....

....

Διασώστης σκότωνε ηλικιωμένους για να πάρει 300 ευρώ



Σοκ προκαλεί στην Κατάνια της Σικελίας η αποκάλυψη ότι ένας 42χρνος τραυματιοφορέας δολοφονούσε ηλικιωμένους που μετέφερε με το ασθενοφόρο ώστε να παίρνει «μίζα»300 ευρώ από τους συγγενείς των νεκρών. 
Όπως διαπιστώθηκε οι ηλικιωμένοι που ήταν ετοιμοθάνατοι και τους μετέφεραν με ασθενοφόρο, ώστε να αφήσουν την τελευταία τους πνοή στο σπίτι τους έβρισκαν νωρίτερα τον θάνατο καθώς ο Νταβίντ Γκαρόφαλο, τους έκανε μια ένεση με αέρα στις φλέβες. 
Οι καραμπινιέροι συνέλαβαν τον 42χρονο που κατηγορείται για τουλάχιστον 3 «πρόωρους» θανάτους ηλικιωμένων, ενώ εξετάζονται άλλες τρεις περιπτώσεις.Όπως επίσης διαπ΄σιτωσαν οι αστυνομικοί ο 42χρονος τους σκότωνε και τους παρέδιδε νεκρούς στις οικογένεις κι εκείνοι συγκλονισμένοι του έδιναν 300 ευρώ για τη μεταφορά και το ντύσιμο του νεκρού, αντί να δώσουν 30 ή 50 ευρώ όπως είναι η κανονική τιμή.
Στο μεταξύ εξετάζεται στην υπόθεση η εμπλοκή συμμοριών μαφιόζων του Πατερνό, του Αντράνο και του Μπιανκαβιλά.
Πηγή : aixmi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.