Π.Πολάκης: Θερμά συγχαρητήρια σε ΕΚΑΒ, ΕΚΕΠΥ και Θριάσιο νοσοκομείο
Με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο αναπληρωτής υπουργός υγείας Παύλος Πολάκης ευχαριστεί το ΕΚΑΒ , τους γιατρούς και το προσωπικό του Θριάσειου Νοσοκομείου για την ετοιμότητα και τον επαγγελματισμό που επέδειξαν κατά την διάρκεια της θεομηνίας που έπληξε την Δυτική Αττική.
-Θερμα συλληπητηρια στις οικογενειες των θυματων της μεγαλης θεομηνιας στη Μανδρα Αττικης.
-Ενα μεγαλο προσωπικο ευχαριστω και θερμα συγχαρητηρια στη διοικηςη και το προσωπικο του ΕΚΑΒ και του ΕΚΕΠΥ αφενος και ιδιαιτερα στη διοικηση ,τους γιατρους και το προσωπικο του ΘΡΙΑΣΕΙΟΥ νοσοκομειου που μπηκε σε ετοιμοτητα ,χωρις να εφημερευει σε γενικη εφημερια, και σηκωσε ΟΛΟ το βαρος της αντιμετωπισης των τραυματιων που προκαλεσε η θεομηνια .
(τα υπολοιπα μετα το ξεπερασμα της κρισης...)
Παυλος Πολακης αν υπ υγειας
Παυλος Πολακης αν υπ υγειας


Δεν υπάρχουν σχόλια