Και κατά του efood και υπέρ του νόμου Χατζηδάκη η κυβέρνηση!
«Άλλο efood, άλλο ο νόμος Χατζηδάκη» είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και μας έστειλε αδιάβαστους! Η απάντηση δόθηκε σε ερώτηση αν η κυβέρνησ...
«Άλλο efood, άλλο ο νόμος Χατζηδάκη» είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και μας έστειλε αδιάβαστους! Η απάντηση δόθηκε σε ερώτηση αν η κυβέρνησ...