....

....

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ Σ.Κ.

 

ΣΥΝ 29/02-09-2019
ΘΕΜΑ 99 : «ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ»
Τίθεται υπόψη του Δ.Σ. η υπ’ αριθμ. 2959/2-9-19 εισήγηση του Προέδρου, που είναι η παρακάτω:

ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ
Σύμφωνα με τα στοιχεία που υπηρεσιακά καταγράφονται (από το τηλεφωνικό κέντρο και την στατιστική τους επεξεργασία) οι επιχειρησιακές επιδόσεις του παραρτήματος Αθηνών αποτελούν κόλαφο για το σύστημα προνοσοκομειακής περίθαλψης της πρωτεύουσας μιας ευρωπαικής χώρας. Είναι δε καταφανές από την σύγκριση των διαθέσιμων στοιχείων ότι μακράν οι χειρότερες επιδόσεις όλης της χώρας σημειώνονται στην πρωτεύουσα της. Οι λόγοι είναι πολλαπλοί και χρόνιοι όπως αναλύθηκαν εκτενώς κατά την Ημέρα Θυσίας του Διασώστη παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας κατά την 14/1/2019 (πχ Κακή κατανομή ΙΕΚ – αιτήματα μετάθεσης από την επομένη της πρόσληψης – προσχηματικές ανάγκες «ανάπτυξης» από τα Παραρτήματα με αληθινό στόχο την εξυπηρέτηση ατομικών αιτημάτων κά). Χαρακτηριστικό είναι ότι πρόσφατα ετέθη από την υπηρεσία μας ως στόχος τετραετίας η προσέγγιση των επιδόσεων του ΕΚΑΒ στην ΑΘΗΝΑ προς τις σημερινές του ΕΚΑΒ στην Θεσσαλονίκη!
Στο πλαίσιο αυτό:
α) ξεκίνησαν να υλοποιούνται κατά το τελευταίο εξάμηνο αρκετές δράσεις που συνεχίζονται και αναφέρονται επιγραμματικά κατωτέρω ως (Α)
β) προγραμματίζονται ακόμη αρκετές που επίσης αναφέρονται ως (Β).
γ) διατυπώνονται σειρά αιτημάτων / ρυθμίσεων προς την πολιτική ηγεσία (Γ).
Α1 γενίκευση λειτουργίας μοτοσυκλετών με περαιτέρω μάλιστα ενίσχυση του τμήματος άμεσα με στόχο τις 8 ανά βάρδια. Βελτιστοποίηση λειτουργίας και αξιοποίησης τους..
Α2 νέες προσλήψεις (5Κ, ΕΟΔΥ, επικουρικοί καθώς και πρόταση για προσλήψεις του συνόλου των νέων προσλήψεων κατά τα επόμενα έτη στο Παράρτημα Αθηνών), με συνολικό στόχο ενίσχυσης τους 150 νέους διασώστες .
Α3 σημαντικός περιορισμός (~75%) των θερινών ενισχύσεων από το εν λόγω παράρτημα.
Α4 Αποκατάσταση του ελεγκτικού ρόλου του συστήματος του ΤΚ με στόχο την περιστολή άσκοπων καθυστερήσεων κατά την παράδοση στα ΤΕΠ των εφημερευόντων νοσοκομείων.
Α5 προσπάθεια περιστολής της κατασπατάλησης του δυναμικού του ΕΚΑΒ κατά την εξυπηρέτηση των αναγκών των νοσοκομείων. (εγκύκλιοι, αλληλογραφία, προφορικές συνεννοήσεις κά) Βασικός στόχος η περιχαράκωση του επείγοντος που συχνά εκτελείται από ό,τι περισσεύει από τα υπόλοιπα με την τήρηση της λεγόμενης «κόκκινης γραμμής» στο απασχολούμενο προσωπικό και τους διαθέσιμους πόρους αντιστοίχως.
Α6 περιστολή και αναβολή όλων των μεταθέσεων & μετατάξεων στο συγκεκριμένο παράρτημα πέραν αυτών που ο νόμος ρητά επιβάλει
Α7 ανακατανομή από τις υποστηρικτικές υπηρεσίες προς τις μάχιμες υπηρεσίες με την έξοδο 100 υπαλλήλων.
Α8 αλλαγές στο ΤΚ (λειτουργίας, ελέγχου, ιατρικής αναβάθμισης, πρωτοκόλλων κλπ)
Β1 παροχή διακριτών κινήτρων στους εργαζομένους σε μάχιμες υπηρεσίες.
Β2 αποτίμηση & λήψη μέτρων εξυγίανσης σε θέματα αναρρωτικών, απαλλαγών κλπ
Β3 περιορισμός στην παροχή μακρών αδειών τις απολύτως απαραίτητες δεδομένου ότι σήμερα απομειώνεται η υπάρχουσα δύναμη άνω του 10%.
Β4 δημιουργία ξενώνα για εθελοντές από τα υπόλοιπα παραρτήματα (προσωρινές ενισχύσεις)
Β5 παρουσία στελεχών του ΕΚΑΒ (ιατροί, νοσηλεύτριες, συντονιστές κλπ) στα νοσοκομεία κορμού προς επιτήρηση και διευθέτηση προβλημάτων στη διαδικασία παράδοσης (θέματα εγκυκλίου Πολύζου)
Β6 αναδιάταξη των δυνάμεων σε τέσσερις αυτόνομους τομείς επί των οποίων θα δομηθούν και οι υπόλοιπες υποστηρικτικές υπηρεσίες.(θα ακολουθήσει αναλυτική εισήγηση αυτού του σχεδίου).
Β7 αδιάλειπτη παρουσία τεσσάρων (4) ιατρών ή νοσηλευτών στην κίνηση με οχήματα μικρού όγκου με τον απαραίτητο εξοπλισμό έτσι ώστε κάθε τομέας να έχει συνεχώς διαθέσιμο ιατρό δυνάμενο να επικουρήσει όλα τα ασθενοφόρα. Εφαρμογή κι εδώ κόκκινης γραμμής.
Γ1 θεσμοθέτηση της μετακίνησης σε άλλες υγειονομικές υπηρεσίες όσων αδυνατούν για λόγους ανωτέρας βίας να υπηρετήσουν σε υπηρεσίες του ΕΚΑΒ.
Γ2 θεσμοθέτηση ισχυρής προσαύξησης στα μόρια μετάθεσης για όσους έχουν συμπληρώσει 15 πλήρη έτη σε υπηρεσίες επειγόντων.
Γ3 άμεση ένταξη στο πρόγραμμα εφημερίας από το ΕΚΕΠΥ των ΚΥ αστικού τύπου
Γ4 μετατροπή του συστήματος εφημερίας από το σημερινό τετραήμερο σε εφημερία ενιαία, ανά τριήμερο και χωρίς προσχηματικές ελλείψεις ειδικοτήτων.
Γ5 θεσμοθέτηση της αυστηροποίησης των ποινών σε όσους προπηλακίζουν πληρώματα του ΕΚΑΒ ή καταστρέφουν πολύτιμους πόρους του.
Γ6 δυνατότητα πληρωμής επιπλέον βαρδιών ρεπό όπως συμβαίνει σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου.
Γ7 νομιμοποίηση της υπηρεσίας σε 24ωρη βάση υπό όρους ομοφωνίας διοίκησης – εργαζομένων.
                           ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ Σ.Κ.

