Καταγγελία του Σωματείου εργαζομένων ΕΚΑΒ - 2 Θεσσαλονίκης κατά της Διευθύντριας κ. Τσιούπας Αγγελικής για την αλλαγή θέσης εργαζόμενου από το ασυρματικό κέντρο στο τηλεφωνικό. Follow @ekabsfika
Δεν υπάρχουν σχόλια