....

....

ΕΚΑΒ Κέρκυρας : Με το σωματείο Εργαζομένων συναντήθηκε ο Αν. υπουργός Υγείας Π. Πολάκης


Το Σωματείο Εργαζομένων ΕΚΑΒ Κέρκυρας επισκέφτηκε ο Αν. υπουργός Υγείας Π. Πολάκης. Η συνάντηση στην οποία παρίσταται και Διευθυντής του Παραρτήματος ΕΚΑΒ 7ης Περιφέρειας κος Βασίλης Παπαδιώτης  έγινε σε καλό κλίμα στο κτίριο το οποίο στεγάζεται το ΕΚΑΒ.

Συζητήθηκαν τα περισσότερα προβλήματα που αφορούν τον Τομέα ΕΚΑΒ στην Κέρκυρα (προσλήψεις, νέα Βάση στην Λευκίμμη, Μεταφορά Τηλεφωνικού Κέντρου στα Ιωάννινα, Βάση Αεροδιακομιδών).

.


Ο κος Πολάκης ανακοίνωσε την ίδρυση βάσης ΕΚΑΒ στην Λευκίμμη και την πρόσληψη δύο διασωστών στην Κέρκυρα για την νέα Βάση με την επόμενη προκήρυξη που θα εκδοθεί και θα αφορά συνολικά 40  Διασώστες/Πληρώματα Ασθενοφόρου στο ΕΚΑΒ καθώς και την πρόσληψη 2 Πληρωμάτων Ασθενοφόρου (έχουν ήδη εκδοθεί τα οριστικά αποτελέσματα) μέσω 6ης ΥΠΕ στο Κ.Υ. Λευκίμμης.

Δεσμεύτηκε επίσης ότι θα μετά το Αύγουστο του 2018, που θα έχει πλήρη εικόνα για το ΕΚΑΒ, θα δοθεί άμεση προτεραιότητα για ενίσχυση του ΕΚΑΒ Κέρκυρας με νέους διασώστες σε επόμενη προκήρυξη.
















Ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΕΚΑΒ Κέρκυρας Σπύρος Πανδής και ο Δ/ντης του ΕΚΑΒ 7ης Περιφέρειας Βασίλης Παπαδιώτης υποδέχονται τον Αν. υπουργό Υγείας κο Παύλο Πολάκη στο ΕΚΑΒ Κέρκυρας


Πηγή : ekabnews.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.