....

....

Θεσσαλονίκη: Μεθυσμένος 69χρονος επιτέθηκε σε διασώστες του ΕΚΑΒ

14.05.26 09:36

Επίθεση από 69χρονο δέχθηκε πλήρωμα του ΕΚΑΒ, χθες το βράδυ, στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης, κατά τη διάρκεια παροχής πρώτων βοηθειών.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 69χρονος, υπήκοος Γεωργίας, βρισκόταν σε κατάσταση μέθης, όταν οι διασώστες έσπευσαν να τον συνδράμουν.

Κατά τη διάρκεια του περιστατικού, φέρεται να απείλησε ένα μέλος του πληρώματος και επιτέθηκε σε δεύτερο διασώστη, τον οποίο χτύπησε στο πρόσωπο.

Ο άνδρας συνελήφθη από αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ., ενώ σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για απλή σωματική βλάβη και απειλή

efsyn.gr

13 σχόλια:

  1. Το κέντρο πρέπει να στέλνει πρώτα την αστυνομία και μετά να πηγαίνει ασθενοφόρο στο σημείο όπου υπάρχει μεθυσμένος.
    Τα περιστατικά είναι επανειλημμένα.
    Τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρέπει να εφαρμοστεί ο
    νόμος 5090 ΦΕΚ Α' 30/23-02-2024
    Άρθρο 33

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ο 4750 του 2015 παρ2 άρθρο 33 κάθετος 3

      Διαγραφή
    2. Ο τελευταίος νόμος λέει αυτεπάγγελτη δίωξη κάτι που σύμφωνα με το ρεπορτάζ έγινε. Αν ανατρέξετε στη δημόσια διαβούλευση για το νομοσχέδιο ενάντια στη βία στις λευκές μπλούζες, τα πληρώματα δεν αναφέρονταν στο αρχικό κείμενο. Με παρέμβαση πρωτοβάθμιου σωματείου στη διαβούλευση, ζητήθηκε να συμπεριληφθούν τα πληρώματα ασθενοφόρων, όπου και αν ασκούν τα καθήκοντά τους, όπως και έγινε. Αντί λοιπόν για συνδικαλισμό της πλάκας, ας ξοδέψουμε ενέργεια για ουσία.

      Διαγραφή
    3. Τιιιι πρωτοβάθμιο εκανε κι αυτη την παρέμβαση και όχι οι συνδικαλισταράδες της ποπ?

      Διαγραφή
    4. Εσυ καλέ μου θελεις τώρα να τ ακούσεις πάλι? Τι αδικο θα έχουν να σε βριζουν πάλι και να σου λένε ότι είσαι τρολ της δεξιάς ? Ααα καλά τι δεν καταλαβαινεις τους δινεις λόγια όταν είναι άφωνοι και άπραγοι , είσαι λιγο χαζουλικο

      Διαγραφή
    5. Ε τι να κάνουμε ρε παιδιά, η ΠΟΠΕΚΑΒ είναι το αντιπροσωπευτικό όργανο του κλάδου και εισπράτει κριτική. Αυτά έτσι είναι. Όλα κρίνονται με δημοκρατικές διαδικασίες σε εκλογές και καταστατικές διαδικασίες. Υπάρχει μια φασίζουσα μειοψηφία που δεν ανέχεται συνδικαλισμό και όργανα οπότε δυσκολεύεται να αναγνωρίσει και ότι θετικό συμβαίνει. Όπως υπάρχει μια φασίζουσα συμπεριφορά που δεν ανέχεται να είναι μειοψηφία στα όργανα. Περαστικά λοιπόν, ο κόσμος προχωράει όπως και να χει.

      Διαγραφή
    6. Σωστός ο 9:15.
      Στρατιωτικολυς, ανεπάγγελτους, και σωφεράντζες προσυνταξιοδοτικούς θέλατε, αυτά σας φέραμε- φέρνουμε...
      ΠΟΠΕΚΑΒ

      Διαγραφή
    7. Δεν νομοθετεί η ΠΟΠΕΚΑΒ.

      Διαγραφή
    8. Λάθος στα είπανε. Η ΠΟΕΔΗΝ είναι η πρώτη συνδικαλιστική οργάνωση αφου αιρθμεί πάνω από 100.000 μέλη. Η ΠΟΠΕΚΑΒ είναι η δεύτερη συνδικαλιστική οργάνωση αφού αριθμεί 1.500 μέλη. Τόσα χρόνια παράνομα έπαιρναν τις συνδικαλιστικές άδειες η ΠΟΠΕΚΑΒ. Η Διοίκηση του ΕΚΑΒ αλλά και οι Δ/ντές των Παραρτημάτων πρέπει να αφαιρέσουν τις άδειες που παράνομα έπαιρναν στην ΠΟΠΕΚΑΒ.
      Το άρθρο 17 του Ν. 1264/1982, όπως έχει τροποποιηθεί με το άρθρο 90 του Ν. 4808/2021.

      https://www.hli.gov.gr/ergasiakes-scheseis/nomothesia-ergasiakes-scheseis/prostasia/syndikalistes/syndikalistikes-adeies/

      Ο Πρόεδρος, ο Αντιπρόεδρος, ο Γενικός Γραμματέας και ο Ταμίας, προκειμένου για τη δεύτερη αντιπροσωπευτικότερη δευτεροβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση, δικαιούνται άδεια πέντε (5) ημερών μηνιαίως χωρίς αποδοχές τα υπόλοιπα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων της δεύτερης αντιπροσωπευτικότερης δευτεροβάθμιας οργάνωσης, δικαιούνται άδεια τρεις (3) ημερών μηνιαίως χωρίς αποδοχές.

      Διαγραφή
    9. Γνωστό το παραμύθι. Δυστυχώς για σένα δεν είσαι εσύ που κρίνει αυτά τα πράγματα.

      Διαγραφή
    10. 1:13 όσο και να προσπαθείς... μαζί με τον Ακύλα στον κουβά πηγαίνεις.

      Διαγραφή
    11. Καλά σου λέει 1:13, κουβά πηγαίνεις αφού τα έχουν κανονισμένα με την διοίκηση τα τομάρια εσύ να δουλεύεις κι αυτοί να κάθονται κάνοντας της όλα τα χατήρια στο ξεπούλημα του ΕΚΑΒ.

      Διαγραφή

Από το Blogger.