....

....

Παρατηρητήριο του Τομέα Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ για την πανδημία

 

Παρατηρητήριο του Τομέα Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ για την πανδημία(2η αναφορά)Είναι γνωστό ότι ο Τομέας Υγείας της ΚΟ σε συνεργασία με το Τμήμα Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ συγκρότησαν Παρατηρητήριο της ανταπόκρισης του Συστήματος Υγείας στην αντιμετώπιση της πανδημίας. Στόχος είναι η συστηματική παρακολούθηση των εξελίξεων στην καθημερινή λειτουργία των δημόσιων δομών υγείας, η ανάδειξη προβλημάτων, ελλείψεων, ανεπαρκειών ή λαθών στη γρήγορη και αποτελεσματική εφαρμογή των συστάσεων της ειδικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων, που εισηγείται στο Υπουργείο Υγείας και την κυβέρνηση τα ενδεικνυόμενα κάθε στιγμή μέτρα. 

Περισσότερα Δείτε εδώ

ygeianet.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.