....

....

ΚΙΝΗΜΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΑΒ: Συμμετέχουμε στην στάση εργασίας την Τετάρτη 23/10/2019


1 σχόλιο:

  1. Από που κι ως που στάση; Δεν ξέρετε ότι απαγορεύεται στο δημόσιο; Δεν θα κινδυνεύσει κόσμος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.