ΘΕΜΑ: Μέτρα βελτίωσης της λειτουργίας Επιχειρησιακής Λειτουργίας της Κεντρικής Υπηρεσίας του ΕΚΑΒ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που υπηρεσιακά καταγράφονται από το τηλεφωνικό κέντρο και την στατιστική τους επεξεργασία, οι επιχειρησιακές επιδόσεις του παραρτήματος Αθηνών αποτελούν κόλαφο για το σύστημα προνοσοκομειακής περίθαλψης της πρωτεύουσας μιας ευρωπαϊκής χώρας. Είναι δε καταφανές από την σύγκριση των διαθέσιμων στοιχείων ότι μακράν οι χειρότερες επιδόσεις όλης της χώρας σημειώνονται στην πρωτεύουσα της. Οι λόγοι είναι πολλαπλοί και χρόνιοι όπως αναλύθηκαν εκτενώς κατά την Ημέρα Θυσίας του Διασώστη παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας κατά την 14/1/2019 (πχ Κακή κατανομή ΙΕΚ – αιτήματα μετάθεσης από την επομένη της πρόσληψης – προσχηματικές ανάγκες «ανάπτυξης» από τα Παραρτήματα με αληθινό στόχο την εξυπηρέτηση ατομικών αιτημάτων κά). Χαρακτηριστικό είναι ότι πρόσφατα ετέθη από την υπηρεσία μας ως στόχος τετραετίας η προσέγγιση των επιδόσεων του ΕΚΑΒ στην ΑΘΗΝΑ προς τις σημερινές του ΕΚΑΒ στην Θεσσαλονίκη!
Στα πλαίσια αυτά:

α) ξεκίνησαν να υλοποιούνται κατά το τελευταίο εξάμηνο αρκετές δράσεις που συνεχίζονται και αναφέρονται επιγραμματικά κατωτέρω ως (Α)

Α1)Εφαρμογή μέτρων αύξησης διαφάνειας
Μέτρα διαφάνειας λειτουργίας του Τηλεφωνικού Κέντρου τόσο προς τους πολίτες όσο και εντός υπηρεσίας μέσω δεικτών.

Ανάρτηση στην ιστοσελίδα του Ε.Κ.Α.Β κάθε 1η του μήνα των ακολούθων δεικτών:

  1. Καθημερινή δύναμη των ασθενοφόρων.
  2. Ποσοστό κλήσεων με χρόνο ανταπόκρισης έως 15 λεπτά.
  3. Ποσοστό κλήσεων με χρόνο ανταπόκρισης άνω των 180 λεπτών.
  4. Ποσοστό μη ολοκληρωμένων περιστατικών.
Ανάρτηση σε ηλεκτρονικό φάκελο για ενδοϋπηρεσιακή ενημέρωση της Διοίκησης, της Δ/νσης Νοσηλευτικών Υπηρεσιών, της Αναπλ.Προίσταμένης ΤΑΕ και των Υπεύθυνων του Επιχειρησιακού Κέντρου των ακόλουθων δεικτών:

Αριθμός σημάτων ανά ασθενοφόρο σε κάθε βάρδια.

Χρόνος μεταξύ άφιξης στον προορισμό και τέλους.

Α2)Εντατικοποίηση της ελεγκτικής διαδικασία απόδοσης Επιχειρησιακού Κέντρου
Όσον αφορά την ελεγκτική διαδικασία της απόδοσης αυτή τη στιγμή ο έλεγχος της ποσοτικής και ποιοτικής απόδοσης περιορίζεται στους τηλεφωνητές στις απαντητικές θέσεις 166. Αυτή τη στιγμή αποτυπώνεται η ποσοτική απόδοση των τηλεφωνητών σε κάθε βάρδια και αξιολογείται από τους Συντονιστές και την Προϊσταμένη του τμήματος. Όσον αφορά στην ποιοτική απόδοση των τηλεφωνητών γίνεται δειγματοληπτικός έλεγχος μέσω απομαγνητοφώνησης. Τα παραπάνω λαμβάνονται υπόψη και γίνονται συστάσεις ή και περαιτέρω πειθαρχικός έλεγχος εφόσον κριθεί απαραίτητος. Ο παραπάνω έλεγχος θα πρέπει να συνεχιστεί ακόμα πιο συστηματικά.
Θα πρέπει όμως να επεκταθεί ο έλεγχος και στην απόδοση των Ασυρματιστών και των Συντονιστών. Αυτή τη στιγμή υπάρχει η δυνατότητα αποτύπωσης μόνο της ποσοτικής απόδοσης των ασυρματιστών μέσω τα στατιστικά κλήσεων ανά διαβιβαστή, αλλά δεν είναι αυτό το βασικό κριτήριο αξιολόγησης της απόδοσης του ασυρματιστή. Ένα κριτήριο ελέγχου της ποιοτικής διαχείρισης των κλήσεων από τον διαβιβαστή θα μπορούσε να είναι το μειωμένο ποσοστό εισαγωγών στα περιστατικά που διακομίζονται στα ΤΕΠ μετά από μεγάλη καθυστέρηση στο χρόνο διαβίβασης. Για να ελεγχθεί αυτό προτείνεται να υπάρξει καταγραφή από ένα άτομο (από το Γρ.Στατιστικής;) των περιστατικών που έκαναν τελικά εισαγωγή στο Νοσοκομείο, ειδικά όσον αφορά τα πιο δύσκολα στην διαφοροδιάγνωση συμβάντα, με μεγαλύτερη επίπτωση της υποτίμησης της κλινικής βαρύτητας τους, όπως π.χ ΑΕΕ ή ΟΕΜ.
Ενας ακόμα δείκτης μέτρησης της απόδοσης των ασυρματιστών και των συντονιστών θα μπορούσε να αποτελεί ο έλεγχος που ασκείται αναφορικά με τον χρόνο αποδέσμευσης των ασθενοφόρων για οποιοδήποτε λόγο (παραμονή στο Συνεργείο για επισκευή ή service, ανεφοδιασμός υλικού, πλύσιμο οχήματος κ.α.). Θα πρέπει να ενημερώνεται αρχικά ο ασυρματιστής και στη συνέχεια ο συντονιστής από τον υπεύθυνο του Συνεργείου για την ώρα εισόδου του οχήματος στο συνεργείο και την ώρα αποδέσμευσης του ή από τον ιματισμό με το πέρας του ανεφοδιασμού και του πλυσίματος του ασθενοφόρου οχήματος.
Ακόμη θα πρέπει να ασκείται συστηματικός έλεγχος του χρόνου παραμονής των ασθενοφόρων στα Τ.Ε.Π των νοσοκομείων, αρχικά από τον Ασυρματιστή και στην συνέχεια από τον Συντονιστή. Σε περίπτωση μεγάλης καθυστέρησης (π.χ. πάνω από 20 λεπτά) θα πρέπει να γίνεται έλεγχος σε συνδυασμό με την καθημερινή ανάρτηση στο portal καθημερινά σε κάθε βάρδια των ασθενοφόρων που παρουσίασαν καθυστέρηση για περαιτέρω αξιολόγηση και πειθαρχικό έλεγχο από τους ιεραρχικά προϊστάμενους. Βελτίωση του συστήματος στα νοσοκομεία που παρατηρείται πρόβλημα στην αυτόματη εφαρμογή των χρόνων και παρακολούθηση του GPS από Ασυρματιστές και Συντονιστές.
Σε περίπτωση καθυστέρησης ο Συντονιστής θα παρεμβαίνει με οποιονδήποτε τρόπο (τηλεφωνική επικοινωνία με το πλήρωμα ή με τους υπεύθυνους των Τ.Ε.Π ή και φυσική παρουσία του), προκειμένου να επιτύχει την άμεση αποδέσμευση.

