Καταγγέλλουν το Διοικητή του ΕΚΑΒ για δίωξη υπαλλήλου
To Σωματείο Εργαζομένων ΕΚΑΒ 7ης
Περιφέρειας εκφράζει την αγανάκτησή του και καταγγέλλει την απαράδεκτη
όπως λέει, απόφαση του Προέδρου του ΕΚΑΒ κ. Παναγιώτη Τζανετή, ο οποίος
επιβάλει την πειθαρχική ποινή της στέρησης των αποδοχών 10 ημερών, σε
εργαζόμενο με την αιτιολογία ότι εξέφρασε την άποψή του στη μετακίνηση
υπαλλήλου για κάλυψη νησιωτικού τομέα.
Η άποψή του, σύμφωνα με τον Πρόεδρο, επηρέασε αρνητικά τον Διευθυντή του ΕΚΑΒ 7ης Περιφέρειας με αποτέλεσμα να καθυστερήσει η μετακίνηση.
Ο εν λόγω υπάλληλος σύμφωνα με το Σωματείο, είναι αναρμόδιος να μετακινήσει οποιονδήποτε (αρμόδιος είναι ο προϊστάμενος Διεύθυνσης).
«Η απόφαση αυτή, εκτός από άδικη και υπερβολική, δείχνει μία μορφή εξουσίας που δεν συνάδει στην Υπηρεσία μας. Ο υπάλληλος που τιμωρήθηκε, ασκεί τα καθήκοντά του για τριάντα (30) έτη, χωρίς να δώσει κανένα δικαίωμα, προσφέροντας τις υπηρεσίες του στον ευαίσθητο τομέα που όλοι υπηρετούμε. Η εξάντληση των ορίων της εξουσίας, σε ένα χαμηλόμισθο υπάλληλο, από έναν διορισμένο (υψηλόμισθο) Πρόεδρο, τις τελευταίες μέρες της Προεδρίας του, μόνο αγανάκτηση και αποτροπιασμό μπορεί να προκαλέσει. Ίσως με την αποχώρησή του, να ήθελε να δηλώσει την παρουσία του στη θέση του Προέδρου, μια και κατά τη διάρκεια της θητείας του «έλαμψε δια της απουσίας του»…» τονίζεται στην ανακοίνωση.
Το Σωματείο σημειώνει ότι θα σταθεί δίπλα στον χρονοβόρο, ψυχοφθόρο και οικονομικά επιζήμιο αγώνα του εργαζόμενου για οριστική δικαίωση.
pbnews.gr
Η άποψή του, σύμφωνα με τον Πρόεδρο, επηρέασε αρνητικά τον Διευθυντή του ΕΚΑΒ 7ης Περιφέρειας με αποτέλεσμα να καθυστερήσει η μετακίνηση.
Ο εν λόγω υπάλληλος σύμφωνα με το Σωματείο, είναι αναρμόδιος να μετακινήσει οποιονδήποτε (αρμόδιος είναι ο προϊστάμενος Διεύθυνσης).
«Η απόφαση αυτή, εκτός από άδικη και υπερβολική, δείχνει μία μορφή εξουσίας που δεν συνάδει στην Υπηρεσία μας. Ο υπάλληλος που τιμωρήθηκε, ασκεί τα καθήκοντά του για τριάντα (30) έτη, χωρίς να δώσει κανένα δικαίωμα, προσφέροντας τις υπηρεσίες του στον ευαίσθητο τομέα που όλοι υπηρετούμε. Η εξάντληση των ορίων της εξουσίας, σε ένα χαμηλόμισθο υπάλληλο, από έναν διορισμένο (υψηλόμισθο) Πρόεδρο, τις τελευταίες μέρες της Προεδρίας του, μόνο αγανάκτηση και αποτροπιασμό μπορεί να προκαλέσει. Ίσως με την αποχώρησή του, να ήθελε να δηλώσει την παρουσία του στη θέση του Προέδρου, μια και κατά τη διάρκεια της θητείας του «έλαμψε δια της απουσίας του»…» τονίζεται στην ανακοίνωση.
Το Σωματείο σημειώνει ότι θα σταθεί δίπλα στον χρονοβόρο, ψυχοφθόρο και οικονομικά επιζήμιο αγώνα του εργαζόμενου για οριστική δικαίωση.
pbnews.gr



Τιμωρήθηκαν κάποιοι συνάδελφοι και καταλάβαμε ότι είχαμε πρόεδρο, το τελευταίο διάστημα, στο ΕΚΑΒ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή