"ποιός έφτιαξε την λίστα των 43 μετακινούμενων υπαλλήλων"???
Αγαπητοί συνάδελφοι, στις 29/07/2019 η Κ.Υ. στην απογευματινή βάρδια στα επείγοντα έπεσε στην δύναμη των 36 ασθενοφόρων λόγω καλοκαιρινών αδειών και ασθενειών (πρώτη φορά δεν ήταν αν αναλογιστούμε τι έγινε πέρσι, πρόπερσι κλπ). Κάποιοι όμως είχαν την φαεινή ιδέα να ενημερώσουν τον Υπουργό (αφού έχουν άμεση επικοινωνία μαζί του) κατηγορώντας για σαμποτάζ των συριζαίων του ΕΚΑΒ. Το τι επακολούθησε είναι γνωστό σε όλους πλέον.
Σήμερα όμως στους κόλπους των εργαζομένων υπάρχει ένα ερώτημα "ποιος έφτιαξε την λίστα των 43 μετακινούμενων υπαλλήλων"???
Κάποιοι πετούν το μπαλάκι στην εξέδρα όπως κάνουν το "κορόιδο" όταν τους ρωτάς ποιος ενημέρωσε τον Υπουργό με sms.
Εαν λοιπόν θέλουν να ενημερώσουν πραγματικά τον κόσμο του ΕΚΑΒ ας απαντήσουν στα εξής:
1. Ποιο στέλεχος της ΔΑΚΕ έστειλε μήνυμα sms στον Υπουργό μόλις σχόλασε από την απογευματινή του βάρδια στο Τ/Κ ???
2. Αυτό το στέλεχος της ΔΑΚΕ γιατί δεν αγχώθηκε για την δύναμη και τα προηγούμενα χρόνια αφού εργάζεται στο ίδιο πόστο???
3. Ποια στελέχη της ΔΑΚΕ συμμετείχαν στην σύσκεψη του Υπουργείου όπου και συντάχθηκε η λίστα που δώθηκε αργότερα στα χέρια της Διοίκησης???
4. Με ποια κριτήρια βγήκαν όλοι αυτοί οι συνάδελφοι, αφού βγάζει μάτι η φωτογραφική τους εκδίωξη???
5. Πως στέλεχος της ΔΑΚΕ που εργάζεται στην περιοχή του Μενιδίου ήξερε μέρες τώρα και απειλούσε εκφωνητές ότι, " λίγα είναι τα ψωμιά σας μέσα"???
6. Πως στέλεχος της ΔΑΚΕ ανακοινώνει στον προσωπικό του τοίχο ότι έρχονται άλλες 15 μετακινήσεις???
7. Που είναι το προεδρείο του Σωματείου, που σε άλλες περιπτώσεις θα είχε ξεσηκώσει το ΕΚΑΒ στο πόδι???
Περιμένω απαντήσεις!!!
Υ.Γ. Επειδή προσπαθείτε να τα ρίξετε πάλι όλα στον κακό ΣΥΡΙΖΑ σας υπενθυμίζω ότι από τις 7/7/2019 κυβέρνηση είναι η Ν.Δ. και όχι ο ΣΥΡΙΖΑ. Πρωθυπουργός ο Μητσοτάκης και όχι ο Τσίπρας. Υπουργός ο Κικίλιας και όχι ο Πολάκης. Γι' αυτό αφήστε τα fakenews και την μπάλα στην εξέδρα. Τα χαλιφάτα είναι εδω και σας περιμένουν.
απο το fb ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΘΟΔΩΡΟΣ

μια λίστα φτιαγμένη από τα κομματικά γραφεία της ΔΑΚΕ ΕΚΑΒ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήποιος θα την εφαρμόσει όμως;
μα φυσικά ο υπάρχων πρόεδρος!!!
γιατί;;;
μα για να μην έχουν καμιά ευθύνη οι συντάκτες της και οι πολιτικοί τους μέντορες...
ο πρόεδρος τι όφελος θα αποκομίσει από την εφαρμογή της;;
μα φυσικά κανένα, θα μείνει απλά η... φήμη και οι υποθέσεις των εκαβιτών...