....

....

10ο θετικό κρούσμα κορωνοϊού στη Λάρισα – Νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του ΓΝΛ

Λάρισα: Πήρε εξιτήριο η γυναίκα που ήταν σε καραντίνα στο ΠΓΝΛ – Τις επόμενες ώρες τα αποτελέσματα για την 22χρονη – Τι γίνεται με τους μαθητές 

Ακόμη ένα θετικό κρούσμα κορωνοϊού διαγνώστηκε στη Λάρισα.

Πρόκειται για έναν άνδρα ηλικίας 67 ετών ο οποίος νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας.

Είναι το 10ο επιβεβαιωμένο περιστατικό στην πόλη, ενώ άλλο δύο περιστατικά εντοπίζονται σε Βόλο και Τρίκαλα, ανεβάζοντας στους 12 το συνολικό αριθμό των κρουσμάτων στη Θεσσαλία.



onlarissa.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.