  2. Ευτυχώς που είναι όλοι τους εμβολιασμένοι απο τον Πολάκη και δεν κινδυνεύουν με τόση πολυκοσμία.
    Ράνια Σ Ψευτογκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ, εδώ ήταν περισσότεροι οι επισκέπτες απ' ότι οι επισκεπτόμενοι.
    Αυτό μάλλον αποτελεί ρεκόρ Γκίνες αφιλόξενης συμπεριφοράς.
    Πόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα κάποιο συνωστισμό διέκρινα.
    dr Αγροφύλαξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Από πού μπήκαν στο κτίριο; Απ'το garage;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το παραπάνω άρθρο για το τέρμα στα σενάρια για την επαναφορά δώρου στο δημόσιο δεν έχει κανέναν σχόλιο. Όπου αναφέρεται η λέξη ΣΥΡΙΖΑ, εκτός έδρας κατευθείαν η δαγκάνα τα αρπάζει και ξεκινούν οι υπερασπιστές....τον σχολιασμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τους νοιάζουν τα επαγγελματικά δικαιώματα ούτε καμία διεκδίκηση αναβάθμιση του κλάδου. Τα εκτός έδρας να είναι καλά και μη δούμε κανένα συριζαιο πουθενά. Ο Άδωνις να ναι καλά και οι υπόλοιποι ρουσφετολογοι του ΕΚΑΒ

      Διαγραφή
  7. Υπάρχουν εργαζόμενοι που τους παίρνουν στα σοβαρά ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανεμομαζώματα, διαολοσκορπίσματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Που ειναι ο Φάνης ρε παιδιά; Μήπως ακόμη στήνει την πίτα του καουμπόη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα είναι παρατρεχαμενος του καπετάν γιωργη .. αν αλλάξουν τα πράγματα θα τρέχει πίσω από το κασκόλ του Μίλτου …🤪

      Διαγραφή
    2. Που είσαι Φάνη ; Ο λαός σε αναζητά …

      Διαγραφή
    3. Το κασκόλ του Μίλτου δεν θα το ξαναδεί το Εκαβ,στον Ανδρουλάκη ετοιμάζεται να δηλώσει πίστη.Μεχρι τότε στα γραφεία των προέδρων όπως κάνει τόσα χρόνια

      Διαγραφή
  10. Καλά ο Θόδωρος δεν κάλεσε κανέναν; αααα ντροπή τόσοι επαναστάτες βοριοι νότιοι κλπ και κάνεις ,;ααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εκείνη η στελεχάρα από την αρτα που ήτανε ; Απουσίες πολλές διακρίνω …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 😂με πήραν τα ζουμιά .. που πήγε το στέλεχος ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σαν τους Άδωνι, Μάκη και Θανασάκη που να βρούνε τα άλλα κόμματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.