Ένδοθι την Εκάβην, έκτοθι την Ελένην.
Στις τελευταίες προκηρύξεις μόνιμου προσωπικού στο ΕΚΑΒ μέσω ΑΣΕΠ λύθηκε επιτέλους το Δήλιο πρόβλημα σχετικά με τα προαπαιτούμενα προσόντα των συμμετεχόντων στις προκηρύξεις.
Επιτέλους λοιπόν ο φορέας υποδοχής (ΕΚΑΒ) όρισε την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ως προαπαιτούμενο προσόν για να συμμετάσχει κάποιος σε προκήρυξη προσωπικού για το ΕΚΑΒ. Οπότε διασφαλίζεται αυτομάτως ότι δεν θα ξαναπροσληφθεί ποτέ μόνιμο προσωπικό στο ΕΚΑΒ χωρίς να είναι πτυχιούχοι Διασώστες-Πληρώματα Ασθενοφόρου με πιστοποίηση. Αυτό θα πρέπει να αναγνωριστεί ως επιτυχία της διοίκησης του ΕΚΑΒ γιατί, παρότι φαντάζει αυτονόητο για μια υπηρεσία με τόσο σημαντική προσφορά προς τους πολίτες να έχει μόνο εξειδικευμένο προσωπικό, αυτό δεν ίσχυε μέχρι προσφάτως.
Όμως στις 7/12/2017, 27 νέοι υπάλληλοι του ΕΚΑΒ προστατευόμενοι του ν. 2643/1998 ορκίστηκαν και εντάχθηκαν στην δύναμη του ΕΚΑΒ καθώς ήταν επιτυχόντες από παλαιότερες προκηρύξεις (πριν εφαρμοστεί το προαπαιτούμενο της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος της ειδικότητας Διασώστης-Πληρώμα Ασθενοφόρου) που στην πλειοψηφία τους αν όχι στο σύνολο τους δεν είναι απόφοιτοι της σχολής του ΙΕΚ ΕΚΑΒ. Πρόκειται για 27 θέσεις ΔΕ Πληρώματα Ασθενοφόρου.
Η υπηρεσία αποφάσισε ότι για να επανδρώσουν τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ αρκεί να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα περιλαμβάνει 10 ημέρες θεωρητική εκπαίδευση και φροντιστηριακή άσκηση (σταθμοί δεξιοτήτων), 3 ημέρες εκπαίδευσης στο τηλεφωνικό-ασυρματικό κέντρο και 2 μήνες εκπαίδευσης ως τρίτο μέλος σε ασθενοφόρο. Μετά είναι έτοιμοι για να βγούνε στους δρόμους και να παράσχουν εξειδικευμένη προνοσοκομειακή φροντίδα στους τυχερούς-άτυχους ασθενείς.
Επειδή όμως το επάγγελμα του Διασώστη του ΕΚΑΒ έχει να κάνει με την ανθρώπινη ζωή και το δικαίωμα των πολιτών να τύχουν αντιμετώπισης από επαγγελματίες της υγείας στην χειρότερη στιγμή της ζωής τους, πρέπει να δούμε πιο σοβαρά το θέμα της εκπαίδευσης αυτών των ανεκπαίδευτων νέων υπαλλήλων του ΕΚΑΒ.
Αν θέλουμε να θεωρούμαστε σοβαρή υπηρεσία λοιπόν αντάξια του ρόλου που έχουμε θα πρέπει να περάσουν όλοι οι νέοι αυτοί υπάλληλοι του ΕΚΑΒ τουλάχιστον το ταχύρυθμο ΙΕΚ ΕΚΑΒ (μήνες εκπαίδευσης) και να γράψουν πιστοποίηση ώστε να κριθούν αν δύναται να επανδρώσουν τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ. Μέχρι τότε θα πρέπει να απασχολούνται μόνο σε αλλότρια καθήκοντα εντός της υπηρεσίας όπως στελέχωση γραφείων κλπ.
Κάποια στιγμή πρέπει να ξεφύγουμε από την λογική απλά να υπάρχουν κάποιοι πάνω στα ασθενοφόρα για να φαινόμαστε πολλοί και να εστιάσουμε στην ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουμε στους πολίτες. Την ίδια ποιότητα υπηρεσιών που θα απαιτούσαμε για εμάς τους ίδιους ή για τα αγαπημένα μας πρόσωπα.
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια