....

....

Κοντοζαμάνης: Το σύστημα υγείας θα δοκιμαστεί τις επόμενες ημέρες

Κοντοζαμάνης: Το σύστημα υγείας θα δοκιμαστεί τις επόμενες ημέρες

Το σύστημα υγείας θα δοκιμαστεί τις επόμενες ημέρες, ανέφερε ο υφυπουργός Υγείας, Βασίλης Κοντοζαμάνης, σε κοινή υπουργική συνέντευξη Tύπου, που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Επιχειρήσεων Πολιτικής Προστασίας στο Χαλάνδρι. Διαβεβαίωσε ότι «έχει προετοιμαστεί και κάθε μέρα που περνάει προετοιμάζεται ακόμα περισσότερο». Διαβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε πλήρη ετοιμότητα, υπάρχει επάρκεια υλικού και εξοπλισμού και κάθε μέρα, όπως είπε, «καινούργια υλικά, νέος εξοπλισμός προστίθεται στο σύστημα υγείας έτσι ώστε να αντιμετωπίσουμε κάθε ενδεχόμενο».

Για άλλη μια φορά τόνισε ότι η ατομική ευθύνη θα κρίνει την έκβαση της μάχης αυτής. Είναι πολύ σημαντικό, είπε, οι πολίτες να συμμορφωθούν με τις οδηγίες του υπουργείου Yγείας και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

1 σχόλιο:

  1. Αυτή την δήλωση, θα την θυμηθούμε και θα την αξιολογήσουμε μετά τη μάχη που θα δώσουμε, κυρίως εμείς, οι εργαζόμενοι, σε όλες τις δομές υγείας, υπουργέ!
    Ευχή όλων μας, όταν τελειώσει, να είμαστε όλοι παρόντες στο προσκλητήριο, της επόμενης μέρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.