Νέο ασφαλιστικό φέρνει η κυβέρνηση με πρόφαση την απόφαση του ΣΤΕ (Video)
«Θα χτίσουμε το νέο ασφαλιστικό πάνω στις αξίες του ΣΤΕ δηλαδή ένα σύστημα που θα είναι ανταποδοτικό, βιώσιμο και θα ενισχύει όσους έχουν ανάγκη» ανακοίνωσε χρυσώνοντας το χάπι για το ξήλωμα του ασφαλιστικού συστήματος και την εκχώρηση ενός σημαντικού μέρους του στην ιδιωτική ασφάλιση και την τραπεζική αγορά.
Χρησιμοποιώντας ως άλλοθι την απόφαση του ΣΤΕ ο υπουργός Επικρατείας υποσχέθηκε μεν ότι οι συνταξιούχοι θα πάρουν αναδρομικά για 6 μήνες μιλώντας παράλληλα για πλήρη αναδιάρθρωση του ασφαλιστικού συστήματος παρόλο που ο βασικός νόμος του ασφαλιστικού του ν. Κατρούγκαλου, για τον υπολογισμό της κύριας σύνταξης δεν έχει κριθεί αντισυνταγματικός.
Ο κ. Γεραπετρίτης μίλησε για «νέο ασφαλιστικό» που θα φέρει η κυβέρνηση χωρίς να μπει σε καμία περαιτέρω λεπτομέρεια παραπέμποντας τις κυβερνητικές αποφάσεις όταν θα καθαρογραφεί η απόφαση του ΣΤΕ.
Δεν διευκρίνισε τι προτίθεται να πράξει η κυβέρνηση σε σχέση με το νέο ασφαλιστικό και απέφυγε να απαντήσει για το αν θα υπάρξει αναλογιστική μελέτη, απλά φρόντισε να ενημερώσει το κοινό για την αναγκαιότητά της. Ωστόσο όπως είπε θα αλλάξουν και τα ποσοστά αναπλήρωσης.
«Πριν από οποιαδήποτε ασφαλιστική ρύθμιση πρέπει να υπάρχουν αναλογιστικές μελέτες. Είναι αδιανόητο να μην υπάρχουν αναλογιστικές μελέτες» αρκέστηκε να πει.
Παράλληλα πρόσθεσε ότι η απόφαση για το ασφαλιστικό σύστημα και για τα όποια αναδρομικά θα είναι οριζόντια και όχι μόνο για όσους έχουν καταθέσει προσφυγές πρόσθεσε συνιστώντας να μην τρέχουν στους δικηγόρους οι συνταξιούχοι.
avgi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια