....

....

Σε Θεσσαλονίκη – Κοζάνη η διευθύντρια του ΕΚΑΒ Λάρισας


Συγκεκριμένα η κα Αυγέρη επισκέφτηκε το ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης όπου συνεχάρη τη νέα διευθύντρια Αγγελική Τσιούπα η οποία πρόσφατα ανέλαβε τα καθήκοντά της. Σε φιλικό κλίμα συζητήθηκαν τα προβλήματα του ΕΚΑΒ και ιο δυνατότητες επίλυσης τους.
Στη συνέχεια επισκέφτηκε το ΕΚΑΒ Κοζάνης,όπου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους με τους οποίους είχε μια εποικοδομητική συζήτηση για λειτουργικά θέματα. Και οι δυο πλευρές εξέφρασαν την πρόθεση του για στενότερη συνεργασία.
Πηγή : ert.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.