Οι μαθητές του Διδυμοτείχου μαθαίνουν να σώζουν ζωές
Ένα μάθημα ζωής πρόκειται να λάβει η μαθητική κοινότητα του Διδυμοτείχου αύριο Τετάρτη στις 10:00 το πρωί στο κλειστό γυμναστήριο της πόλης.
Συγκεκριμένα η συνδιοργάνωση του Τοπικού Συμβουλίου Διδυμοτείχου του Σώματος Εθελοντών Σαμαρειτών Διδυμοτείχου του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού και του ΕΚΑΒ Αλεξανδρούπολης προτίθεται να ευαισθητοποιήσει και να εκπαιδεύσει τους μαθητές στις δεξιότητες Καρδιοαναπνευστικής Αναζωογόνησης με κεντρικό σύνθημα “Ενημερώσου – Εκπαιδεύσου για να σώσεις την ζωή ενός συνανθρώπου σου… Του δικού σου ανθρώπου…”.
Πηγή: radioevros.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια