....

....

"Eγκλωβισμένοι" στο Νοσοκομείο ελλείψει ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ




Μετά τις καταγγελίες ανάκληση αδειών και στελέχωση 2ου ασθενοφόρου από αύριο
Δείτε το Βίντεο

«Εγκλωβισμένοι» στο Νοσοκομείο βρέθηκαν το τελευταίο διήμερο ασθενείς που ενώ πήραν εξιτήριο δεν μπορούσαν να φύγουν γιατί δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο, ενώ μετά τη δημοσιοποίηση του θέματος υπήρξε παρέμβαση του Προέδρου του ΕΚΑΒ που ανακάλεσε άδειες του προσωπικού προκειμένου από αύριο να στελεχωθεί και 2ο ασθενοφόρο στην πρωινή βάρδια.
Το γεγονός κατήγγειλε στο Ράδιο «Α» ο Γιώργος Αμπαζής του οποίου η μητέρα χρειάστηκε να νοσηλευτεί, με σοβαρό πρόβλημα υγείας, για 9 ημέρες στην Παθολογική Κλινική του Νοσοκομείου και σήμερα, που πήρε εξιτήριο, δεν μπορούσε να φύγει, μιας και στην πρωινή βάρδια υπήρχε ένα ασθενοφόρο και δεν γίνονταν διακομιδές.
«Αυτό που κυκλοφορεί ευρέως μεταξύ των συνοδών των ασθενών είναι ότι αν θέλεις να φύγεις πρέπει να πληρώσεις ιδιωτικό ασθενοφόρο. Όμως αυτό δεν είναι λύση και κανείς δεν θα πρέπει να πληρώνει για κάτι που είναι δικαίωμά του», ανέφερε ο κος Αμπαζής και συνέχισε:
« Δεν τα βάζει κανείς ούτε με τους εργαζόμενους στο ΕΚΑΒ, ούτε με τους εργαζόμενους στο Νοσοκομείο που δουλεύουν υπό αντίξοες συνθήκες. Είναι ευθύνη όμως της Κυβέρνησης, των Βουλευτών Χίου, και του κου Μηταράκη που είναι τώρα στην Κυβέρνηση και του κου Μιχαηλίδη που ήταν πριν, να στελεχώσουν το ΕΚΑΒ και να μην ζητείται από τους πολίτες να πληρώνουν 80 και πλέον ευρώ σε ιδιωτικά ασθενοφόρα για να φύγουν από το Νοσοκομείο. Εγώ θα μείνω εδώ μέχρι να γίνει διακομιδή από το ΕΚΑΒ και επιφυλάσσομαι να προκαλέσω ακόμη και εισαγγελική παρέμβαση, αν πάθει κάτι η μητέρα μου».

«Από αύριο θα έχουμε δύο ασθενοφόρα στην πρωινή βάρδια και θα μπορούν να εκτελούνται τα εξιτήρια από τις κλινικές του Νοσοκομείου», είπε στο Ράδιο «Α» ο Πρόεδρος της Τριμελούς Επιτροπής του Σωματείου Χίου του ΕΚΑΒ, Δημήτρης Μπακλούς, λέγοντας ότι το πρωί που υπήρξαν κινήσεις και από τη Διοικήτρια του Νοσοκομείου, ο Πρόεδρος του ΕΚΑΒ ζήτησε να ανακληθούν άδειες εργαζομένων για να στελεχωθούν τα 2 ασθενοφόρα.
Σύμφωνα με τον ίδιο και αυτό είναι «μπάλωμα» σε μια κατάσταση που λειτουργεί προβληματικά ένα χρόνο τώρα, λόγω μείωσης του προσωπικού (άδειες, συνταξιοδοτήσεις κλπ) και κατά διαστήματα γίνονται τέτοιες παρεμβάσεις. Σ’αυτήν την κατεύθυνση, μετά από διαμαρτυρίες είχαν σταλεί στη Χίο, πριν από λίγο καιρό, 2 ΕΚΑΒιτες από Θεσσαλονίκη , οι οποίοι επέστρεψαν στις θέσεις τους στις αρχές της εβδομάδας και επανήλθαν τα προβλήματα στην εξυπηρέτηση εξιτηρίων αλλά και τακτικής προσέλευσης ασθενών στο νοσοκομείο Χίου.
«Έχοντας ένα μόνο ασθενοφόρο στη βάρδια προέχει το επείγον. Αυτό πρέπει να είσαι έτοιμος να εξυπηρετήσεις», τόνισε ο κ. Μπακλούς και διευκρίνισε ότι τουλάχιστον από την πλευρά του ΕΚΑΒ δεν παραπέμφθηκε κανένας πολίτης σε ιδιωτικό ασθενοφόρο, αλλά δηλώθηκε στο νοσοκομείο η αδυναμία εξυπηρέτησης των συγκεκριμένων περιστατικών.
Ο ίδιος επέμεινε ότι η μόνη λύση είναι η στελέχωση του ΕΚΑΒ με επαρκή προσωπικό , λέγοντας ότι ακόμη βρίσκονται σε αναμονή για την πρόσληψη 6-7 ατόμων μέσω του προγράμματος Philos.