β) προγραμματίζονται ακόμη αρκετές που επίσης αναφέρονται ως (Β).

Β1)Εντονότερη εμπλοκή ιατρών στην λειτουργία του Επιχειρησιακού Κέντρου
Υπάρχει αναγκαιότητα καθημερινής αποτύπωσης μέσω καταγεγραμμένων δεικτών της εμπλοκής των ιατρών που εκτελούν βάρδια στο Συντονιστικό Κέντρο. Θα πρέπει να αποτυπώνεται στο σύστημα πόση ώρα απασχολήθηκε ο κάθε ιατρός στον ασύρματο για τηλεφωνικό triage ή για παροχή ιατρικών οδηγιών σε πολίτες ή πληρώματα, για την αποστολή ή όχι Κινητής Ιατρικής Μονάδος καθώς και για τη διαχείριση των νεογνών, η οποία σήμερα γίνεται αποκλειστικά από τα πληρώματα των ασθενοφόρων που υπηρετούν στη θέση των πληροφοριών χωρίς καμία εμπλοκή του ιατρού.

Επιπλέον θα πρέπει ο Ιατρός του Συντονιστικού Κέντρου να ενεργοποιηθεί προκειμένου να εγκρίνει ή όχι τις διακομιδές από την περιφέρεια σε Νοσοκομεία Αττικής-Πειραιά και η καταγραφή των σχετικών διακομιδών από την Περιφέρεια να γίνεται από αυτόν και όχι από τον Συντονιστή.
Εκπαίδευση στην Ελληνική Αστυνομία για υπηρεσίες τηλεφωνικές προς κωφαλάλους.

Διερεύνηση της διάρκειας των τηλεφωνικών κλήσεων σε επείγουσες και άλλες κλήσεις.

