10ο θετικό κρούσμα κορωνοϊού στη Λάρισα – Νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του ΓΝΛ
Ακόμη ένα θετικό κρούσμα κορωνοϊού διαγνώστηκε στη Λάρισα.
Πρόκειται για έναν άνδρα ηλικίας 67 ετών ο οποίος νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας.
10Ο ΚΡΟΎΣΜΑ ΓΕΝΙΚΌ ΝΟΣΟΚΟΜΕΊΟ ΛΆΡΙΣΑΣ ΚΟΡΩΝΟΪΌΣ ΛΆΡΙΣΑ ΜΕΘ
onlarissa.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια