Τι να πει κανείς γι'αυτούς τους ανθρώπους;
Οι εργαζόμενες και οι
εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ,ειδικά στα χρόνια της κρίσης,"υπερέβαλαν εαυτούς"
και με πραγματική αυτοθυσία και αυταπάρνηση,προσφέρουν υψηλής ποιότητας
υπηρεσίες.
Απεριόριστος σεβασμός και ευγνωμοσύνη!
από το facebook.com/kellasxristos
μόνο που ο συγκεκριμένος υποψήφιος και νυν βουλευτής της ΝΔ, είχε ξεχάσει ότι υπήρχε το ΕΚΑΒ και οι εργαζόμενοί του, το 2010 ως το 2015...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου ΖΥΡΙΖΑ που δεν ξέχασαν, πέρασε κανείς; Πηγαίνουν νύχτα γιατί αποφεύγουν τα φώτα της δημοσιότητας μήπως;
ΑπάντησηΔιαγραφήνα ρωτήσεις τους ξεναγούς, αυτοί κανονίζουν με ραντεβού τις επισκέψεις των πολιτευτών!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή