Εσωσαν τη ζωή 67χρονου δυο Καρδιτσιώτες διασώστες του ΕΚΑΒ

Αμεση και σωτήρια ήταν η επέμβαση δυο διασωστών του ΕΚΑΒ Καρδίτσας που κλήθηκαν στο Φανάρι για αιφνίδιο καρδιακό επεισόδιο.Ο παθών μάλιστα ευχαρίστησε δημόσια τους Λάμπρο Φυτσιλή και Ηλία Δήμο, που με ψυχραιμία, επαγγελματισμό και άψογη κατάρτιση του έσωσαν τη ζωή. Οι δυο Καρδιτσιώτες ΕΚΑΒίτες με τη χρήση απινιδωτή έσωσαν κυριολεκτικά τη ζωή του 67χρονου.
Φυσικά οι δυο συνάδελφοι δεν διακρίνονται μόνο για την άρτια επαγγελματική τους κατάρτιση αλλά και για τις ποδοσφαιρικές τους επιδόσεις. Βασικοί και αναντικατάστατοι στην ομάδα του ΕΚΑΒ Θεσσαλίας και όπως τονίζουν οι συνάδελφοί τους «η 11αδα ξεκινά από αυτούς»…!
karditsapress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια