Θάνατος 19χρονου αθλητή στη Σάμο: Το ΕΚΑΒ άργησε μια ώρα


Μία ολόκληρη ώρα καθυστέρησε το ΕΚΑΒ να παραλάβει τον 19χρονο φοιτητή κι αθλητή, Νίκο Μαθιό, που έφυγε από τη ζωή ενώ ασκούνταν στα υπαίθρια γήπεδα μπάσκετ του κλειστού Γυμναστηρίου Καρλοβασίου.
Το μοναδικό ασθενοφόρο της Σάμου βρισκόταν στην άλλη άκρη του νησιού, με αποτέλεσμα να φτάσει στο σημείο με αυτή τη μεγάλη καθυστέρηση.
«Το ένα ασθενοφόρο ήταν στην άλλη άκρη του νησιού, αστυνομία έπαιρνα δεν το σήκωνε κανείς» δήλωσε στο OPEN ο φίλος του 19χρονου που βρισκόταν μαζί του. «Ήρθε ο οδηγός από το σπίτι του με παντόφλες και πήγε και πήρε το ασθενοφόρο για να έρθει στο γήπεδο» συμπλήρωσε. Μάλιστα σημείωσε ότι από το ΕΚΑΒ του ζήτησαν να επιχειρήσει την μεταφορά μόνος. «Έπαιρνα το ΕΚΑΒ και μου λένε δεν μπορούμε να έρθουμε, βάλτον στο αμάξι και φέρ’ τον να γλιτώσουμε χρόνο», ανάφερε χαρακτηριστικά.
«Είμαι καρδιολόγος, κλήθηκα εκεί με απινιδωτή, πήγα και το παιδί ανένηψε» δήλωσε από την πλευρά του ο Πέτρος Χατζηανδρέου, γιατρός που εκλήθη να προσφέρει τις πρώτες βοήθειες στον 19χρονο. Όπως εξήγησε ο γιατρός η καρδιά του νεαρού λειτούργησε και πάλι, όμως δεν συνέβη το ίδιο και με τον εγκέφαλο.
tvxs.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια