Προς αναστολή λειτουργίας οδεύει ο Τομέας ΕΚΑΒ στο Μεσοπόταμο

Ανδριάνα Σολδάτου
Ένα έργο που πριν από περίπου 1,5 χρόνο εγκαινιάστηκε με πομπώδη τρόπο από τους αρμόδιους φορείς, επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ) , ο Τομέας του ΕΚΑΒ στο Μεσοπόταμο, οδεύει προς αναστολή λειτουργίας.
Σε ανακοίνωση του το Σωματείο Εργαζομένων της 7ης Περιφέρειας του ΕΚΑΒ, καταγγέλλει την προηγούμενη διοίκηση του ΕΚΑΒ και συγκεκριμένα τον πρόεδρο Κώνσταντίνο Καρακατσιανόπουλο, τον Αντιπρόεδρο Μιλτιάδη Μυλωνά και τον Διευθυντή της Περιφέρειας .
Οι εργαζόμενοι κάνουν λόγο για προχειρότητα των αρμόδιων στη δημιουργία του Τομέα στο Μεσοπόταμο, καθώς το όλο εγχείρημα στήθηκε -όπως αναφέρουν- χωρίς να εξασφαλιστεί το απαραίτητο προσωπικό που θα στελέχωνε τη νέα δομή.
Ο τομέας στήθηκε παρά τις επανειλημμένες αντιρρήσεις των εργαζομένων με 3 διασώστες οι οποίοι μετακινήθηκαν από ήδη υποστελεχωμένους τομείς της Περιφέρειας, για μικρό χρονικό διάστημα και σήμερα δεν διαθέτει ούτε έναν διασώστη, με κίνδυνο να οδηγηθεί σε αναστολή λειτουργίας.
Η αναστολή λειτουργίας του Τομέα ΕΚΑΒ στο Μεσοπόταμο πρόκειται να δημιουργήσει ένα τεράστιο κενό στην αντιμετώπιση των έκτακτων περιστατικών στη παραλιακή ζώνη του Νομου Πρέβεζας.
mypreveza.gr
Πρωτοφανές στα συνδικαλιστικά δρώμενα της χώρας και του ΕΚΑΒ ειδικότερα, όπου συνδικαλιστές καταγγέλλουν την... προηγούμενη διοίκηση για την προσπάθεια της να δημιουργήσει μια δομή σε μια δύσκολη και τουριστική περιοχή, απ όπου κι αν προέρχεται αυτή και από όποια πολιτική καταγωγή έχει και όχι την επόμενη, ή τις επόμενες διοικήσεις, που δεν φρόντισαν να ενισχύσουν με τις αποφάσεις τους, με προσωπικό την περιοχή!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήεξάλλου, ομολογούν στην ανακοίνωση τους ότι: Ο τομέας στήθηκε παρά τις επανειλημμένες αντιρρήσεις των εργαζομένων.
Αυτή η φράση είναι αρκετή...
Κάθε χωριό και γήπεδο, κάθε πόλη και στάδιο!!!!!! Κακέκτυπα ενός παλιού ΠΑΣΟΚ οι ζεοι νομίζανε ότι θα βάζουν σημαιάκια-τομείς και θα διευρύνουν το ΕΚΑΒ. Το ΕΚΑΒ χωρίς κόσμο απλά δεν υπάρχει, ΕΚΑΒ χωρίς επείγουσα προνοσοκομειακή φροντίδα δεν υπάρχει. Πολύ σωστή η καταγγελία των συνδικαλιστών και λίγα λένε. Φτιάξανε τομείς με 2 και τρία άτομα και για να βγάλουν 24ωρο κόψανε κόσμο από αλλού. Μεταρρυθμιστές επί χάρτου. Το πρώτο βήμα που πρέπει να γίνει είναι να καταργηθούν οι τομείς κομματικά λάφυρα, οι τομείς παρωδία.
ΑπάντησηΔιαγραφή