Οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ, εκεί στη Θεσσαλία, ψάχνουν απεγνωσμένα να βρουν τους επικουρικους που έχει προσλάβει Η 5η ΥΠΕ,για τα εξιτηρια, αλλά δεν τους βρίσκουν... πουθενά!!! Παραπληροφορηση με... σχέδιο!
Αλλά και στη Βέροια το ΕΚΑΒ κάνει τα εξιτήρια.Είχαν ξεμείνει κάτι εργαζόμενοι άλλων ειδικοτήτων που τους είχε βάλει ο Διοικητής να κάνουν τα εξιτήρια για να μην μαλώνει με το ΕΚΑΒ.Από το καλοκαίρι οι υπάλληλοι αυτοί δεν ανήκουν στη δύναμη του Νοσοκομείου,οπότε καλείται το ΕΚΑΒ. Τσάμπα κομπάζει ο δεκανέας του συνδικαλισμού της Ημαθίας ότι αυτός δεν διαβιβάζει εξιτήρια; Συνεννοηθείτε να λέτε το ίδιο ποίημα για να μην δημιουργούνται απορίες στους ψηφοφόρους.
Επειδή αναφέρεσαι υποτιμητικά σε συνδικαλιστές της Βέροιας και προσπαθείς να δημιουργήσεις λάθος εντυπώσεις, να ξέρεις ότι στη Ημαθία τα εξιτήρια που γίνονται είναι αυτά που ορίζει η νομοθεσία, ειδικά μετά τη παρέμβαση της διεύθυνσης του ΕΚΑΒ-2. Το ασθενοφόρο του νοσοκομείου εργάζεται μια βάρδια την ημέρα οπότε αντιμετωπίζει σχεδόν όλα τα δευτερογενή περιστατικά. Το υποτιμητικό υφάκι που χρησιμοποιείς για τους συνδικαλιστές στο επιστρέφω, είναι χαρακτηριστικό του επιπέδου σου προφανώς. Μάλλον περιμένεις με ανυπομονησία μια "ήττα" του σωματείου.
τελικά, ναι, κάποιοι είναι τσακωμένοι με την αλήθεια, η περίοδος που υπουργός ήταν ο κ. Τιμοσίδης και έγιναν οι ολονυχτίες, ήταν την εποχή του νέου μισθολογίου, για την επιστροφή των χρημάτων από την διαφορά του μισθολογίου που είχαμε, με κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και η περίοδος που έγιναν όλα αυτά τα αίσχη, ήταν με κυβέρνηση Σαμαρά και Βενιζέλου, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, το 2014 και μάλιστα δεν έγινε ούτε μια αντίδραση για τον νόμο Γεωργιάδη!
Οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ, εκεί στη Θεσσαλία, ψάχνουν απεγνωσμένα να βρουν τους επικουρικους που έχει προσλάβει Η 5η ΥΠΕ,για τα εξιτηρια, αλλά δεν τους βρίσκουν... πουθενά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραπληροφορηση με... σχέδιο!
Αλλά και στη Βέροια το ΕΚΑΒ κάνει τα εξιτήρια.Είχαν ξεμείνει κάτι εργαζόμενοι άλλων ειδικοτήτων που τους είχε βάλει ο Διοικητής να κάνουν τα εξιτήρια για να μην μαλώνει με το ΕΚΑΒ.Από το καλοκαίρι οι υπάλληλοι αυτοί δεν ανήκουν στη δύναμη του Νοσοκομείου,οπότε καλείται το ΕΚΑΒ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤσάμπα κομπάζει ο δεκανέας του συνδικαλισμού της Ημαθίας ότι αυτός δεν διαβιβάζει εξιτήρια;
Συνεννοηθείτε να λέτε το ίδιο ποίημα για να μην δημιουργούνται απορίες στους ψηφοφόρους.
Επειδή αναφέρεσαι υποτιμητικά σε συνδικαλιστές της Βέροιας και προσπαθείς να δημιουργήσεις λάθος εντυπώσεις, να ξέρεις ότι στη Ημαθία τα εξιτήρια που γίνονται είναι αυτά που ορίζει η νομοθεσία, ειδικά μετά τη παρέμβαση της διεύθυνσης του ΕΚΑΒ-2. Το ασθενοφόρο του νοσοκομείου εργάζεται μια βάρδια την ημέρα οπότε αντιμετωπίζει σχεδόν όλα τα δευτερογενή περιστατικά. Το υποτιμητικό υφάκι που χρησιμοποιείς για τους συνδικαλιστές στο επιστρέφω, είναι χαρακτηριστικό του επιπέδου σου προφανώς. Μάλλον περιμένεις με ανυπομονησία μια "ήττα" του σωματείου.
ΑπάντησηΔιαγραφήτελικά, ναι, κάποιοι είναι τσακωμένοι με την αλήθεια, η περίοδος που υπουργός ήταν ο κ. Τιμοσίδης και έγιναν οι ολονυχτίες, ήταν την εποχή του νέου μισθολογίου, για την επιστροφή των χρημάτων από την διαφορά του μισθολογίου που είχαμε, με κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και η περίοδος που έγιναν όλα αυτά τα αίσχη, ήταν με κυβέρνηση Σαμαρά και Βενιζέλου, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, το 2014 και μάλιστα δεν έγινε ούτε μια αντίδραση για τον νόμο Γεωργιάδη!
ΑπάντησηΔιαγραφή