....

....

Δημοκρατική Ενότητα ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης



 

23 σχόλια:

  1. Δυστυχώς όμως όλα αυτά γίνονται όχι για να καλύψουν τά προβλήματα τής μετακινήσεις πληθυσμών λόγω καλοκαιριού..
    Αλλά ένα άθλιο παιχνίδι με ρουσφέτια και ψήφους... για αυτό τόν λόγο είμαστε ένα μπα...χαλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι καλύψεις γίνονται σε αυτό το βαθμό και με αυτό τον τρόπο για να εξαγοράσουν σιωπή και να καταστείλουν οποία άλλη διεκδίκηση, χέρι χέρι η "παράταξη" με διοίκηση. Βγάζει μάτι. Πετάει ο γάιδαρος στη Θεσσαλονίκη και λοιπά λημά της κεντρικής Μακεδονίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς Συνάδελφε γίνεται παντού..
      Τραγικό.... φεύγουν δύο από τομέα α... καί έρχονται από τομέα β...οι β πάνε βόλτα...οι α... πάνε πληρωμένες διακοπές.

      Διαγραφή
    2. Φυσικά και γίνονται παντού. Οι υποστελέχωση είναι μια κατασκευασμένη κατάσταση. Αφού οι μετακινήσεις σε συγκεκριμένα μέρη γίνονται με τον ίδιο ρυθμό χειμώνα καλοκαίρι θα πει ότι εσκεμμένα αυτές οι περιοχές μένουν εκτός προσλήψεων για να καλύπτονται με μετακινήσεις.
      Το ότι η κατάσταση αυτή εξυπηρετεί τη τσέπη και το αλισβερίσι των υπαλλήλων δεν σημαίνει ότι όλα είναι καλά. Όσο για εκείνα τα διεφθαρμένα σκυλιά που το παίζουν δήθεν συνδικαλιστές και έχουν το τεφτέρι με τις μετακινήσεις, αν έχουν τα κακαλα ας αφήσουν τα πάρε δώσε για ένα μήνα να δούμε αν τους μιλάει κανείς, γιατί από συνδικαλιστικό έργο είναι μηδενικά, αμφιβάλω αν μπορούν να γράψουν 20 λέξεις σε ένα χαρτί.

      Διαγραφή
    3. Είναι τόσο κομματική παράγκα, με τους ραγιάδες στη σειρά ελεήστε, που στο νησί θα πάνε και οι απαλλαγμένοι για λόγους υγείας.
      Για τέτοια ρεμουλα μιλάμε, ποιες ανάγκες.

      Διαγραφή
  3. Δώσε φίλε ένα τριχιλιαρο να διοριστω Σαντορίνη για να πάω.Με 850 όταν μπω δεν πάω ούτε για πλάκα. Οπότε κοφτε το ότι δεν γίνονται προσλήψεις επίτηδες για να υπάρχουν μετακινήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί 3χιλιαρο μόνο; 5χιλιαρο δεν είναι πιο σωστό; Κοτζάμ ΙΕΚ τελείωσες. Παράσιτο.

      Διαγραφή
    2. Οχί. Εμείς θέλουμε το 45αρι και τα σούρτα φέρτα από το κομματικό γραφείο της ΔΑΚΕ. Μας έρχεται φτηνότερα και εξαγοράζουμε ψήφους. Τράβα ζήσε εσύ στη Σαντορίνη με 850 βλάκα.

      Διαγραφή
    3. Δεν είπα ότι τα 850 είναι αρκετά, αλλά τα ποσά που ζητάς είναι υπερβολή. Δεν πέρασες σε καμιά σχολή και γράφτηκες στο ΙΕΚ. Ένα τούβλο από ΕΠΑΛ ήσουν και συνεχίζεις να είσαι.

      Διαγραφή
    4. Δηλαδή εσύ είσαι της άποψης ότι μόνο όσοι σπουδάζουν δικαιούνται αξιοπρεπή μισθό; Κάνεις λάθος ούτε η κοινωνία ούτε η οικονομία λειτουργεί έτσι. Συνηθισες το τέρας φίλε μου.

      Διαγραφή
    5. Είσαι το γνωστό παράσιτο του ΕΚΑΒ που έχει μόνο απαιτήσεις. Και συμμαχεί με τον οποιονδήποτε για να τις ικανοποιήσει. Τι προσφέρεις για να δικαιούσαι 3κ;
      Αν μιλάς με όρους αγοράς, άνοιξε καφέ ή πάρε δεύτερο δίπλωμα . Υδραυλικός, ψυκτικός , αντί να φαρδαίνεις την κ@λ@ρα σου στις βάσεις. Έτσι μπορείς να κονομήσεις και στην Σαντορίνη.

      Διαγραφή
    6. Παρασιτοκτόνα οποίος θέλει αξιοπρέπεια μισθό; Μήπως να παραδεχτείς ότι εσύ είσαι ραγιάς; Γιατί μπλέξεις τη Σαντορίνη στο μισθολογικό κομμάτι, το ίδιο ισχύει παντού. Πληρώνομαι λίγα για να ζω και δεν έχει καμία σχέση με το επίπεδο σπουδών. Προφανώς εγώ δεν είμαι παράσιτο, προφανώς εσύ είσαι ένα φασιστακι του κερατά.

      Διαγραφή
    7. Δώστε στον απόφοιτο ΙΕΚ 3k επειγόντως γιατί θα γραφτεί στο τεφτέρι της παράγκας. Λογικό ακούγεται, ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο.

      Διαγραφή
    8. Χεσμενη τη παράγκα και τους κωλομαγκες της . Μηδενικά. Ούτε τους βλέπω.

      Διαγραφή
    9. Που ξέρεις ρε μπετοβλακα τι έχω σπουδάσει εγώ; Επίσης τι παράσιτο και μαλακίες μου τσαμπούνας; Εδώ τα καρτέλ της κυβέρνησης μας έχουν πάρει κι άι τα σωβρακα και συ πετάς εξυπνάδες. Άιντε παλιοστοκε.

      Διαγραφή
    10. Απ'τον τρόπο που γράφεις τσομπάνος είσαι.

      Διαγραφή
    11. Και συ είσαι το γιδι.

      Διαγραφή
  4. Θα έρθουν οι κομμουνιστές και θα μας πάρουν τις μετακινήσεις μας.
    Ζαμέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα πιστεύω ότι αν έρθουν κομμουνιστές θα πληρώνουμε απ' την τσέπη μας τα τακάκια των ασθενοφόρων. Εκεί θα μας καταντήσουν.

      Διαγραφή
  5. Θα μας έπαιρναν τα σπίτια έλεγαν, αλλά δεν είχαν υπολογίσει τον Στουρνάρα με τους φίλους του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εδώ υπάρχει ένας "μάγκας"... πού τόν χειμώνα δεν.... αλλά τό καλοκαίρι πάει Ιόνιο για εκτός έδρας... ΟΛΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πλακα εχετε εσεις , το 90% των εργαζομένων στο ΕΚΑΒ 2 θελει με αιτήσεις τους τις καλύψεις στην περίοδο της κανονικης τους άδειεα σε τουριστικές περιοχές , και σεις θελετε το 10% να επιβαλει την αποψη του στο 90%.
    Καλά χαζουλικα ειστε ? Και τον αφήνετε να αας παρασυρει ετσι για να πουλαει την δυναμή σας εως δηθεν δικια του .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.