 
  

22 σχόλια:

  1. Αφιερωμένο σε όλους όσους πίστεψαν ότι θα άλλαζε το ΕΚΑΒ!!!
    Το πολιτικό κόστος θα είναι τεράστιο σε όποιον βάλει τον λαό να πληρώσει ιδιωτικό ασθενοφόρο!!!
    Αναμένουμε τις κωλοτουμπες τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπάθησε να το πάρεις ψύχραιμα. Ιδιώτες θα μπούνε και σύντομα μάλιστα, μόνο που προς απογοήτευση σου δεν θα πληρώνει κανένας πολίτης από τη τσέπη του, θα πληρώνουν τα ασφαλιστικά ταμεία, δηλαδή όπως τώρα. Και μ αυτό το τρόπο θα κοπούν τουλάχιστον από το 50% πελατειακά εξιτήρια.

      Διαγραφή
    2. Όπως και τα ακριβά φάρμακα που θα τα διέθεταν τα φαρμακεία δωρεάν, που ζήτησε ο υπουργός;
      Χωρίς ζεστό χρήμα δεν κουνάει φύλλο ο Έλληνας επιχειρηματίας!!!
      Βλέπε Λάτση και ελληνικό...

      Διαγραφή
  2. αφού ο οργανισμός του ΕΚΑΒ, δεν προβλέπει ότι αυτό κάνει τα εξιτήρια, γιατί ο πρόεδρος έδωσε εντολή να ανασταλούν οι άδειες των συναδέλφων, ώστε να προστεθεί ένα ακόμα ασθενοφόρο στην δύναμη της βάρδιας;
    φυσικό είναι, όταν δεν αντιδράς ως συνδικάλας στην γέννεση της απόφασης, Άδωνις Γεωργιάδης, που όπως λες διαστρεβλώνει τον σκοπό της υπηρεσίας που υπηρετείς, τότε κάνεις σπασμωδικές κινήσεις στην διάρκεια του χρόνου, από το 2014 δηλαδή και μετά, ενώ αφήνεις να εννοηθεί εντέχνως, ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αφήνει να σέρνεται το ΕΚΑΒ πίσω από τα νοσοκομεία εξυπηρετώντας δικές τους υποχρεώσεις, ενώ γνωρίζεις ότι δεν υπάρχει άλλη λύση εκτός των ιδιωτών ή αθρόων προσλήψεων στο ΕΚΑΒ, για να λες ότι ο αγώνας μας είναι διαρκείας για την αναγνώριση της ειδικότητας και των υπηρεσιών που προσφέρουμε, για να εχεις τις ψήφους των υπολοίπων συναδέλφων σου στο τσεπάκι σου...
    ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο οργανισμός του εκαβ ΔΕΝ προβλέπει ότι κάνει τα εξιτήρια, προβλέπει μόνο επείγουσα προνοσοκομειακή φροντίδα. Απλά παρανομούν όλοι και κάνοντας εξιτήρια και κόβοντας ρεπό εργαζομένων. Όσο γα την απόφαση Άδωνη ξαναδιάβασε την, γράφει ρητά ότι οι οδηγοί που μετατάχθηκαν στο εκαβ θα συνεχίσουν να κάνουν την ίδια δουλειά που έκαναν. Το ίδιο λέει και η υπ απόφαση Γρηγοράκου, ότι θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν ανάγκες των νοσοκομείων. Αλλά η ισοπεδωτική-μαρξιστική άποψη συριζα περί μη εξειδίκευσης άλωσε τα πάντα βάζοντας οδηγούς τεχνικής υπηρεσίας στα επίγοντα περιστατικά.

      Διαγραφή
  3. Γελάνε και τα πόμολα στο κτήριο της οδού τέρμα Υγείας, με όσα λες.
    Να διαβάσεις καλύτερα τα έγγραφα και τις αποφάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου είναι λογικό δηλαδή ο οδηγός τεχνικής υπηρεσίας να εργάζεται στα επείγοντα ε; Ξέρω καλά Ελληνικά και διαβάζω, όπως διάβασα και την τελευταία παράγραφο της απόφασης που έλεγε ότι όλοι οι οδηγοί θα περάσουν το ταχύρυθμο ιεκ εκαβ που το εξαφάνισε η πρώην διοίκηση. ΄Ασε φίλε το πράγμα δεν μαζεύεται όπως και να το πάρεις, η απόφαση για τους οδηγούς των νοσοκομείων θα βαραίνει μια ζωή τον Άδωνη αλλά και το γεγονός ότι οδηγοί τεχνικής υπηρεσίας βρέθηκαν μέσα σε μια μέρα να πηγαίνουν σε επείγον είναι κατάπτυστο. Δεν δικαιολογείται καμία διοίκηση να το συνεχίζει.

