....

....

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ ΝΔ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΕΚΑΒ ΛΑΡΙΣΑΣ ( φωτο)

Τι να πει κανείς γι'αυτούς τους ανθρώπους;
Οι εργαζόμενες και οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ,ειδικά στα χρόνια της κρίσης,"υπερέβαλαν εαυτούς" και με πραγματική αυτοθυσία και αυταπάρνηση,προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες.
Απεριόριστος σεβασμός και ευγνωμοσύνη!


Η εικόνα ίσως περιέχει: 3 άτομα, , τα οποία χαμογελούν, υπαίθριες δραστηριότητες

Η εικόνα ίσως περιέχει: 5 άτομα, , τα οποία χαμογελούν, άτομα στέκονται

Η εικόνα ίσως περιέχει: 10 άτομα, , τα οποία χαμογελούν, άτομα στέκονται, δέντρο και υπαίθριες δραστηριότητες

Η εικόνα ίσως περιέχει: 10 άτομα, , τα οποία χαμογελούν, άτομα στέκονται και εσωτερικός χώρος

Η εικόνα ίσως περιέχει: 3 άτομα, εσωτερικός χώρος

από το facebook.com/kellasxristos

3 σχόλια:

  1. μόνο που ο συγκεκριμένος υποψήφιος και νυν βουλευτής της ΝΔ, είχε ξεχάσει ότι υπήρχε το ΕΚΑΒ και οι εργαζόμενοί του, το 2010 ως το 2015...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Του ΖΥΡΙΖΑ που δεν ξέχασαν, πέρασε κανείς; Πηγαίνουν νύχτα γιατί αποφεύγουν τα φώτα της δημοσιότητας μήπως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να ρωτήσεις τους ξεναγούς, αυτοί κανονίζουν με ραντεβού τις επισκέψεις των πολιτευτών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.