....

....

Η πρώην διευθύντρια του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης, απαντά για την βάση, στο Καυταντζόγλειο.

10 σχόλια:

  1. ΣΤΟ ΚΙΛΚΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΣΤΕΓΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΜΙΑΝΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΨΗ Ἠ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟ ΚΙΛΚΙΣ;ΤΟ ΚΟΤΕΤΣΙ ΠΟΥ ΣΤΕΓΑΖΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ;ΕΧΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΟΠΟΤΕ ΟΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και τι περιμένετε, να σας δώσουν άδεια για καταγγελία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφού λοιπόν η βάση του Καυτατζογλείου βρίσκεται σε τόσο κομβικό σημείο και βοηθά στην επίτευξη πολύ καλών χρόνων πρόσβασης στα περιστατικά, η κοινή λογική λέει ότι θα πρέπει σε αυτήν την βάση να βρίσκεται και η ναυαρχίδα του στόλου των ασθενοφόρων. Όταν λοιπόν πάει η μονάδα στο Καυτατζόγλειο το ξανά βλέπουμε το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνει η μονάδα, αφού έχουμε τις... μηχανές!!!
      Μια βρουμμμμ και... έφτασες!!!

      Διαγραφή
  4. Οι καταγγελίες γίνονται επιλεκτικά και ΜΟΝΟΝ όταν αφορούν τους άλλους. Τα καλά και συμφέροντα τη ΠΟΠΕΚΑΒ ημών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η κυρία στέλνει προσωπική απάντηση με το λογότυπο του ΕΚΑΒ; Τα έγγραφα που καταθέτουν οι εργαζόμενοι δεν έχουν το λογότυπο της υπηρεσίας. Το λογότυπο το χρησιμοποιεί η υπηρεσία για τις δικές της ανακοινώσεις και αποφάσεις, έτσι δεν είναι; Μας λέει ότι η υπηρεσία μπορεί να κάνει ένσταση και να βγάλει άδεια αλλά κατά τα άλλα δεν υφίσταται πολεοδομική παράβαση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συνεχίζει λοιπον την εκδικητική συμπεριφορα και τον διχασμό προς τα πληρώματα η πρωην.....δήθεν για το καλό του πολίτη!!!!Κομβικό σημείο για το Κεντρο της πολεως....Συμφωνουμε!!Η Μονάδα που κανει βαση?????Στο κομβικό σημείο του κτιρίου του ΕΚΑΒ....!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεύτερος που επικαλείται το ίδιο επιχείρημα, "η μονάδα στο κέντρο", προφανώς αυτό κάτι δείχνει ότι υποβόσκει στους κόλπους των εργαζομένων, βγάζει ένα... μίσος για τους γιατρούς στο ΕΚΑΒ και όσους εργάζονται μαζί τους στις βάρδιες πιθανότατα, γιατί θεωρούνται χλιδάτοι, αφού απολαμβάνουν τις... "ανέσεις" του κεντρικού κτιρίου στο ΕΚΑΒ!!!
    Ορίστε λοιπόν, ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα, τώρα έχουν την δικιά τους διευθύντρια, τον δικό τους πρόεδρο που ακούει τους εργαζόμενους και τους συμπονεί, ας το κανουν, να βγάλουν την μονάδα στο κέντρο, να ηρεμήσουν οι εργαζόμενοι που ανέχονται 30 χρόνια τώρα αυτή την άνιση μεταχείριση και την τραγικότητα, την οποία δεν έλυσε ο ΣΥΡΙΖΑ για να γίνουν αποδεκτές οι πράξεις του και να εκτιμηθούν κατάλληλα, από τους εργαζόμενους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το μίσος βγαίνει προς τα πληρώματα χρόνια τώρα και μην προσπαθήσεις να το αρνηθείς, είναι αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ποιο είναι αυτό το μίσος που βγαίνει κι από ποιους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.