      Διαγραφή
  4. Όσο λογικό είναι για όσους ήρθαν από την ΕΘΕΛ και από άλλες μετατάξεις!!!
    τουλάχιστον αυτοί, είχαν και μια επαφή με το αντικείμενο σε σχέση με εκείνους της ΕΘΕΛ!
    Αλλά σίγουρα ανάμεσά τους υπάρχουν εξαίρετοι συνάδελφοι που προσπαθούν περισσότερο από κάτι παλιούς ΕΚΑΒιτες, δείχνοντας ζήλο για να μάθουν, όπως και προθυμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να εισηγηθείς τότε στα νοσοκομεία να προσλαμβάνουν ανειδίκευτο προσωπικό αντί για επαγγελματίες νοσηλευτές και με ζήλο να μαθαίνουν. Ποια η επαφή με το αντικείμενο είχαν; θα μας τρελάνεις εσύ, προσπαθείτε να δικαιολογήσετε όλα τα παράλογα που συμβαίνουν. Ρε άνθρωπε καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για επάγγελμα με εξειδίκευση ή όχι; Ο ζήλος και η πρόθεση που μπορεί να έχει κάποιος δεν μπορεί να είναι κριτήριο για να εργάζεται στο επείγον. Και αν πάρουμε το σενάριο ότι ορισμένοι έδειξαν ζήλο, με τους υπόλοιπους τι γίνεται; Όσο για τους παλιούς εκαβιτες που αναφέρεις, αυτούς δηλαδή που εργάζονται από τα πρώτα χρόνια του εκαβ δεν μπορείς να τους προσάψεις κάτι επειδή αυτό ήταν τότε το καθεστώς εργασίας, χωρίς ειδίκευση και μόνο δίπλωμα. Όπου και να εργασθείς πλέον τα προσόντα είναι προαπαιτούμενο, δεν σε παίρνουν στη δουλειά και περιμένουν να δείξεις ζήλο και προθυμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχεις πολύ δρόμο ακόμα για να φτάσεις στο επίπεδο των νοσηλευτικών επαγγελματων!!!
    Όσο παραμένει στην μεταδευτεροβαθμια εκπαίδευση η ειδικότητα, θα τρως στη μάπα τέτοιες λύσεις!!!
    Αν δεν αλλάξει η διατύπωση στις προκηρύξεις που λέει ότι αν δεν βρεθεί με τα προσόντα που απαιτούνται, κάνει εκπτώσεις για να προσλάβει με τα ελάχιστα προσόντα, θα τρως στη μάπα τέτοιες λύσεις και θα πρέπει να το συνηθίσεις!!!
    Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα, όποιος έχει άντερα ας το κάνει!!!
    Προς το παρόν, εντάξου στα ΤΕΠ και κλείσε τρύπες στα νοσοκομεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νομίζεις. Είμαστε διασώστες και με το γράμμα του νόμου, η αντιπάθεια σου για αυτούς που πέτυχαν και κέρδισαν το Π.Δ. 62/2007 σε κάνει να μην παραδέχεσαι αυτό που ισχύει για όλα τα επαγγέλματα. Όπου και να πάω θα πάω πλέων σαν διασώστης. Και στο εκαβ διασώστης είμαι αφού η προκήρυξη που διορίστηκα ζητούσε το ιεκ εκαβ. Η μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι ο ανώτερος βαθμός εκπαίδευσης σήμερα, δεν υπάρχει κάτι άλλο και γιαυτό ευθύνη έχουν διάφοροι που βάζουν το δάχτυλο τους για να μην ενταχθεί η ειδικότητα στα ΤΕΙ, παρ όλο που ο πολιτικός κόσμος και του συριζα δεσμεύτηκε για την τριτοβάθμια. Η μεταδευτεροβάθμια είναι μια νόμιμη κατάσταση, μην την υποβαθμίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχαχαχαχαχααα!!!
    το Π.Δ. 62/2007 πολύ απλά μου δίνει την νομική κάλυψη και την υποχρέωση, να κάνω πράξη όταν παραστεί ανάγκη, μεταξύ και άλλων, όλα όσα περιγράφει και αναφέρει.
    το δυστύχημα για σένα είναι ότι, δεν αναφέρει και δεν περιγράφει κάπου ότι το πλήρωμα ασθενοφόρου κάνει μόνο αυτά και τίποτα άλλο!!!
    όταν αυτό περιγραφεί και αποσαφηνιστεί σε νομοθετικό πλαίσιο και γίνει νόμος ή προστεθεί στο Π.Δ., τότε το συζητάμε.
