Κικίλιας: Παράνομη κάθε νέα παράταση των συμβάσεων των 4000 εργαζομένων μέσω ΟΑΕΔ

Παράνομη θεωρεί ο υπουργός Υγείας κ.
Κικίλιας κάθε νέα παράταση των συμβάσεων των 4000 εργαζομένων που
παρέχουν υπηρεσίες στα νοσοκομεία και τις μονάδες υγείας μέσω
προγραμμάτων του ΟΑΕΔ.
Την απάντηση αυτή έδωσε ο υπουργός
Υγείας στην πρόσφατη συνάντηση που είχε με την εκτελεστική επιτροπή της
ΠΟΕΔΗΝ λέγοντας χαρακτηριστικά ότι δεν σκοπεύει να παρανομήσει και ότι
το θέμα αυτό το έχει συζητήσει και με τον πρώην αν. Υπουργό Υγείας κ.
Πολάκη.
Η απάντηση του υπ. Υγείας στις αρχές του
2020 θα οδηγήσει στην απόλυση και την ανεργία ένα μεγάλο μέρος από
αυτούς τους συμβασιούχους, που τότε θα συμπληρώνουν 3 χρόνια εργασίας.
Ταυτόχρονα θα δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερα κενά στην στελέχωση των
νοσοκομείων και των μονάδων υγείας σε όλη τη χώρα.
Η λύση όπως έχει επισημάνει
επανειλημμένα το ΜΕΤΑ Υγειονομικών δεν βρίσκεται βεβαίως ούτε στις
απολύσεις, ούτε στην ομηρία των παρατάσεων αλλά στην μονιμοποίηση όλων
των συμβασιούχων με την μετατροπή των συμβάσεων σε αορίστου χρόνου και
την κάλυψη πλέον όλων των κενών με μόνιμο προσωπικό.
ygeionomikoi.gr
Επιτέλους. Δεν εινα απόλυση, συμβάσεις ορισμένου χρόνου είναι,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο Υπουργέ, καλόμαθε η γριά στα σύκα. ΄Ήξεραν πότε λήγει η σύμβαση άρα δεν πρόκειται για απόλυση. Οι συριζαίοι γιατί δεν έκαναν προσλήψεις μονίμου προσωπικού; τάχαμ δήθεν 1:1 γινόταν οι προσλήψεις επί συριζα. Η λήση είναι μόνιμο προσωπικό στο δημόσιο για να ενδυναμωθούν και τα εργασιακά σωματεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΜΕ το να απολύσετε τον κόσμο που σας ψηφησε για να είσαστε εσείς σήμερα υπουργός δεν νομίζω πως θα παραμείνετε πολλά χρόνια σε αυτή τη θέση που ήδη έχετε θα προκαλέσετε τη οργή των εργαζομένων και δεν θα είναι αυτό ευχάριστο για εσας
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον ψήφισαν κιόλας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία, θα έχουμε θερμό φθινόπωρο!!!