Ασθενοφόρο «εγκλωβίστηκε» από παράνομα σταθμευμένα οχήματα στην Τρίπολη
«Ραβασάκια» μοίρασε η Τροχαία σε οχήματα που εμπόδισαν ασθενοφόρο
Προβλήματα δημιούργησαν για ακόμα μία φορά τα παρανόμως σταθμευμένα οχήματα στα πεζοδρόμια και στους πεζοδρόμους της Τρίπολης.
Αυτή τη φορά αποκλεισμένο έμεινε ένα ασθενοφόρο το μεσημέρι του Σαββάτου 9 Δεκεμβρίου το οποίο είχε κληθεί για να μεταφέρει τραυματισμένο παιδί στο Νοσοκομείο της Τρίπολης.
Το περιστατικό έλαβε χώρα στον πεζόδρομο της Ερμού στην Τρίπολη. Το ασθενοφόρο δεν μπορούσε να περάσει εξαιτίας των σταθμευμένων οχημάτων με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει την προσπάθεια και να επιλέξει άλλον δρόμο για να φτάσει στον τραυματία.
Το περιστατικό έλαβε χώρα στον πεζόδρομο της Ερμού στην Τρίπολη. Το ασθενοφόρο δεν μπορούσε να περάσει εξαιτίας των σταθμευμένων οχημάτων με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει την προσπάθεια και να επιλέξει άλλον δρόμο για να φτάσει στον τραυματία.
Ο οδηγός του ασθενοφόρου μη μπορώντας να ανεβεί από την οδό Κύπρου, άλλαξε κατεύθυνση και ανέβηκε στην πλατεία Πετρινού από την Δημητρίου Νεομάρτυρα, μπαίνοντας στην Τάσου Σεχίωτη και φτάνοντας κοντά στον τραυματία λίγα μετά.
Ευτυχώς το παιδί δεν χρειάστηκε να διακομιστεί με το ασθενοφόρο, καθώς είχε ελαφρά χτυπήματα.
Σε περίπτωση όμως που είχε συμβεί κάτι ποιο σοβαρό, η καθυστέρηση αυτή θα μπορούσε να σταθεί μοιραία για τον τραυματία.
Τέλος, να αναφέρουμε ότι λίγα λεπτά αργότερα στο σημείο έφτασε η Τροχαία και μοίρασε, όπως ήταν αναμενόμενο, κλήσεις στα παράνομα σταθμευμένα οχήματα που είχαν ανεβεί πάνω στον πεζόδρομο, εμποδίζοντας τη διέλευση του ασθενοφόρου
Πηγή : arcadiaportal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια