....

....

Συνάντηση στην Πάτρα, με το προεδρείο της ΔΑΚΕ ΕΚΑΒ

Η εικόνα ίσως περιέχει: 6 άτομα, άτομα στέκονται

Συνάντηση στην Πάτρα, με το προεδρείο της ΔΑΚΕ του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας (ΕΚΑΒ) Δυτικής Ελλάδας.

Είχα την ευκαιρία να ενημερωθώ για τα θεσμικά αιτήματα του κλάδου.

11 Οκτωβρίου 

πηγη fb  ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΓΚΡΗΣ

1 σχόλιο:

  1. όχι ότι μας πέφτει λόγος για την συνάντηση, αφού όπως είπαν προωθεί τα θεσμικά ζητήματα των εργαζομένων, αλλά η απορία είναι, αν ρώτησαν και αν τους επιτρέπει ο Κουκουρίκος, γιατί αλλιώς θα κερδίσουν πολλούς τίτλους, όπως του... παρατρεχάμενου της εξουσίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.