Β2)Εφαρμογή πρωτοκόλλων

Χρειάζεται ανανέωση και προσαρμογή στα διεθνώς αποδεκτά. Πρέπει να υπάρξει αναπροσαρμογή τους σύμφωνα με την διεθνή πρακτική και εφαρμογή τους από τους τηλεφωνητές. Αυτό θα βοηθήσει κατά συνέπεια και τον Ασύρματο διότι ακόμα και από το αναφερόμενο σύμπτωμα θα λαμβάνει τον χαρακτηρισμό του επείγοντος ή του μη επείγοντος. Αυτό θα ξεκινήσει σταδιακά με την εφαρμογή ενός ή δύο πρωτοκόλλων κάθε φορά.
Επιπρόσθετα απαραίτητη προϋπόθεση για την γρήγορη καταγραφή του συμβάντος θα είναι η βελτίωση από το σύστημα των τόπων συμβάντος. Σήμερα αναζητείται εκτός από την διεύθυνση του συμβάντος και η Δημοτική περιφέρεια στην οποία ανήκει με αποτέλεσμα αν δεν γνωρίζει ο καλών να πρέπει να αναζητηθεί στο σύστημα από τον Τηλεφωνητή με αρκετή καθυστέρηση.
Β3)Διαδικασία ανατροφοδότησης
Για την βελτίωση της λειτουργίας του Επιχειρησιακού Κέντρου προτείνεται η συγκέντρωση κάθε βάρδιας με τον Συντονιστή, τους Υπεύθυνους του Τηλεφωνικού Κέντρου, την Προϊσταμένη Τ.Α.Ε και την Προϊσταμένη Διεύθυνσης Νοσηλευτικών Υπηρεσιών μια φορά τον μήνα. Σε κάθε συνάντηση θα γίνεται και παρουσίαση ενός πρωτοκόλλου διαχείρισης τηλεφωνικής κλήσης σύμφωνα με το διεθνώς αποδεκτό σύστημα ιατρικής προτεραιοποίησης Medical Priority Dispatch System για επισήμανση της προβλεπόμενης σχετικής αλυσίδας σε σχέση με ένα συμβάν (π.χ. πνιγμός). Επίσης σε κάθε συνάντηση θα γίνεται εκτίμηση των δεικτών ποσοτικής και ποιοτικής απόδοσης του κάθε μέλους της βάρδιας και προτάσεις βελτίωσης της λειτουργίας.
Επί διαπιστωμένης μειωμένης ποσοτικής ή και ποιοτικής απόδοσης θα πρέπει να γίνεται ο προβλεπόμενος πειθαρχικός έλεγχος από τους ιεραρχικά προϊστάμενους και να προτείνονται μέτρα βελτίωσης της απόδοσης.
Προτείνεται ακόμα σε καθημερινή βάση το Γρ.Κίνησης να ενημερώνει υπηρεσιακά αρμοδίως σχετικά με 5-6 διαθέσιμα ασθενοφόρα οχήματα σε περίπτωση έκτακτου συμβάντος μαζικής καταστροφής (π.χ. από τα κλειστά οχήματα τομέων), προκειμένου να υπάρχει άμεση ετοιμότητα και αποφυγή καθυστέρησης.
γ) διατυπώνονται σειρά αιτημάτων / ρυθμίσεων προς την πολιτική ηγεσία (Γ).

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΚΑΛΟΥΔΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ Δ.Σ. για την όλως προσχηματική απάντηση της Διεύθυνσης Νοσηλευτικής στο θέμα της τοποθέτησης 40 υπαλλήλων από τις υποστηρικτικές υπηρεσίες στις μάχιμες θέσεις των επειγόντων, (επί δεκαήμερο).
ΘΕΜΑ: «Χορήγηση στοιχείων και εντολή»
Σχετ. Το έγγραφο με Αρ. πρωτ. 42228/2-9-2019
Σε συνέχεια του με αριθμ. πρωτ. 42228/02-09-2019  έγγραφης εντολής σας διαβιβάζω εκ νέου κατάσταση με τα ονόματα όλων των υπαλλήλων που έχουν διατεθεί με αποφάσεις Προέδρου και Αντιπροέδρου σε άλλες Διευθύνσεις του ΕΚΑΒ εκτός της διεύθυνσης Νοσηλευτικών Υπηρεσιών, καθώς και τα ονόματα των υπαλλήλων του κλάδου ΔΕ Πληρωμάτων Ασθενοφόρου που έχουν μετακινηθεί σε άλλα Παραρτήματα με Δίμηνες ή μακροχρόνιες αποσπάσεις και οι οποίες έχουν παραταθεί για μεγαλύτερο χρόνο με συνεχόμενες αποφάσεις των ανωτέρω αναφερομένων υπηρεσιακών παραγόντων.
Για την εκτέλεση της εντολής σας και για την ισότιμη και αξιοκρατική αντιμετώπιση όλων των υπαλλήλων, όπως σας έχω αναφέρει προφορικά κατ΄επανάληψη και κατά τις προηγούμενες ημέρες, χρειάζεται να επιστρέψουν στην αρμόδια Διεύθυνση Νοσηλευτικών Υπηρεσιών όλοι οι υπάλληλοι που έχουν μετακινηθεί με αποφάσεις του Προέδρου και Αντιπροέδρου με τον ίδιο τρόπο.
Επειδή αυτό δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα αλλά ούτε υπάρχει απόφαση των αρμοδίων οργάνων της Διοίκησης του ΕΚΑΒ με την οποία εξουσιοδοτεί την Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Νοσηλευτικών Υπηρεσιών να εκδώσει ανακλητικές αποφάσεις των αποσπάσεων από άλλες Διευθύνσεις της ΚΥ του ΕΚΑΒ και των μακροχρόνιων αποσπασμένων σε άλλα Παραρτήματα της Υπηρεσίας, σας διαβιβάζω εκ νέου την συνολική λίστα με τα ονόματα όλων των υπαλλήλων που βρίσκονται σε υπηρεσίες εκτός της Διεύθυνσης Νοσηλευτικών Υπηρεσιών της Κ.Υ. του ΕΚΑΒ και οι οποίοι είναι ικανοί να συμπεριληφθούν στα άτομα που ζητούνται να στελεχώσουν τα ασθενοφόρα των επειγόντων περιστατικών.
Αναμένω οδηγίες για την εκτέλεση της εντολής σας.
Συνημμένα: 9 σελίδες

