....

....

Αναστολή λειτουργίας ΒΑΣΗΣ Α10



Με την παρούσα ξηλώνεται το πουλόβερ των ΣΥΡΙΖΟμαδουρων στο ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης και όσα είχαν γίνει στην κυβερνητική περίοδο του ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή τις πολεοδομικές παραβάσεις, όπως αναφέρει η απόφαση, που παρουσιάζει η βάση. 
Λογικά, θα πρέπει να έχουν ελεγχθεί όλες οι βάσεις, για την νομιμότητά τους και για τις τυχών παραβάσεις τους, που χρησιμοποιούνται από τα πληρώματα, ώστε αυτά, να μην κινδυνεύουν.


3 σχόλια:

  1. Εύγε Πρόεδρε!!!!!! Το λογικό επικρατεί σιγά σιγά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ερώτηση προς την Δ/ντρια Θεσσαλονίκης και τον Πρόεδρο:
    Υπάρχει ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΗ πολεοδομική παράβαση και πρόστιμο; Από ποιαν Αρχή;
    Να κοινοποιηθούν άμεσα.
    Αλλιώς υπάρχει πρόβλημα με το περιεχόμενο του εγγράφου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικά, ακόμα μι αφορά. Η λογική επέστρεψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.