    προς το παρόν συνεχίζεις όπως μέχρι σήμερα, συν ότι άλλο θα προβλέπει το νέο νομοσχέδιο για την ενοποίηση του ΕΚΕΠΥ με το ΕΚΑΒ, κάτι που επίσης δεν το περιγράφει το Π.Δ. που τόσο πολύ ευαγγελίζεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το Π.Δ. λέει ξεκάθαρα ότι εργάζομαι στην επείγουσα προνοσοκομειακή φροντίδα . Τα Π.Δ. που αφορούν την άσκηση επαγγέλματος λένε τι κάνεις, τα καθήκοντα σου και όχι τι δεν κάνεις. Άλλωστε όσοι διορίστηκαν από το 2004 και μετά ήταν το προαπαιτούμενο προσόν για να μπείς στη δουλειά, δεν προέκυψε μετά και ξαφνιάστηκε η διοίκηση που τώρα κάνει ότι δεν καταλαβαίνει τι ακριβώς είναι το επάγγελμα του διασώστη. Εσύ τώρα παραδέχεσεαι δηλαδή ότι οι οδηγοί που ήρθαν από αλλού και δεν έχουν τα προσόντα του Π.Δ. δεν νομιμοποιούνται και δεν είναι υποχρεωμένοι να κάνουν πράξη όσα περιγράφει το Π.Δ. Πάντως είναι αξιοπερίεργο γιατί τόση εμμονή για να μην πάν τα δευτερογενή στα νοσοκομεία και να μείνει το ΕΚΑΒ μόνο με την επείγουσα προνοσοκομειακή. Πολλοί ψίθυροι άρχισαν να ακούγονται σε κύκλους πολιτικούς και δημοσιογραφικούς για τα εξιτηριάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καμία εμμονή!
    Ας δοθεί κεντρική λύση για όλη την Ελλάδα, χωρίς την επιβάρυνση των ασθενών, γιατί όλοι μας είμαστε εν δυνάμει υποψήφιοι χρήστες, οι οποίοι πληρώνουμε κανονικά τις ασφαλιστικές μας εισφορές.
    Όσο για τους ψιθυρους που ακούγονται σε δημοσιογραφικες και πολιτικές γιαφκες, είναι το σύνηθες για το ξεπούλημα.
    Γνωστή η τακτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όποια λύση και να βρεθεί θα πληρώνουν τα ταμεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ναι ναι, όπως και... σήμερα!!!
    Μου φαίνεται ότι δεν έχεις ιδέα από ελληνική επιχειρηματικότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το αντίθετο, έχω και δικιά μου δουλειά, δεύτερη, έξω εκτός δημοσίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τι τι θες το κακό δημόσιο, που σε κάνει ο κάθε ένας δοτός πρόεδρος, αντιπρόεδρος, ότι γουστάρει και δεν ακολουθεί τους νόμους του κράτους που έχουν ψηφίσει οι εκλεγμένες κυβερνήσεις!!!
    αφεντικά στο κεφάλι σου θέλεις τώρα εσύ;;
    άσε εμάς τους υποταγμένους να κάνουμε ότι μας λένε τα αφεντικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απαγορεύεται να εργάζεσαι και να βγάζεις χρήματα; Κομμούνα έχουμε; Δύο δουλειές και τρεις και τέσσερις. Και το δημόσιο είναι για όλους, είτε εργάζεσαι είτε όχι σ αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εκείνο που λέει ή ζευγάς, ή παπάς το εχεις ακούσει;
    να κάνεις τετρακόσιες δουλειές, αλλά κανε την πάπια, γιατί είσαι και παράνομος, αφού φαντάζομαι πως κάποια από όλα, θα είναι μαύρα, αδήλωτα, στην υγειά των κορόιδων!!!
    αλλά έτσι όπως κόβεσαι για τα δευτερογενή και τα ιδιωτικά, μήπως εχεις και τίποτα ασθενοφόρα και είσαι και στο ΕΚΑΒ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είσαι βαθιά νυχτωμένος αν νομίζεις ότι το να κάνεις δυο δουλειές είναι παράνομο. Τρως ότι σου λένε αμάσητο. Σε ξαναλέω δεν έχουμε κομμουνισμό και επιτρέπεται να βγάζεις λεφτά. Αυτό με τον παπά και τον ζευγά ισχύει για τον παπά και τον ζευγά. Τα ιδιωτικά ασθενοφόρα είναι εδώ από το 1993 απλώς νομίζετε ορισμένοι ότι αντιστέκεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν είπα ότι είναι παράνομο, είπα ότι αν δεν δηλώνεις το εισόδημα είσαι παράνομος και ότι έχεις εισπράξεις μαύρου χρήματος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.