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

ΚΑΡΟΥΤΣΟΥ ΙΣΙΔΩΡΑ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΖΑΝΕΤΗΣ
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης του θέματος ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Π. Τζανετής ανέφερε ότι ο αποσταλείς κατάλογος είναι το σύνολο των υπηρετούντων σε υποστηρικτικές θέσεις οπότε ουσιαστικά παρέπεμψε την εκτέλεση του καθήκοντός της στη Διοίκηση. Επιβαρυντικό των καταστάσεων, είναι ότι, γνώριζε ότι αυτό ήταν οδηγία του Υπουργού Υγείας. Για την παράβαση καθήκοντος κλήθηκε σε απολογία και ασκήθηκε πειθαρχικός έλεγχος. Τα συνημμένα έγγραφα είναι στη διάθεση των μελών του Δ.Σ.
Το Δ.Σ, αφού έλαβε υπόψη του την εισήγηση του Προέδρου, μετά από διαλογική συζήτηση,
Ο Μ Ο Φ Ω Ν Α    Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι
Την έγκριση της εισήγησης του Προέδρου ως έχει.
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ Δ.Σ.                             Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ.
      ΑΜΑΛΙΑ  ΑΝΤΩΝΑΚΗ                                 ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΖΑΝΕΤΗΣ

Σύνδεσμος προς το έγγραφο

ekab.gr 

19 σχόλια:

  1. Φαντάσου να τα είχε προτείνει άλλος πρόεδρος αυτά!!!
    Θα είχαν σηκωθεί και τα μάρμαρα της οδού Υγείας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλει οργάνωση ο τομέας Σερρών, είχε αληθείας από τους Συριζομαδουρεους, επιστροφή στην κανονικότητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλει οργάνωση ο τομέας Σερρών, είχε αλωθεί από τους Συριζομαδουρεους!!!
    Επιστροφή στην κανονικότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κακές λέξεις ακούω. Περιχαράκωση του επείγοντος; Εγκύκλιος Πολύζου; Τα εξιτήρια τι; τόσο μελάνι και δεν μιλάμε για εξιτήρια; Εξιτηριάκηδες οργανωθείτε!!!!!!! Άμεση αντίδραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτό που ακούς, είναι η ανάλυση μιας ακόμα συνταγής μαγειρικής με τα ίδια υλικά, χωρίς ανανέωση στόλου και προσωπικού, είναι μια τρύπα στο νερό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν κατάλαβες τι ακριβώς σημαίνει περιχαράκωση του επείγοντος. Από εδώ και πέρα η μόνη προτεραιότητα είναι το επείγον. ΠΕΡΙΧΑΡΆΚΩΣΗ. Δεν μπορεί να επηρεάσει τίποτε άλλο τη μέριμνα για το επείγον. Αν μελετήσεις προσεκτικά θα βρεις κάπου ότι θα υπάρχει έλεγχος στους τηλεφωνητές και ασυρματιστές για τον τρόπο διαχείρισης των επειγόντων και των μέσων. Και το παραμυθάκι για τ μειωμένο προσωπικό αφήστε το. Δεν χρειάζεται και τόσους πολλούς το ΕΚΑΒ αν οργανωθεί και ΠΕΡΙΧΑΡΑΚΩΘΕΙ στο επείγον. Ειδικά οι επαρχιακοί τομείς που ασχολούνται μόνο με τις κλινικές και τα παιχνίδια τους, αν οργανωθούν γύρω από το επείγον και δεδομένου ότι το προσωπικό είναι πλέον καταρτισμένο, δηλαδή διασώστες, έχουμε μια υπηρεσία διαμάντι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και πως είσαι τόσο σίγουρος εσύ, ότι υπάρχει εις βάρος του επείγοντος περιστατικού καθυστέρηση, για να εξυπηρετηθούν άλλα περιστατικά;
    ποιος βάζει το κεφάλι του στον τορβά, να διαθέσει το ένα και μοναδικό ελεύθερο ασθενοφόρο σε δευτερογενή, η εξιτήριο;
    έχουμε κάνει κατά καιρούς και διαβιβαστές και τηλεφωνητές, εμείς στην επαρχία και γνωρίζουμε από διαχείριση ασθενοφόρων και περιστατικών!!!
    άντε που βρήκαν στοιχεία κάποιοι με ένα κλικ και νομίζουν ότι έπιασαν τον παπά απ τ αρ@@@@α!!
    και κόψτε το παραμύθι, ότι δεν χρειάζονται προσλήψεις!
    οι προσλήψεις του σήμερα, καθορίζουν το μέλλον και το αύριο της υπηρεσίας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προσλήψεις με κριτήριο τα εξιτήρια δεν χρειάζονται ούτε μια. Αν μιλάμε για επείγον ναι. Τώρα εσύ αν νομίζεις ότι είναι λογικό να περιμένουν 8 επείγοντα περιστατικά και να έχεις 8 αυτοκίνητα σε εξιτήριο (ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ), κοιτάξου καλά στον καθρέφτη. Όσο για το ένα και μοναδικό ασθενοφόρο στην επαρχία θα σου ανακοινώσω ότι ναι υπάρχουν βλαμμένοι τηλεφωνητές -ασυρματιστές που το κάνουνε και αυτό. Εσύ μπορεί να έχεις μέτρο και σύνεση όταν είσαι στο τ/α, υπάρχουν και βλαμμένοι σου ξαναλέω που τους καλύπτει και η υπηρεσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. οι προσλήψεις πρωτίστως, είναι για τους ασθενείς, όλους τους ασθενείς, είτε για πρώτη φορά, είτε για πολλοστή φορά, είτε για μέσα, είτε για έξω του νοσοκομείου!!!
    ευτυχώς που δεν είσαι σύμβουλος της διοίκησης, θα μας είχες... κλείσει!!!
    ή μήπως είσαι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είμαι σύμβουλος το παραδέχομαι. Προσλήψεις όσες χρειάζονται μόνο για να καλυφθεί το επείγον σε όλη την επικράτεια. Ούτε ένας παραπάνω. Εξιτήρια έξω από το εκαβ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εεεεεεεεεεε γι αυτό είμαστε εκεί που είμαστε, χάριν στις συμβουλές σου!!!
