....

....

Καταγγελία του σωματείου Θεσσαλονίκης

3 σχόλια:

  1. αν τα κάνει όλα όσα ζητάνε οι συνδικαλιστές της δεξιάς και των συνεταίρων τους του ΠΑΣΟΚ, ο Τζανετής, τότε ο νέος πρόεδρος που θα βάλει η ΝΔ, τι θα μείνει για να κάνει;
    ας αναλάβουν και το κόστος, τα σπρώχνουν όλα με τον Τζανετή, βρήκαν παπά, θα θάψουν και τους ζωντανούς, που λέει και η παροιμία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜGEOGRE άσε τους συνδικαλιστές, για την ουσία της καταγγελίας έχεις να πεις κάτι ή κάνεις ότι δεν αφορά τον σύντροφο στο γραφείο προγράμματος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι ακριβώς θα ήθελες να πω εγώ, για τον σύντροφο στο γραφείο προγράμματος;
    υπεύθυνος υπάλληλος είναι, προφανώς μπορεί να απαντήσει από μόνος του, συμβουλάτορες και υποβολείς, δεν νομίζω να έχει ανάγκη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.