....

....

ΒΙΑ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΣΜΟΙ = ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ


Επιστολή συμπαράστασης εξέδωσε το Σωματείου εργαζομένων ΕΚΑΒ ΑΘΗΝΩΝ με αφορμή την πειθαρχική δίωξη του προέδρου του Σωματείου εργαζομένων ΕΚΑΒ -2 κυρίου Παλαιολόγου Γεωργίου, δίωξη που αφορά στον προπηλακισμό συναδέλφου, μέλους του σωματείου Αθηνών, η οποία εργάζονταν με απόσπαση για την καλοκαιρινή περίοδο στον τομέα  Χαλκιδικής . 

Το σωματείο Αθηνών στην επιστολή του τον προπηλακισμό του μέλους του τον ερμηνεύει ως συνδικαλιστική δράση . 

Διαβάστε την επίστολή : 

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΑΒ
Αθήνα 08-12-2017
Αρ. πρωτ.: 726

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Εργαζόμενων ΕΚΑΒ εκφράζει την συμπαράσταση και στήριξη στο Σωματείο Εργαζομένων ΕΚΑΒ Κεντρικής Μακεδονίας και στον πρόεδρο του Δ.Σ. Γεώργιο Παλαιολόγου, καταγγέλλοντας της απόφαση της Διεύθυνσης ΕΚΑΒ-2 να ασκήσει πειθαρχική δίωξη για την συνδικαλιστική του δράση.
Καλούμε την διοίκηση να παρέμβει άμεσα και να αποσύρει την συνδικαλιστική δίωξη.

Οι  εργαζόμενοι, ούτε εκφοβίζονται, ούτε εκβιάζονται

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                Ο Γ. Γραμματέας
                                                                
Μαθιόπουλος Γεώργιος     Κιτσόπουλος Αλέξιος

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ταυτόχρονα το  ΚΙΝΗΜΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΑΒ καταγγέλλει ότι η συγκεκριμένη επιστολή συντάχθηκε μονομερώς χωρίς την ενημέρωση του συνόλου του Διοικητικού Συμβουλίου και την θεωρεί κατάπτυστη. 

Διαβάστε την ανακοίνωση :  

Καταγγελία της λειτουργίας του Σωματείου Εργαζομένων από το ΚΙΝΗΜΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΑΒ



ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ



Συνάδελφισσες, συνάδελφοι



Από την πρώτη μέρα λειτουργίας του Σωματείου μας, θέσαμε σαν παράταξη την πλήρη ενημέρωση 

των μελών του, σε ότι έχει να κάνει με την σωστή και δημοκρατική λειτουργία του.



Αυτή την πρόταση την στήριξαν όλα τα μέλη του Σωματείου. 



Εχθές το Σωματείο όμως έβγαλε μονομερώς την κάτωθι ανακοίνωση χωρίς να ενημερωθεί το σύνολο 
του Διοικητικού Συμβουλίου.

Το ΚΙΝΗΜΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΑΒ από την μία πλευρά καταγγέλλει αυτή την μονομερή πράξη του 
προεδρείου του Σωματείου, αφού ενώ μιλάει εκ μέρους όλου του Δ.Σ. δεν φρόντισε να μας ενημερώσει 
και από την άλλη στέλνει επιστολή συμπαράστασης στον Πρόεδρο των Εργαζομένων ΕΚΑΒ-2 ο οποίος 
επιτέθηκε λεκτικά σε συνάδελφο του ΕΚΑΒ Αθήνας, η οποία υπηρετεί αποσπασμένη στην Χαλκιδική 
για τις ανάγκες της υπηρεσίας, όπου εν ώρα υπηρεσίας δέχθηκε την επίθεση του εν λόγω συνδικαλιστή
 και ζήτησε την συμβολή και υπεράσπιση της Διοίκησης.

Το ΚΙΝΗΜΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΑΒ πέρα από την καταγγελία που κάνει, ζητάει και την απόσυρση τις
εν λόγω επιστολής συμπαράστασης, μιας και ένας από τους εμπλεκόμενους είναι μέλους του 
Σωματείου Εργαζομένων Αθήνας.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τέλος σε ένα θα συμφωνήσουμε με την επιστολή του σωματείου Αθηνών ότι οι εργαζόμενοι πράγματι 

ούτε εκφοβίζονται, ούτε εκβιάζονται, ούτε προπηλακίζονται 



Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.