    και τελικά αν έχουν τα άντερα οι κυβερνώντες, ας αποφασίσουν να δώσουν τα εξιτήρια σε ιδιώτες και επί πληρωμή από τους ίδιους τους ασθενείς, γιατί αυτό θα γίνει στο τέλος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σιγά, δεν πιάνει ο δράκος σου. Τα εξιτήρια στα νοσοκομεία, οι ιδιώτες είναι στη φαντασία των αριστεριστών. Και για να σε προλάβω πριν πεις τη γνωστή ιστορία ότι καταργήθηκαν οι οδηγοί των νοσοκομείων, θα σου πω όπως καλά ξέρεις ότι οδηγοί συνεχίζουν και προσλαμβάνονται από τα νοσοκομεία από την επόμενη κιόλας ημέρα της διαθεσιμότητας των οδηγών που ήρθαν στο εκαβ , άρπα κόλα. Περιχαράκωση του επείγοντος λοιπόν, όλες οι δυνάμεις του εκαβ εργάζονται για το επείγον και τα νοσοκομεία ας κάνουν καλά, μόνο κερδισμένα θα βγουν από αυτό. Άσε που θα σταματήσει και η διαπλοκή μεταξύ τοπικών εκαβ και τοπικών νοσοκομείων για τα εξιτήρια, γιατί μερικοί το κάνανε μαγαζάκι. Τα ξέρουν καλά στο υπουργείο αυτά και εργάζονται πάνω στη επείγουσα προνοσοκομειακή φροντίδα. Κανένα έγγραφο της διοίκησης εδώ και ένα χρόνο δεν βγήκε που να μην αναφέρει την ανάγκη για επείγουσα προνοσοκομειακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. από όσα γράφεις, ούτε μια λέξη δεν είναι αληθινή!!!
    η ίδια τακτική με αυτή του Χατζηδάκη απέναντι στη ΔΕΗ... μόνο ψέμα!
    αν είσαι εργαζόμενος στο ΕΚΑΒ, θα έπρεπε να ντρέπεσαι, για όσα κατηγορείς τους συναδέλφους μου στα επαρχιακά ΕΚΑΒ!!
    κι αν εχεις αρχίδια, να βγεις και να τα πεις με το ονοματάκι σου, γελοίε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σιγά να μην καλύψω τους εξιτηριάκηδες που εκθέτουν ολόκληρο εκαβ. Καμία ντροπή δεν νιώθω σε πληροφορώ για τους εξιτηριάκιδες. Αντίθετα τους θεωρώ ακατάλληλους να υπάρχουν πλάι μου.Οι συνάδελφοι σου που κάνουν τις στραβές προσβάλουν όλους εμάς τους υπόλοιπους. Εσύ που ξέρεις την αλήθεια ποιά είναι; Παραπάνω αμφισβητείς και τα στατιστικά της ίδιας της υπηρεσίας. Γιατί δεν βγήκε ένας εξιτηριάκιας μπροστά στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να αμφισβητήσει την πραγματικότητα;. Ο μέντορας Πολάκης σας ήτανε παρόν, αλλά άκουγε να καταρρέουν όλα τα ψέματα μαζί και να αναγνωρίζουν όλοι στο αμφιθέατρο την ανάγκη για το επείγον. Με βρισιές απαντάς στα επιχειρήματα; Βρίσε όσο θέλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ξεσκεπάσου πρώτα κουκουλοφόρε μιας άλλης εποχής!!!
    τι φοβάσαι αφού εχεις το θάρρος της γνώμης σου και την σιγουριά όσων λες;
    την χλεύη της επόμενης μέρας;
    πάρε την μηχανή σου να τ΄... αερίσεις, όπως ξέρεις καλά τόσα χρόνια τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βρίσε, η μόνη άμυνα. Προτάσεις 0, επιχειρήματα 0, μόνο ο μπαμπούλας των ιδιωτών και ας είναι σε βάρος των επειγόντων το σημερινό σύστημα-μπάχαλο. ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τα αυτονόητα να πω;
    άντε να τα πω!
    όλα όσα παρουσίασε ο Τζανετης στην ημέρα του διασώστη, που αφορούν στην χρονική προσέγγιση και αντιμετώπιση των περιστατικών από τα στατιστικά στοιχεία, αποτελούν τρανταχτή απόδειξη ότι η έλλειψη προσωπικού και ασθενοφόρων,είναι καθοριστική για την στιγμή που διανύει το ΕΚΑΒ.
    τα υπόλοιπα που ισχυρίζεσαι εσύ, είναι απλά επιχειρήματα του κώλου, για να εχεις λόγους ύπαρξης και οντότητας, παρουσίας και λόγου.
    αυτά... και μην με ενοχλήσεις ξανά, εκτός κι αν γράψεις με το ονοματάκι σου.
    είναι σύμπτωμα αυτό, η κουκούλα, των... Κυριάκων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπα σε ενοχλήσαμε; ποιος σε είπε ότι απευθύνομαι σε σένα; Απαγορεύεις να γράφουμε στο blog; Τα επιχειρήματα του κώλου στα επιστρέφω, χωρίς τα εξιτήρια η παράταξη συριζα δεν θα υπήρχε στο εκαβ. Τα στατιστικά στοιχεία αποδείξανε ότι υπάρχει πάρεργο πέραν του επείγοντος, γιαυτό λουφάξαν όλοι εκείνη τη μέρα. Και το άσχημο, για τους εξιτηριάκηδες, είναι ότι αυτό τώρα δεν μαζεύεται. Η ύβρης πάντων είναι σύμπτωμα των Αλέξηδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πήγαινε με τους Αδωνι, Βοριδης και τ' άλλα παιδιά, σου ταιριάζουν!
    Πες και στον αδερφό σου Αδωνι, πως έκανε λάθος με τους οδηγούς των νοσοκομείων...
    Με την κουκούλα να πας μη γίνει παρεξήγηση μεταξύ σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.