....

....

ΕΚΑΒ 2 Θεσσαλονίκης : Καταγγελία του Σωματείου εργαζομένων κατά της δ/νριας Αγ. Τσιούπα


Καταγγελία του Σωματείου εργαζομένων ΕΚΑΒ - 2 Θεσσαλονίκης κατά της Διευθύντριας κ. Τσιούπας Αγγελικής για την αλλαγή θέσης εργαζόμενου από το ασυρματικό κέντρο στο τηλεφωνικό.


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.