Λευκάδα - Άγιος Νικήτας: Πέθανε αβοήθητος γιατί δεν περνούσε το ασθενοφόρο

Λόγω των διπλοπαρκαρισμένων αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα για διακοπές κι έφυγε νεκρός... Ένας Άγγλος τουρίστας πέθανε αβοήθητος στον Άγιο Νικήτα Λευκάδας, περιμένοντας το ασθενοφόρο, το οποίο έφτασε πολλή ώρα μετά, λόγω του μποτιλιαρίσματος από τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα.
Όπως σε πολλά τουριστικά μέρη, έτσι και στη Λευκάδα, ένα νησί 28.000 κατοίκων, που το καλοκαίρι και μες στον Αύγουστο φιλοξενεί πάνω από 100.000 ανθρώπους, δημιουργείται το αδιαχώρητο και δυστυχώς πολλές φορές αυτό είναι μοιραίο.
Ένα τέτοιο σκηνικό έλαβε χώρα χθες Κυριακή (4/8) όταν ο άτυχος τουρίστας υπέστη οξύ έμφραγμα, όμως το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ δεν έφτασε έγκαιρα για να τον παραλάβει και να τον μεταφέρει στο υπερσύγχρονο νοσοκομείο του νησιού. Ίσως ο άνθρωπος και να μην σωνόταν, όμως σε κάθε περίπτωση, το ότι πέθανε αβοήθητος στον δρόμο, επειδή ασυνείδητοι οδηγοί παρκάρουν όπου βρουν για να κάνουν το μπάνιο ή τη βόλτα τους και δεν υπάρχει κανείς να ελέγχει την κατάσταση, είτε από το δήμο, είτε από την αστυνομία, τέτοια περιστατικά θα συνεχίσουν να συμβαίνουν.
Όπως σε πολλά τουριστικά μέρη, έτσι και στη Λευκάδα, ένα νησί 28.000 κατοίκων, που το καλοκαίρι και μες στον Αύγουστο φιλοξενεί πάνω από 100.000 ανθρώπους, δημιουργείται το αδιαχώρητο και δυστυχώς πολλές φορές αυτό είναι μοιραίο.
Ένα τέτοιο σκηνικό έλαβε χώρα χθες Κυριακή (4/8) όταν ο άτυχος τουρίστας υπέστη οξύ έμφραγμα, όμως το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ δεν έφτασε έγκαιρα για να τον παραλάβει και να τον μεταφέρει στο υπερσύγχρονο νοσοκομείο του νησιού. Ίσως ο άνθρωπος και να μην σωνόταν, όμως σε κάθε περίπτωση, το ότι πέθανε αβοήθητος στον δρόμο, επειδή ασυνείδητοι οδηγοί παρκάρουν όπου βρουν για να κάνουν το μπάνιο ή τη βόλτα τους και δεν υπάρχει κανείς να ελέγχει την κατάσταση, είτε από το δήμο, είτε από την αστυνομία, τέτοια περιστατικά θα συνεχίσουν να συμβαίνουν.
Σήμερα 04/08/19 στον Άγιο Νικήτα χάθηκε ενας συνάνθρωπος μας που είχε ανάγκη για πρώτες βοήθειες.Ειχε έρθει από την Αγγλία με την οικογένειά του για διακοπές στον "όμορφο" Άγιο Νικήτα.Το ασθενοφόρο μαζί με την ομάδα του Εκαβ έμεινε εγκλωβισμένο στα διπλό παρκαρισμένα αυτοκίνητα σε δρόμο που απαγορεύεται η σταθμευση στο χωριο μας.Σαν απλοι πολίτες θέλουμε να καταλάβουμε ποιο είναι οι άνθρωποι και υπηρεσίες που θα πρέπει να ελέγχουν και να τιμωρούν τους παραβάτες.Ο καθένας κάνει ότι θέλει,παρκάρει όπου βρει και δεν τιμωρείται σχεδόν ποτέ.Αυτο τον τουρισμό θέλουμε....Καλούμε τον δήμο,την αστυνομία-τροχαία,την δημοτική αστυνομία να συνεργαστούν και να βρουν λύση σε ένα πρόβλημα που προσβάλει τον τόπο μας.
ethnos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια